Søgning på: psykologi c eksamen. Resultater: 19401 til 19420 af 90566
-
Ligninger
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til c) og d ii) i den vedhæftede opgave. Nogen der kan hjælpe? -
MAT B- variable sammenhænge og ligninger
ForumindlægHej, jeg er i gang med at øve til mundtlig matematik og er gået i stå ved følegende spørgsmål: Gør rede for, hvordan man løser ligningerne a*x+b=c , b*a^x=c og b*x^a= c, hvor a, og c er faste tal. Er der nogen hjælp at hente? -
trigonometri
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til selveste bestemmelsen af opgave b og c please hjælp -
Største acceleration ved sikkerhedsreb
ForumindlægHej, Nogen der kan hjælpe med opgave B og C er fuldstændig loss... :S -
Andengradspolynomium
ForumindlægHvordan løser man disse type opgaver? At bestemme a, b og c værdier? -
Isolere Y
ForumindlægHvordan isolerer jeg Y i ligningen ax + by = c? Er virkelig lost -
Write the IUPAC name of each of the following unsaturated hydrocarbons.
Forumindlæga)3,3dimethyl-1-penten b)2-buten c)3,3dimethyl- 1-butyn Er det rigtigt? -
varmefylde
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at bevise formlen Eterm=m * c * AT -
Udregn og forkort mest muligt.
ForumindlægA. 3*5/6 B. 7*2/12 C. 3*4/3 -
Ligning - isolering
ForumindlægA = pi * c * (a+b) Er der nogle der kan isolere lille a -
Andensgradpolynium
ForumindlægHej Kan jeg få hjælp til den vedlagte opgave? Altså den opgave med værdierne af c -
Matematik
ForumindlægNogen som har gode matematik-noter til C-niveau, jeg kan få? -
vinkler
ForumindlægHvordan beregner man vinkel b og c i en trekant der ikke er retvinklet, hvis du kun kender vinkel A og to sider? -
FSA MATEMATIK FÆRDIGHED
ForumindlægHvad målte i ved opgaven. der stod mål linjestykket, A til C tror jeg? -
Enheder
ForumindlægHej er nogen der ved hvad eneheder står for? Q? m? t? c? -
Specifikke adgangskrav????
ForumindlægDer står på det fleste videregående uddannelser følgende: - Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået. Mener de at årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag skal være min. 2,0... -
videregående uddannelse
Forumindlæghejsa. når jeg er færdig med min hf, har jeg overvejet at søge ind på en naturvidenskabelig uddannelse på Århus Unversitet, og jeg har i den forbindelses følgende spørgsmål: 1) hvor ligger det naturvidenskabelige fakultet rent geografisk(vedlæg gerne et kort, da jeg ikke er særlig kendt i årh... -
Tredjegradspolynomium
ForumindlægHej . Jeg har en opgave , som jeg sidder lidt fast i ... Et trejdegradspolynomium er givet ved f(x)=x^3+bx^2+cx+d - desuden oplyses det at f(0)=-9 og at grafen har to vandrette tangenter x=-2 og x=0. Så skal jeg så finde tallene b, c og d. Kan godt finde d - hvordan finder jeg de andre tal?... -
Eksamenshjælp
ForumindlægDa jeg skal til sproglig matematik B eksamen i overmorgen (tirsdag) har jeg siddet og regnet noge eksamensopgaver igennem i de seneste dage.Derfor søger jeg noget hjælp til nedenstående opgaver. Der er lidt af hvert og nogle kræver bare et kort svar så jeg håber i har tid til lige at kigge det ig... -
Help :)
ForumindlægNogle der kan hjælpe med denne opgave? :) Grafen for f(x) = -x2+bx+c har toppunkt i (2,1), bestem b og c?
