Søgning på: matematik c hf noter. Resultater: 19421 til 19440 af 98817
-
Rettelse af eng.-oversættelse.
ForumindlægJeg har en dansk tekst jeg har forsøgt at oversætte til engelsk, men jeg ville blive glad hvis nogen lige gad kigge den igennem for diverse fejl eller dårlige formuleringer:HVIDE LØGNEEn tale af Muhammed JonesAlle her ved, at negrene diskrimineres i det amerikanske samfund. Alle de løfter, som ma... -
rettelse af stil
ForumindlægHej. tænkt på om der var nogen der lige gad se min stil igennem for fejl for det har gået rimelig skidt de sidste par gange. The title “Absent” fit on the mother and her son. The son is taking drugs so he is absent and does not see have it effects the people around him and specially the mother.... -
Ikke grupperede observationer
ForumindlægHej har fået et eksamensspørgsmål i mundtlig matematik C der hedder: Fortæl om ikke grupperede observationer. Da jeg har lidt svært ved at se mig ud af det i min matematik bog har jeg søgt alle steder. Så min bøn til jer er: Kan i hjælpe mig med hvad jeg skal sige til eksamen ( Og ) ... -
Procenter og renter
ForumindlægHeysa folkens. Jeg er bare en MEGA dør til matematik så håber i kan hjælpe en mand i nød. Jeg skal til eksamen i matematik på c niveau. Her er spørgsmålet jeg bare fatter nada af. Emnet er procent og rentesregning. Gør rede for begrebet fremskrivningsfaktor og udled formlerne for kapitalfremskr... -
supplerings fag!!! hjaelp!
ForumindlægHej :) hvis jeg gerne vil laese noget der kraever matematik paa C-niveau har jeg det saa naar jeg har haft naturfag?? jeg skal foerst starte naeste aar... Jeg bor I england I aar er det muligt at laese matematik herovre ellers??? venlig hilsen Mig -
1.g
Forumindlæghej, er meget i tvivl om hvor meget der skal til for at man skal gå en klasse om i gym. jeg går i 1.g nu, og skal op til eksamen til sommer, og det bliver nok matematik eller fysik jeg skal op i, da det er fag jeg ikke er god til, har jeg fået at vide at hvis jeg dumper fx. matematik skal jeg gå... -
Brystkræft -overvågning (screening)
ForumindlægHeej allesammen. Jeg har valgt emnet brystkræft i min AT-eksamensopgave. Fagene er biologi c-niveau og matematik a-niveau. I matematik har jeg tænkt mig at have noget om statistikker. Er der noget som har noget brugbart talmateriale i den forbindelse? Håber på hjælp. KH AMNK -
Anvendelse af andengradspolynomier i praksis
ForumindlægHej studieportalen Jeg er lige nu i gang med en eksamensrapport i matematik C. Der vil jeg meget gerne indgrage andengradsfunktioner, men ved ikke hvordan jeg kan indrage dette i praksis. Min matematik rapport omhandler en person som skal have bygget et isoleret redskabskur. Kan man indrage and... -
Hvilke eksamer skal en 1.g'er HTX op i?
ForumindlægHejsa SP Jeg en HTX 1.g'er og vil gerne vide hvilke obligatoriske fag man kommer op i i denne sommer. Jeg har de 2 C fag, samfundsfag og KOM/IT. Skal jeg også op i andre fag som matematik og lignende? Min studieretning er bioteknologi og matematik A. Eller er det udtræk? På forhånd tak! -
Molekylemodeller
ForumindlægHvor mange hydrogenatomer skal man bruge, når formlen er H2 :) H - H ? -
Vektorfunktioner.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med opgave 525 i teknisk matematik. Facit listen er forkert. -
Plangeometri
ForumindlægRedegør for linjens ligning, ud fra et punkt og en normalvektor Skal bruges i forhold til mundtlig matematik -
Ligning! HELP :-)
ForumindlægHey guys :-) Jeg har brug for hjælp til en matematik opg. Olsens kat spiser Whiskas kattemad og spiser hver dag en bestem mængde. På en måned spiser den 20 dåser. A, Fremstil en graf der viser antal dåser y af kattemad i afhængighed af tiden x målt i dag. B, Opkriv en ligning for ... -
Andengradspolynomier, omsætningsfunktion og overskudsfunktion.
ForumindlægHej. Jeg håber virkelig, der er en venlig sjæl, som kan hjælpe mig her. Jeg sider med min matematik aflevering, som snart skal afleveres. En virksomhed sælger en vare til en fast pris på 45 kroner. Hermed bliver prisfunktionen p(x) = 45 Virksomhedens omkostninger C(x) vokser med afsætningen x... -
diskusion
ForumindlægHej SP. Hvad menes der med, at jeg skal diskutere noget i matematik, jeg skal ikke lave noget bevis, Men hvad skal jeg snakke om, når jeg skal diskutere? -
NOGET VIGTIGT I ALLESAMMEN BØR VIDE!
Forumindlæghvis i vil øve jer på matematik, fx problemregning eller færdighedsregning, så gå ind på hjemmesiden www.garbor/FSA/matematik, fordi der findes der alt det matematik i kunne tænke jer at lave helt tilbage fra firserne og frem til år 2013, SÅ HVIS I VIL ØVE JER PÅ MATEMATIK, SÅ GÅ FORGUDSSKYLD IND... -
Fsa problem mat. dec 13?
ForumindlægJeg skal til termins i morgen i matematik. Kommer jeg så op i 2013 dec? Eller en tidligere? Er der i så fald nogle der kan forklare mig hvad 2013 dec handler om? -
Mat på gym og Mat på uni - forskel?
ForumindlægHej. Hvordan er "overgangen" så at sige fra at læse matematik i gym og så at læse matematik på eksempelvis Polit? Jeg spørger for en ven, som afsluttede gymnasiet for 2 år siden. Han var/er god til matematik, men kan ikke huske fx diskriminantformlen i hovedet eller hvordan man helt p... -
Oversættelse
ForumindlægJeg vil bare lige høre om den oversættelse jeg har lavet lyder nogenlunde fornuftig.Og desuden vil jeg gerne høre om I ved hvor meget man må "lave om" på ordene? Altså om det skal oversættes meget præcist eller om man må tage lidt "kunstnerisk frihed"?Anyway, her er den.Klædt ... -
Overs..
Forumindlæghej er der nogen der lige kan kigge min oversættelse igennem... på forhånd tak DANSK: Senere følger mere praktiske råd,f.eks. hvad man skal snakke med jacquline kennedy om, hvis man skulle komme til at danse med hende. Bogens forfatter mener ikke at man skal begynde med at spørge hende hvor...
