Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 19421 til 19440 af 43092
-
Folkeskolens skriftlige eksamener!
ForumindlægHejsa studerende og hvad der end måtte være herinde, Jeg sidder her og pepper en stemning i vejret over de her kommende eksamener, som der jo er mindre end en uge til,og jeg håber lidt på, at nogle herinde kan hjælpe lidt til. De skriftlige prøver starter her d.2 Maj, og jeg skal personligt o... -
Are eller is
ForumindlægHej skal til at lave engelsk aflevering og der står man skal oversætte denne første linje af en tekst til engelsk: 1.Der er mange børn i klassen. Jeg kan finde ud af at oversætte alt i denne linje på nær er til engelsk for der kommer jeg i tvivl om der skal stå There ARE a lot of kids in the clas... -
Skifte fag?
ForumindlægHej igen Studieportalen Jeg skal starte på 3g næste år, og har hævet engelsk fra B niveau til A. Dette betyder, at jeg skal afslutte fysik, som jeg har på B niveau i år - jeg vil derfor høre, om det kunne være, jeg kan skifte fra engelsk A til fysik A, så jeg kommer op i engelsk eksamen i 2g, og... -
Hvorfor hedder det fireogtres og ikke tresogfire
ForumindlægTænker over, hvorfor det skal være så besværligt at nævne ciffre på dansk, end det er på engelsk. På engelsk nævner du sixty-four og ikke four-sixty (som på dansk fireogtres). Det hedder sextiofyra på svensk altså på samme måde, som på engelsk. Mit pointe er, at det er besværligt fordi at vi læse... -
Lav et Spansk forum!
ForumindlægBeskeden er kort... Lav et Spansk forum! -
metoderne!!!
Forumindlæghej alle sammen. Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. Jeg kan ikke slå følgende ord op - er der nogen der ved hvad de hedder: -Den samfundsvidenskabelige metode -Den hermeneutiske metode -
punktum, komma eller ??
ForumindlægNår man skal skrive et brev skal man så have punktum, komma eller noget helt tredie i "overskriften"??EKSEMPEL:Kære Anne,Jeg skriver til dig fordi..._____________I normale overskrifter skal der vist ikke være hverken komma eller punktum. Men er det det samme her? Jeg ville mene at et ko... -
English essay - Hey! Hvis der en en, som har mod på lige at rette den igennem og markere fejlene(så jeg kan se hvad jeg gør forkert) ville jeg være super glad
ForumindlægWhat Is Success in Life?The Poem “What Is Success” is written very positive. Ralph Waldo Emerson mentions many posi-tive things and as I see it he doesn’t mention negative things. He expresses his personal feelings and opinions in the poem, which I think is the second best way &... -
eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens havde lige et par spørgsmål angående Gymnasium. Jeg går nemlig 10.klasse nu, men jeg er blevet optaget på gymnasium, hvis jeg dumper afgangseksaminerne kan jeg godt komme ind på gymnasium. -
Estar+ gerundium
ForumindlægHvorfor bruger man estar+ gerundium og Jugar + gerundium? og hvordan bruger man det? -
Thukydid, perikles' forsvarstale
ForumindlægNogen der har noget info/notater omhandlende perikles' forsvarstale gengivet at thukydid?Er nemlig lidt på bar bund:( Hvad skal man i øvrigt komme ind på, hvis man trækker et tekststykke i den slags tekster?Please help.... -
Rette
ForumindlægHej, tænkte på om der er en der vil rette denne lille tekst her :) The play performance is very interesting. The rape scenes are hid away and we as the audience can only hear the sounds, which are making the play more exciting. When you do not know what there is happening you become more curious ... -
Andesbjergene
ForumindlægHej... Jeg skal skrive om Andesbjergene i Geografi. Har prøvet at søge på nettet men desværre kan jeg kun finde noget på wikipedia. Jeg skal skrive 2 sider eller flere. Så spørgsmålet er om der er nogen der kender en god hjemmeside, hvor der står noget om Andesbjergene, eller kan anbefale e... -
En sætning
ForumindlægJeg er i gang med en lille oversættelse, og har fået bøvl med en sætning, der lyder: "Det kan vel være lige meget"\nMit bud er "It doesn't matter" - synes selv at det er lidt mangelfuldt, men kan ikke komme på andre muligheder.\n\nPå forhånd tak :) -
Rettelse af eng.
ForumindlægNogen der lige kan rette mine eng. sætninger jeg har lavet?1. Many girls is not interested in soccer.2. Have you seen my parents new car.3. He often speaks german with his parents.4. The young man shouted angry at the police. -
Kilder til SSO
ForumindlægHej. Jeg ville lige høre om der er nogle der kan hjælpe mig med følgende kilder til SSO: 1) En graf/tabel eller noget der viser Kinas BNP-vækst/BNP over en 10 årig periode (ca.) 2) En tale fra en fra det hvide hus der omhandler et svar på hvorfor USA's internering af fanger på guantanamo ik... -
foundationer!
ForumindlægEr foundationer det samme som stipendiat? -
hjælp til nogle sætninger
ForumindlægI allow me to suggest a PULLEY - hvad betyder det og er der andre måder at sige det på? og så er der lige en til her STAFF fx our staff should rather use their..... -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHer til december er der sikkert mange af os der skal til at skrive studieretningsprojekt (i hvert fald dem der går på handelsskole/gymnasie på 3. år) .. Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af hvad man skal skrive om, så tænkte om vi ikke kunne hjælpe hinanden med at komme på nogle ideer . S... -
Word2007 - forkert tastaturlayout
ForumindlægHej. Jeg sidder ved en computer med vista og word 2007. Men den har et forkert tastaturlayout i word, mærkeligt nok er der ingen problem når jeg prøver i notesblok... Nogle der ved hvad der er galt, og kan hjælpe mig med at løse problemet??
