Resultater: 19441 til 19460 af 436512
-
Eksponentiel vækstfunktion
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål, som jeg er lidt i tvivl om.. Hvad betyder halveringskonstant T½? Hvornår kan den bruges? Hvad betyder fordoblingskonstant T2? Hvornår kan den bruges? På forhånd tak! -
En anderledes mat aflevering
ForumindlægSom matematik aflevering har jeg fået en opgave hvor jeg skal forklare begreberne, sekant, tangent, differenskvotient og differentialkvotient. Det skal fylde en a4 side og der skal være figurere der viser det.Først og fremmest er jeg ikke 100% godt inde i det, men hvordan skal dette gribes an?Alt... -
Oversættelse af fransk.
ForumindlægHej derude. Er der nogen der gider kigge min franskoversættelse igennem? -
hjælp med forklaring
Forumindlæghej alle sammen nogen der kan hjælpe mig med disse 2 opgaver? opgaven kan ses her; http://peecee.dk/upload/view/147268 tak på forhånd -
TI-89 Titanium
ForumindlægHej med jer :-) Er der nogle af jer, som ved hvordan man laver et gradstegn på lommeregneren TI-89 Titanium? Jeg skal skrive cos(49,57grader), men jeg kan ikke finde det her tegn: ° Tak på forhånd! -
Hjæææælp!!!
ForumindlægJeg skal skrive en analyse/anmeldese af bogen "Populærmusik fra Vittula" og skal så give en samlet opsummering af hvordan temaet (-erne) hænger sammen med romanens komposition. og begrunde ud fra ovenstående, hvilken aldersgruppe bogen især henvender sig til. den skal afleveres sene... -
Pengepolitiske tiltag/ændringer
ForumindlægHej allesammen, Jeg er ved at skrive projekt i samfundsøkonomi, hvor jeg bl.a. skal skrive om pengepolitik. Derfor ville jeg høre om der er nogle der kan hjælpe mig lidt på vej? :) Jeg skal skrive om pengepolitiske tiltag/ændringer i forbindelse med finanskrisen. Dte kunne bl.a. være n... -
HJÆLP!
ForumindlægHvilke forureningskilder er med til at forurene det danske vand?! Jeg har virkelig brug for hjælp her. -
Francais - oversættelse
ForumindlægHej alle! Jeg tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med at rette dette? a) Cela commence bien. Nous c’est –à-dire, le père, la mère et les troix enfants. Louons une maison et allons sur la mer. Le père est conducteur je réfléchs les enfants ... -
OT: Konkurrence ;)
ForumindlægHvem kan lave det højeste tårn af bøgerne til brug i dette semester? Jeg starter med dette beskedne bidrag:http://tinypic.com/3vj0zNogen højere? ;) -
Hjææælp! Fransk oversættelse - La famille
ForumindlægHej alle! Skal aflevere en oversættelse.. Jeg har lavet det, men ville høre om nogen kunne rette det? a) Cela commence bien. Nous c’est –à-dire, le père, la mère et les troix enfants. Louons une maison et allons sur la mer. Le père est conducteur j... -
Funktionspapir vendinger
ForumindlægHej Jeg har fået stillet denne opgave, som jeg har store vanskeligheder med.I opgavebesvarelser møder man i forbindelse med opgaver, der løses vha. funktionspapirer, typisk følgende vendinger:a) Da punkterne ligger på en tilnærmelsesvis ret linje..b) Da punkterne danner en ret linje..c) Da punkte... -
Undersøgelse!
ForumindlægEr i færd med 9. klasses projektopgave om ''danskernes holdning til indvandrere'', så derfor vil jeg gerne høre din holdning til indvandrere :-). -
Fantasy anerkendt?? HJÆLP!
ForumindlægSkal skrive en kronik om fantasy. Fantasy har altid været populært, men det er først inden for år tusinde skiftet at fantasy er blevet anerkendt. Hvordan kan det være?? På forhånd tak -
als og wie
ForumindlægJeg er lidt forvirret når det kommer til als og wie... hvis jeg skal sige: Die BRD stellt die DDR als Terroristen dar. Skal man så bruge als eller wie? Og hvorfor? Tak på forhånd :D -
Et integrale
ForumindlægDette er ikke godt! Jeg er blevet så afhængig af min Ti-89, at jeg har glemt hvordan man integrerer, og nu har jeg et fag, hvor min kære lommeregner ikke er tilladt, og jeg er derfor nød til at gå tilbage til at regne i hånden. -Og det går ikke særlig godt!!Jeg skal have fundet integralet: int[y*... -
Jura - retshistorie
ForumindlægHejsa Jeg læser jura på KU. Jeg har lidt vanskeligt ved at løse opgaverne i retshistorie, er der nogen som kan hjælpe med at se på min opgave og evt. komme med råd omkring opgave opbygning? Tak - T -
NV-prøven i 1.g?
ForumindlægHej med jer. Godt nytår. Jeg har brug for noget hjælp og vejledning ang. min nv-prøve jeg skal op i på mandag. Man kan trække følgende fag: fysik, kemi, biologi og geografi. Jeg er på bar bund i de fleste af disse fag, og er bange for at gå helt død når jeg får opgaverne som jeg skal skrive der ... -
Hvorfor er differentialregning vigtigt?
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at lave en matematikrapport der omhandler differentialregning. Det går super godt, jeg har bare lige et problem med et af spørgsmålene. Måske er det lidt dumt, men jeg håber virkelig der nogle der gider at hjælpe mig :) Her er det: Hvorfor er differentialregning vigti... -
lineære funktioner?
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til følgende opgave: Antallet af hjemmeopgaver elev A har haft har fulgt funktionen f(x) = -1x + 45 og for elev B g(x)=1,5x+2,5. x er årstallet efter 2001. Hvilket årstal får begge elever lige mange hjemmeopgaver? Jeg tænker om man mon bare skal sætte dem lig hin...
