Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 19461 til 19480 af 35495
-
bestemme a og b
Forumindlæghvordan finder jeg a og b? :) -
Eksamenssæt fra 2000
ForumindlægEr der nogen der har lavet "Studentereksamen maj-juni 2000" som er matematik på b-niveau.I delprøven uden hjælpemidler er jeg gået helt kold i opgaven med grafen, hvor man skal løse en ulighed og bestemme et tal til f´(x).Da det er en opgave med en graf er det jo ikke så nemt at skrive ... -
Hvis man ikke afleverer?
ForumindlægHvad sker der egentlig hvis man ikke afleverer sin SRP? Eller hvis man afleverer en opgave som er kortere end de 15 sider men som egentlig besvarer opgaveformuleringen? Får man bare et 00 på sit eksamensbevis? :S -
Rettelse af tysk stil :)
ForumindlægHej! Jeg har lige været op i skriftlig tysk og vil meget gerne få rettet min stil. For jeg kan slet ikke bedømme stilen....på forhånd tak!! :)Zwischen den Welten1. Übersetze den dänischen Text ins Deutsche.Der Erzähler in dem folgenden Text ist einen jungen Mann, der in dem östlichen Teil aus Ber... -
Bio A - Eksamensopgaver
ForumindlægHeps! Vil en venlig sjæl poste et link til de sidste års eksamenssæt i biologi A? Det skulle være uvm.dk/xxx, men jeg kan ikke finde den specifikke adresse. :-) -
Matematik termins 2011?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad problemregningen kommer til at blive om? :) Er mega nervøs :/ -
Har jeg bestået ?
ForumindlægHej jeg har engelsk på B niveau. Jeg fik 00 og 02 til min årskarakter og jeg var op til skriftlig hvor jeg igen fik 02 Da det er et B fag skal den ganges med 0,75? Er jeg bestået? -
Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF er motivationen god nok?
ForumindlægHejsa... Er i gang med en psykologi- rapport og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening til dette spørgsmål:Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF ? og er motivationen god nok? -
Bestem definitionsmængden ( lidt svær opgave)
ForumindlægHej alle sammen !! håber i kan hjælpe mig :)Her er opgaven : ____________________________________________Lad funktionen g være givet vedg(x)=(Kvadratrod) 1-x^2Bestem definitionsmængden.Undersøg om g er lige, ulige eller ingen af delene.Vis ved omskrivninger, at grafen er en halvcirkel.håber i kan... -
Gsk anyone ?
ForumindlægHej allesammenVille lige høre om der er nogen af jer, som har kendskab til Gsk's sommerkurser i kemi, og om de eventuelt kunne fortælle lidt om det?olivia -
Lommeregner på B eller C niveau (STX)
ForumindlægJeg skal formentlig have matematik på B-niveau, men hvis jeg efter et halvt år finder ud af, at det er for svært, så skifter jeg til en studieretning med matematik på C-niveau. Hvilken lommeregner skal jeg så købe? Mit problem er, at jeg helt ærligt ikke gider at købe en lommeregner til 900 kr. ... -
2 strofer som jeg ikke forstår på tysk.
ForumindlægDie strebten nach hohen Dingen, -
Spg. til 3.g stof
ForumindlægHej alle!Jeg har lige et par enkelte spørgsmål til matematik A-niveau:1) Har en funktion og dens stamfunktion altid samme definitionsmængde?2) I beviset for dy/dx = h(x)*g(y) støder man på G'(y) = 1/g(y)g er kontinuert og forskellig fra 0, men hvorfor forklarer det, at G'(y) altid er en p... -
Gym. Stilling?
ForumindlægHvad er ens stilling når man læser mat. på et gymnasium?\nHar engang hørt et pænt ord for det.\nLigesom der er et pænt ord for folk der læser noget bestemt på universitetet. -
Karakter i skriftlig dansk
ForumindlægHej, Jeg går på STX og vi har haft 2 skriftlige afleveringer for i dansk indtil videre. I den ene aflevering fik jeg 10. I dag fik vi den anden tilbage og til min store overraskelse, fik jeg 02. Jeg ved ikke selv, hvordan det kunne lade sig gøre og jeg må da indrømme, at det gjorde mig lidt tri... -
Medicinstudiet læsetimer?
ForumindlægEr det normalt at læse 12 timer om dagen op til en eksamensperiode? :-S -
koncentrationsbesvær
ForumindlægJeg har bare ikke kunnet koncentrere mig hele dagen om old..ska op på fredag, og har kun nået monumenterne, mangler stadig 4 værker..kender I ikke det, at man ik ka koncentrere sig, eller r d bare mig? -
Notatpapir
Forumindlæghar nu været til to eksamener, hvor læren ved afslutningen har bedt om mine notatpairer, har tænkt på om disse egentlig indgår i bedømmelsen? -
Skriftlig samfundsfag - hvad læser man op?
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder med lidt dårlig samvittighed, da jeg indtil videre ikke rigtig har brugt min læseferie særlig konstruktivt. Jeg vil gerne læse lidt på noget skriftlig samfundsfag, som jo er på mandag, men jeg ved ikke hvor, jeg skal starte, og hvad der er en god idé at læse på. Er der... -
studenter roser
Forumindlæghey allesammenvar lige lidt i tvivl om hvilken dag det plejer at være som man giver de studerende en rose/roser..er det den dag den bliver student, ellers først til translokation?
