Søgning på: musikvideo analyse. Resultater: 19501 til 19520 af 23735
-
Hjælp til ''Grammatik''
ForumindlægEr der Nogen af jer der kan hjæpe mig med at fået rettet min Tysk stil. Altså grammatik. Tusind tak på forhånd:) Florian ist 14 Jahr alt und wohnt in Hamburg. Jeden Morgen steht Florian um 6 Uhr auf dann geht er ins Badezimmer zur ein dusch und putze seine Zähne Es ist noch früh am Morgen, und e... -
Offer = overgangsrite?
ForumindlægKan et offer også være en overgangsrite? (-: -
Karakter ??
ForumindlægHeej folkeens Jeg går i 1g, og vil lii spørge om, hvilke karakterer i 1g som kommer til at stå på eksamensbeviset i 3g? -
Lille rettelse på 5 linjer
ForumindlægJulien préfére la ville parce que il trouver que il y a plus de distractions. il penser que la campagne est trop calme pour lui et (synes også at) dans la ville il est plus vivant et plus gai. Dans la ville on peut regarder les magasins, les musees et les expositions. Julien prefere ecouter la mu... -
Debat indlæg
Forumindlæghej jeg skal skrive et debat indlæg men ved ikke hvordan jeg skal starte? jeg skal skrive et debat indlæg om provokation i kunst. på forhånd tak! :D -
Rygter omkring kvoter 2013
ForumindlægHej alle Så er der kun en uge tilbage, til vi for svar. Er der nogen rygter/tendenser omkring adgamgakvoter, her tænker på de mest eftetragte udd. som medicin, biomedicin, jura, retorik osv. på KU og SDU? Håber folk kan smide en kommentar. Fortsat god ... -
SRP HHX
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at vælge et emne (to fag) jeg skal skrive om. Er dog rimelig lost omkring, hvad jeg kan skrive om. Nogen som har nogle ideer? Jeg har VØ, IØ på A -
Hvordan ser din liste ud?
ForumindlægHvilket parti ville du stemme på, hvis der var valg i morgen? Min liste ser således ud: 1. Enhedslisten 2. Socialistisk Folkeparti 3. Det Radikale Venstre 4. Socialdemokratiet 5. Det Konservative Folkeparti 6. Liberal Alliance 7. Venstre 8. Dansk Folkeparti -
Differentialligninger...Hjælp
ForumindlægHej Jeg kan virkelig bruge hjælp til nedestående opgave Tak! -
Formueret: Min første opgave!
ForumindlægSidder her med min første opgave i formueret og ved ikke hvordan jeg skal gribe den an? En der kan give nogle gode fif? -
Fald m. gnidning
ForumindlægOkay mit spørgsmål er lidt teknisk og kræver, at jeg først forklarer vores forsøg: Vi har ladet et forsøg, hvor vi optager kageforme i frit fald med et kamera. Formålet er at bestemme den hastighed de endeligt opnår, når luftmodstanden og tyngdekraften på dem er lige store. Man kan opstille en d... -
AT!! Hvis man bruger teori(Giddens etc.) som sin metode i samf, hvilken metode er det så?
ForumindlægHvis man bruger teori(Giddens etc.) som sin metode i samf, hvilken metode er det så? -
Problemformulering til reaktionshastighed?
ForumindlægJeg er på bar bund angående en overordnet problemformulering vedrørende reaktionshastighed til min SRO og mine lærere er desværre ikke de bedste til at give eksempler. Så hvis nogen har ideer eller har skrevet en problemformulering med reaktionshastighed, ville det være en kæmpe hjælp. Tak på ... -
Statistik stabilitet/holdbarhed
ForumindlægHej Ved et stabilitetsstudie/holdbarhedsforsøg på en opløsning, hvordan bestemmes det hvornår opløsningen ikke længere er stabil/holdbar? Jeg tænker at kunne lave regression og sammenligne a-værdien med 0 i en t-test. Eller er der en anden måde at gøre det på mht statistik? Håber der er nogler de... -
Hjælp til praktik-pædagog
ForumindlægHej Jeg er i gang med at lave mål til min praktik, hvilket er rigtig svært. Det handler overordnet om relationer. Og skal på en eller anden måde inddrage mit linjefag, Værksted, Natur og teknik. Jeg vil derfor høre om der er nogen der kan hjælpe mig. Har nogle gode eksempler, erfaring eller noget... -
Lene espersen
Forumindlæger der nogen som har opgaver vedr. Lene Espersens Nedtur eller hele partiets nedtur? :) -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
5 A- niveau fag?
ForumindlægJeg har fundet en spændende linje, hvor der bliver tilbudt et valgfag på A- niveau. Jeg har tænkt mig at vælge Matematik på A- Niveau, da det skal bruges til det studie, jeg gerne vil ind på efter gymnasiet. Jeg er født i England og har en engelsk mor, og jeg har noget familie der ovre, så je... -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg er ikke sikker på, hvor lang indledningen til DHO skal være. Er der nogen, der ved det? Dette er, hvad jeg har skrevet so far: Jeg har valgt at skrive om kvindebevægelsen i 1970’erne, da jeg mener, at netop disse kampe og ændringer har stor betydning fog, hvordan nutidens samfund... -
Litterær artikel om "mit vindus årstider"
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om "mit livs vindu" skrevet af Erik Stinus, og jeg er helt lost i det. hvis der er nogen der har nogen ideer til hvordan jeg kan få den startet eller har et eksempel på den ville det virkelig redde mig. min søde lærer har givet den for med 48 timers d...
