Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19581 til 19600 af 39512
  • Et godt billede at analysere!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg mangler et rigtig godt billed, jeg kan analysere til en dansk aflevering. Billedet skal gå ind under "Familie", men jeg kan ikke finde et godt et på nettet :-( Så hvis i har nogen idéer, må i meeeeget gerne hjælpe! :-)
  • Tal

    Forumindlæg
    jeg forstår det ik 7(2x+4y) + (5x-2y) = jeg har brug for et hurtigt svar, jeg er igang med en aflevering og jeg fatter ik det spørgsmål, jeg har sidet nu i en halv time og regnet det samme spørgsmål.
  • Analytisk Plangeometri

    Forumindlæg
    hej jeg sidder og skal til at lave en aflevering om analytisk plangeometri, og jeg har ikke fået helt styr på det a) Undersøg om trekanten ABC er ligebenet, når A(1,3), B(4,7) og C(5,0). her er en af mine opgaver, håber jeg kunne få noget hjælp til det ;) på forhånd tak =)
  • Rette engelske stile

    Forumindlæg
    Hej venlige folk Er der nogen derude, der er super gode til, at rette engelske stile? Jeg har meget svært ved, at se mine egne fejl, og af den årsag får jeg ikke mere end 7 i mine afleveringer? Nogen der vil/kan hjælpe?
  • Monitoniforhold

    Forumindlæg
    Hej jeg er sku havnet i en lille lorte situation, med en lidt sen frist på en aflevering, og sidder nu fast her. En funktion f er bestemt ved f(x)=(x2-8)*e-x Bestem monotoniforholdene for f. håber der er nogen som kan hjælpe :)
  • Hjælp til Afleveringsopg.

    Forumindlæg
    Hey, jeg sidder fast med disse tre opgaver i min aflevering, og jeg kan ikke finde hoved eller hat i dem. Lidt hjælp ville være meget dejligt :P Opgave a var nem nok, men kan ikke vikle mit hoved rundt om b, c eller d.
  • hvordan reducere man 2*(y-x)-(2y-x) og a-2*(3+a)

    Forumindlæg
    hej jeg sider her og skal lave en aflevering men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal reducere 2*(y-x)-(2y-x). og a-2*(3+a) plejer godt at finde ud af det kan bare ikke huske hvordan man gør. Det ville være en rigtig stor hjælp hvis en kunne give en forklaring på det.
  • Diskursanalyse - hjææælp :(

    Forumindlæg
    Er der én herinde, som er skarp til diskursanalyse og som kan hjælpe mig over pb? Jeg har brug for hjælp til min aflevering, hvor jeg har svært ved at udvælge ord til ækvivalenskæden... Det er lidt stresset... Håber, at der er en derude, som er villig til at hjælpe !!! :)
  • HJÆÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål i min aflevering der lyder: ved hjælp af den udvidede værdikæde analyseres LEGO's benyttelse af elementerne i værdikædens primære (hoved-) aktiviteter og støtteaktiviter - DEN SKAL AFLEVERES PÅ FREDAG OG DET ER OPGAVE 1 UD AF 10 HJÆÆLP!
  • anbefalet lommeregner til comp?

    Forumindlæg
    Hej. jeg ville bare lige høre om der er nogle her inde der kan anbefale en lommeregner til min computer, altser en man kan fx lave afleveringer og udregninger på. den skal helst ikke være helt vildt svær at finde rundt i og den skal gerne kunne mere end bare + og - håber i kommer med nogle gode f...
  • Fysik, stofmængde

    Forumindlæg
    Hejsa, sidder nu med min sidste opgave i min fysik aflevering, og ved simpelthen ikke hvordan man kan beregne en n-værdi Opgaven lyder således: Hvor mange mol gas n er der i slangen når den er pumpet til 3 atm og temperaturen er 20?C?
  • Til salg!!!

    Forumindlæg
    Heyy Jeg har alle eksamensopgaver i Virksomhedsøkonomi, som er til salg. Jeg har fået 12 i alle mine afleveringer. Folk der ønsker at gøre et køb, kan kontakte mig via privatbeskeder. Mvh Askeme
  • Omvurdering af danskaflevering

    Forumindlæg
    Jeg har en dansklærer som jeg synes virkelig vurderer vores opgaver alt for lavt. Derfor vil jeg spørge om der er en dansklærer herinde eller i hvert fald en erfaren danskelev der vil læse min seneste aflevering igennem og omvurdere den?
  • Differialregning

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder i den situation, at jeg slet ikke kan finde ud ad differitialregning og den her opgave er den sidste i min aflevering og den volder mig store problemer, da jeg slet ikke ved hvordan jeg skal gøre...
  • Iltbinding - HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Jeg har fået en aflevering, hvor jeg har fået spørgsmålet: - Figur 2 viser relationen mellem temperaturen og iltbindingskurvens forløb. Forklar hvilken betydning temperaturen har for arbejdende væv. Figuren er vedhæftet som en fil.
  • Ulighed

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er ved at skrive en stor opgave, og jeg håber, at der er en venlig sjæl, som vil hjælpe mig. Jeg har brug for hjælp til, hvad jeg eventuelt kunne komme ind på i min aflevering. Opgavebeskrivelsen er vedlagt. På forhånd tak!
  • Køleskab

    Forumindlæg
    heej alle sammen, jeg har fået en aflevering i Fysik. og min problemfomulering lyder således: Redegør for hvordan et køleskab virker, dvs. hvordan den kølende virkning opnås. Det drejer sig om fordampningsvarme og kogepunkt. på forhånd takker .!
  • Find b og c når man kender toppunkt?

    Forumindlæg
    Jeg en aflevering for og en af opgaverne lyder som forneden. Håber en venlig sjæl kan hjælpe. Grafen for f(x)= -2x^2+bx+c har toppunkt i (-1,-8). Bestem koefficienterne c og b, og tegn derefter grafen for f.
  • Energi og bølger

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg søger hjælp til en afleverings opgave i fysik da jeg helt ærligt ikke er den skarpeste i dette fag.. opgaven består af 4 mindre opgaver om is, energi, lys og bølger.. Håber nogen kan hjælpe mig, evt bare med et par enkelte opgaver.. på forhånd tak.. :)
  • Trekant

    Forumindlæg
    Hey alle. mangler en opgave til aflevering, og har glemt hvordan man regner den ud. plz hjælp I en trekant ABC er: Vinkel a 25°, vinkel b 20° og A-B 4,72 cm Beregn højden fra C på siden AB