Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19581 til 19600 af 33479
-
Ordstilling.
ForumindlægNår nu jeg skal oversætte: der vil altid være nogle løse ender.. Hvorfor skal jeg så skrive there will, i stedet for will there? :) -
Vejledning om uddannelse
ForumindlægHeej Alle Jeg går i gymnasiet 1g . Jeg har valgt den Naturvidenskabelig retning Matematik A, Kemi B, Fysik B. Jeg vil godt være uddannet, som læge . Men jeg er ikke lige helt med kravene og karakter . Det er noget med, hvis man skal være læge og komme på universitetet, skal man udføre nogle krav ... -
Årstal
Forumindlæg1908= niteen o eight? Hvad menes med o? -
grammatik
ForumindlægHej alle. Jeg skal fremlægge nedstående tale, og vil gerne gøre det bedst muligt. Er der nogle der vil tjekke for fejl i min grammatik ? Always a reason to smile? All people spend time and money on themselves. Whether if you are fixing your hairstyle or nails, taking a shower, doing making etc... -
Tror det er tid, der er fejl ? kan du hjælpe ?
ForumindlægHey.. Jeg skal finde og rette fejlene i følgende sætning: It succeeds the author of the novel to get his message across Jeg vil mene det er it succeeded the author of the novel to get his message through Nogen der kan hjælpe lidt ? -
Rettelse af genitiv (hvor skal ' sidde)
ForumindlægJeg har et par sætninger jeg er lidt i tvivl om mht. genitiv.. Er ' sat korrekt? but Mikkolas’ mood doesn’t seem to be affected. You can’t earn money I New York’s or Paris’ undergrounds. On a 10 hours workday Mikkola can earn as much as £30. The idea... -
Ordets betydning - hjælp!!
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvad pervers incitament betyder? Og i hvilket sammenhæng man bruger det. -
Oversættelse af en dansk sætning
ForumindlægHej! Hvordan ville i oversætte følgende sætning til dansk: En smuk forårsdag var jeg ude at gå en virkelig dejlig tur i skoven. Dette er en "rigtig dansk sætning", dvs. at det ikke er lige til. Mange tak på forhånd! -
Hjælp til reaktionsskema
ForumindlægHej, jeg har nogle spørgsmål i forhold til kemi, jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig :) Jeg har markeret det med fed skrift som er spørgsmålene. At kunne gennemføre en titreringsanalyse kræver først og fremmest, at det stof, man vil analysere, kan indgå i en titreringsreaktion. Der ... -
OHH NOOOOOOOOO
ForumindlægHej kommer man 100 % op i eng, Hvornår er det man afgøre hvad man kommer op i , såsom kristendom? -
Ansøgning til gymnasiet?
ForumindlægHej:) Jeg skal til at søge ind på gymnasiet og er kommet i tvivl om, hvordan det foregår. Jeg ved, at ens uddannelsesvejleder sender en ansøgning, men hvor mange prioriteter skal man have? Og hvad hvis ingen af de gymnasier, man har ønsket, optager én? På forhånd tak. -
HASTER!
ForumindlægHej derude leder efter en der lige gider og læse min engelskstil igennem. Ret stavefejl og grammatisk fejl, tak på forhånd. det haster!! -
Hvor ofte bruger man a eller an?
ForumindlægHej Jeg er kommet i tvivl om hvor ofte man bruger a eller an.... Hvis man nu skal oversætte f.eks. Jospeh var matros på Titanic eller Når du kører bil i England, skal du....... Skal der så a ind, eller er det kun hvis der på dansk står en eller et? -
samfund
Forumindlægsammenlignende det danske og det britiske samfund, og se hvor de ligger fra hinanden ? -
Reformationsmartyr?
ForumindlægHej Hvad betyder begrebet "Reformationsmartyr"? Jeg læste kort om Thomas More, hvor han blev betragtet som en reformationsmartyr. Hvis der er en der kan forklare mig hvad det betyder ville det være en stor hjælp! Mange tak påforhånd, og fortsæt god aften! -
Grammatik
ForumindlægHej Allesammen. En som kan hjælpe mig med at finde og forklre fejlen i de nedstående tekster, idet at jeg ikke selv kan finde nogle. Har prøvet at finde dem selv, men har ikke kunne finde noget. Tak på forhånd. 1. I simpley cannot stand to be interrupted by my neghbour´s naughty children all th... -
Genstand eller Omsagnsled til grundled?
ForumindlægHej alle. Er i tvivl om den her: Jeg har rettet fejlen i sætningen: Unfortunately, all his siblings are death. Der skal stå dead, ikke death, da death bliver brugt som subjekt. Men hvad er dead i denne sætning, er det genstandsled eller omsagnsled til grundled? Tak. -
Skifte uddannelse
ForumindlægEr det muligt at skifte til 2. hf efter 2g? I stedet for at fortsætte i 3g mener jeg. Jeg vil gerne have svar så hurtigt som muligt. På forhånd, tak -
Et essay
ForumindlægJeg skal allerede op til eksamen imorgen. Jeg ved allerede på forhånd, at jeg kommer til at skrive et essay. Jeg har fået vejldning til hvordan og hvorledes man opbygger et essay. Men jeg kan desværre ikke forstå præcipet i opbygning at et essay, hvis jeg ikke få en tidligere skrevet opgave læs... -
Kan i forklare det her ord som 7. klasses niveau på egne ord.
Forumindlægtoxic
