Søgning på: matematik noter. Resultater: 19621 til 19640 af 45346
-
Konfidensinterval for hældning.
ForumindlægHej, Jeg har et eksamensspørgsmål om regression, og der vil jeg gerne komme ind på konfidensinterval for hældningen. Problemet er bare at det er noget jeg altid har fået excel til at gøre for mig, og jeg kan også kun finde videoer online hvor geogebra eller excel indgår. Min lære vil gerne have ... -
hjælp
ForumindlægEn ret linje går gennem to punkter med koordinaterne (-5, 2) og (3, -2) d) Beregn ???? - koordinatet til et punkt på linjen med ???? - koordinatet 3 e) Beregn ???? - koordinatet til et punkt på linjen med ?? ?? - koordinatet 18 f) Tegn linjen og de fire punkter i et passende skaleret koordi... -
bedømmelse
ForumindlægHej med jer! jeg var oppe i skriftlig dansk idag hf. jeg valgte opgaven "skriv en argumenterende artikel om fortællerformer i fortællende journalistik. jeg aner ikke om jeg har misforstået opgaven, eller hvordan det er gået mig, da jeg syntes den var rigtig svær. er der nogen der lige vil ... -
HJÆLP! - Bestem f'(x)=0
ForumindlægHar fået en opgave der lyder således: Bestem f'(x)=0 når f(x)=1/3x3-1/2x2-6x Hjælp har ingen ide om hvordan jeg skal lave den :( -
VØ A - redegør for virksomhed
ForumindlægHej. :-) Hvilke emner er værd at komme ind på, i en redegørelse af en virksomhed? Det er til en mundtlig eksamen, VØ A :-) Tak på forhånd! -
At læse op til Mundtlig Dansk Eksamen STX
ForumindlægHej. Hvordan vil I læse op til dansk eksamen mundtlig? Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal læse op på. Jeg har læst op på de forskellige perioder der er, men ellers ikke. -
FSA fysik dispossiton
ForumindlægJeg skal op til fysik her på torsadag, og jeg har nogle disspositioner, men har i ikke også nogle disspositioner jeg kan hente inspiration fra ? :) det vil hjælpe mig en del, og tak :D -
Mellemøsten og mellemkrigstiden
Forumindlæghej allesammen. jeg har i dag trukket mellemøsten fra år 1949 og fremad i historie. Ville høre om der er nogen af jer der ved om man kan samligne mellemøsten og mellemkrigstiden? og evt samligne nazitysklands top og de arabiske antisemitter? Eller evt. noget med samtiden. Ville også sætte pris på... -
Hjælp!Forsøg om Elektromagnet
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ???? -
Samfundsforskere, sociologer og betydningsfulde mennesker!
ForumindlægJeg skal op i samfundsfag næste uge. Ærligtalt er jeg skide nervøs, og ved ikke hvordan alt dette kommer til at fungere, jeg har læst hele mit pensum, men det er som om at det ikke sidder fast. De 3 hovedet emner vi skulle læse var politik, velfærd og identitet. Men det er som om at der er noget... -
Samfundsfag - Demokrati?
ForumindlægNogen der vil forklare mig hvad der menes med denne citat af karl jaspers: Demokratiet forudsætter en fornuft hos folket, som det først skal frembringe. -Og er den i overensstemmelse med Montesquieus holdninger? -
Elektricitet :Resistans i en lysdiode
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl med denne opgave, så jeg håber nogle kan hjælpe. Opgaven er vedhæftet som billede. -
NULREGLEN
ForumindlægBrug nulreglen til at løse ligningen 7.13(x- 6.5)(x+8.65)=0 Hjælp ved ikke hvordan man gør -
integralregning
Forumindlæghvordan integrere man 2x^2? -
Noveller af Helle Helle - perspektivering - afgangsprøve 10. klasse
ForumindlægHej! Jeg har trukket noveller af Helle Helle i 10. klasses afgangsprøve. Jeg skal perspektivere min tekst med enten 'Hedebølge', 'En lille tur' eller 'Den iattagende forfatter' (artikel, Kr. Dagblad 2003).. Den tekst som jeg har valgt at gå op i hedder Afløb. Hvis no... -
Bindings energi og Q-værdi
ForumindlægHej Har siddet i en uges tid og forberedt mig til mundtlig eksamen i fysik på B-niveau og jeg føler efterhånden at jeg er begyndt at få styr på det meste. Der er dog en enkelt ting der har voldt mig store problemer: Forskellen på Bindingsenergi og Q-værdien. Uanset hvor meget jeg læser og hvor... -
Rim
ForumindlægHvad er slyngrim? -
Eksempler på eksamensspørgsmål
ForumindlægHej alle søde mennesker :) Jeg har virkelig meget brug for jeres hjælp. Beg skam til eksamen på fredag i ptopkaraktereri og ville meget gerne have nogle gode råd til hvordan jeg kan få topkarakterer. Og om I kan give eksempler eksamensspørgsmål????? Det vil virkelig være sødt af jer og et stort... -
Odontologi - pensum 1.semester
ForumindlægHej jeg starter på tandlægestudiet her efter sommer og vil meget gerne skaffe bøgerne til 1.semester allerede nu. Men jeg kan ikke finde pensum liste til 1.semester for sidste år på academic books. Nogle der ved hvor jeg kan finde listen henne ? På forhånd tak -
Fysik B eksamen
ForumindlægJeg skal op til Fysik B eksamen i morgen, og jeg har ikke kunne læse op. Jeg har haft andre eksamener og har putte den her væk hele tiden. Er jeg helt færdig?? Jeg har ingen ide om hvad jeg skade eller hvordan man præsentere, eller hvad jeg skal skrive på tavlen. Jeg går helt i spåner når jeg prø...
