Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19661 til 19680 af 39512
  • Notat om skattepolitik

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal skrive en aflevering, hvor jeg skal skrive et notat om skattepolitik til en partiformand og jeg kan ikke finde nogen sider, hvor jeg kan finde sådan nogle. Er der nogen, som har et link til en side, hvor jeg kan læse nogle notater? På forhånd mange tak!
  • Opgave om ligefrem proportionalitet

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg sidder lige i øjeblikket med en aflevering - men jeg er gået død i en opgave. Opgaven lyder: Opskriv en ligning for sammenhængen mellem s og t når det oplyses af s=12,5 når t=8.5 Hvad skal jeg gøre?
  • Grønt flag - Grøn skole

    Forumindlæg
    Hej jeg er i gang med min mat aflevering, men mangler nogle opgaver som jeg ikke forstår. Nogen der har lavet Denne opgave og gerne vil hjælpe mig :) 1.3 3.3 3.5 3.6 4.3 4.4
  • Forskrift for g og dets grundtal

    Forumindlæg
    Jeg har en aflevering, hvor jeg skal finde en regneforskrift for g(-2) = 1/3 Jeg går ud fra at jeg så skal bruge f(x) = a^x men hvad bliver min forskrift så? g(-2) =1/3^-2? og når jeg så skal regne grundtallet er det så hvad a^x bliver?
  • nærhed og lokal tilknytning

    Forumindlæg
    Sidder med en aflevering jeg skal aflevere lige om lidt men har svært ved et spørgsmål! " hvad betyder det, at det danske demokrati og politik bygger på nærhed og lokal tilknytning ? " Er der nogen som helst der kan hjælpe ?????
  • Hjælp, hjælp, hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle jer søde mennesker! Jeg sidder med en tysk-aflevering der skal afleveres i morgen! Er der nogen, der kan finde ud af tysk grammatik, som har overskud til at kigge den igennem, eller noget i den dur? På forhånd tusind tak! - Julie
  • Hjælp til teksten "Ulven og Faarene"

    Forumindlæg
    Hey jeg har en aflevering som jeg skal lave jeg skal lave en analyse af teksten samt en fortolkning, men er en smule på bar bund, da jeg er i tvivl om en masse - Er der nogle der evt. har et handlingsreferat eller lignende, som jeg kan tage udgangspunkt i?
  • Rettelse af oversættelse

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg er ved at skrive en aflevering om identität og andersein, og jeg ville spørge om der ikke var en venlig sjæl derude som gad og læse den, og rette den for diverse store fejl. Skriv, og jeg sender opgaven til jer :-)
  • Vektorer/Keglesnit

    Forumindlæg
    Har en opgave i en aflevering jeg er totalt lost med, den lyder således. Bestem ligningerne for de cirkler, som har centrum i (4,1), og som tangerer cirklen med ligningen. 2x^2 - 4x + 2y^2 + 12y = 0 HJÆLP !
  • Gennemsnitlig årlig stigning

    Forumindlæg
    Hej jeg ligger inde med det sidste spørgsmål i min aflevering og det lyder: Et beløb vokser i 3 på hinanden følgende år med henholdsvis 2%, 7% og 19 % Hvad er den gennemsnitlige årlige stigning? Hvilken formel skal jeg bruge osv?
  • Methanol og H2O - hjælp

    Forumindlæg
    hej ;) jeg sidder med en kemi aflevering og har problemer med 2 af spørgsmålene: 1) hvordan kan sukker C12H22O11 være polær når den har den formel med C og H i starten? 2) hvorfor er methanol ikke lige så polært som H2O? det ville være fedt med noget hjælp! :)
  • differentialligninger eksamen

    Forumindlæg
    har fået vedhæftet opgavedokument (opgave 5,6,7 og 8 eksamensopgaver) for som aflevering, og sidder og bikser lidt med 8,b. hvordan bestemmer jeg forskrift for f når der er givet f'(x)=y og ikke f(x)=y? vh
  • Reaktionsskemaer

    Forumindlæg
    Opskriv reaktionsskemaer for reaktionen mellem kobber og salpetersyre, når reaktionsprodukterne er: 1) kobber (II)ioner og nitrogenoxid 2) kobber (II)ioner og nitrogendioxid. Håber i kan hjælpe... Da jeg sidder og skal aflevere den her aflevering og har virkelig brug for hjælp til at lave den :)
  • Hjælp til differentialregning opgaver!

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg sidder og laver en mat aflevering men er helt forvirret til to af opgaverne i sættet. Det består af en hvor man skal undersøge løsningen til en differentialligning, og en opgave hvor man skal bestemme en løsning til differentialligning gennem et punkt. I kan se de specifikke opga...
  • Nogen der kan fortælle om Sinus,Cosinus og Tangens:D

    Forumindlæg
    Hej håber der nogen der kan hjælpe mig og forklare hvad de går ud på var nemlig syg den dag min lærer gennem gik det og skal lave skriftlig aflevering om det, og en prøve på mandag..+ bogen forklare det ikke godt nok.. Tak på forhånd:D
  • HJÆÆÆLP !

    Forumindlæg
    Jeg skal have noget hjælp hurtigt skal Sammenligning af købsadfærden ved køb af møbler på Konsument – og producentmarkedet jeg kan slet ikke finde ud af hvor jeg skal start og slutte? Er der en der har sammenligning af købsadfærd på konsument og producent markedet ? eller en der måske har l...
  • to ligninger med to ubekendte. HASTER!

    Forumindlæg
    Jeg skal have lavet denne aflevering til i morgen, men er gået i stå da jeg simpelthen ikke kan huske hvordan man beregner to ligninger med to ubekendte, især ikke med denne! Lidt hjælp ville jeg være meget taknemmelig for! :) x^2=1^2+y^2 y+x=9
  • Sandsynligheds regning med én terning

    Forumindlæg
    Hej.. - Er ved at lave en aflevering, og er en idiot til sandsynligheds regining !! Spørgsmålet er: Sandsynligheden for, at terningen ved et kast lander på en 5'er eller en 6'er, er? Er i ikke søde at skrive svaret, med en forklaring? - Tak :)
  • Hjæælp :(

    Forumindlæg
    Hey alle! Nogen der er god til engelsk? - og måske har lyst til at rette en stil? Den er ikke særlig lang.. Skal snart aflevere den - men vil gerne få den rettet af nogen inden aflevering :-) Håber virkelig nogen vil rette den! Hilsen Wisshnem
  • differentialligning

    Forumindlæg
    Jeg skal her angive den løsning til differentialligningen, hvis graf går gennem (x0,y0), når y’=1/3y-9 og (x0,y0) = (0,4) har mange opgaver med dette spørgsmål i min aflevering til i morgen, er der nogen der kan hjælpe3 mig med at vise hvordan jeg skal gøre, så jeg kan få lavet dem alle?:)