Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19741 til 19760 af 36005
-
Aflevering af opgaver
ForumindlægKan man godt aflevere et stykke papir med navn, klasse etc. og sige, at det er ens aflevering? Lad os sige, Ole har en matematikaflevering for. Han har ikke fået lavet den, men han vil ikke have fravær for den. Derfor afleverer han et blankt stykke papir med navn etc. for at undgå at få fravær f... -
Eksistentialisme er humanisme
ForumindlæghVordan vil i forklare: "Eksistentialisme er humanisme" -
hjælp til afkølingshastighed
Forumindlæghey vil bare lige spørge om hvordan fanden man udregner afkølingshastigheden for en kugle eller en rektangulær kasse? pleease hjælå, det er et spørsmål jeg ahr fået i min SRP- pg det lyder: " Gør rede for fysikken bar varmeledning fra et legeme ved beregning af afkølingshastigheden dT/dt -
Engelsk ordbog?
ForumindlægHar slået dette ord op i den engelske ordbog "Fiscal", og der står følgende: "finansmæssig, skattemæssig". Nu ved jeg ikke om jeg kan bruge det i en sætning på engelsk, hvor jeg gerne vil udtrykke at folk har økonomiske problemer, uden brug af ordet finance, da jeg aller... -
Differentialregning
ForumindlægJeg skal differentiere funktionen: f(x)= 3x^2 - 9x + 2 Og jeg ved at resultatet er: f'(x) = 6x - 9 Med der stopper min viden så også... Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gøre nu! Eller jo, jeg ved at jeg skal bruge tretrins-reglen, men jeg kan ikke få det til at virke. Er der nogen de... -
En opgave om vktorer.
ForumindlægOpgaven lyder således: Vis, at punkterne A(-2,2), B(-1,-2), C(4,1) og D(3,5) udspænder et parallelogram. Find den spidse vinkel mellem dets diagonaler. Er altså helt lost og håber på lidt hjælp. Viser jeg ikke at punkterne udspændet et parallelogram idet jeg tegner det? -
genetisk våbenkapløb
ForumindlægEr der nogen der ved hvad et genetisk våbenkapløb er? Kan ikke finde noget om det.. :S -
Hjælp.. Opgave 1
Forumindlæga. Read these nouns aloud and write a sententhece with each of them.... the bird-the sea-the book-the eye-the frog-ththee pillow- the-answer-the srewdriver-the worm-the apple-the idea.... Nogen skal være The. Og andre skal være Thi men staves The... man skal lave alle sammen ... -
Fysik - Kalk
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave, som er vedhæftet. Jeg vil gerne høre om, nogen har enten har et svar eller en hjemmeside, hvor jeg kan læse mig frem til det. Tak på forhånd -
areal under 1.aksen?
ForumindlægSom i kan læse foroven hved jeg ikke hvordan man finder arealet af et område som er under 1.aksen eller for den sages skyld delvis over og delvis under, hvis i forestår? kan nogle forklare mig hvordan? -
Virkelig vigtigt, hurtigt hjælp rapport afleveres i aften inden kl.00!!!!
ForumindlægNogen gode hjemmesider om Københavns udvikling i fremtiden? Nogen ideer til hvad man mere kan fortælle om København??? Hurtigt hjælp tak... Går i ottende klasse..... -
pH
ForumindlægHej. Hvordan beregner jeg pH i 0,100 molære opløsninger af de fem nedenstående salte? På forhånd tusind tak. 0,100 M CH3COONa, 0,100 M NaHSO4, 0,100 M Na2CO3, 0,100 M NH4Cl, 0,100 M AlCl3. -
Metoder?
ForumindlægHej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe? -
Oversættelse af selvstændige adjektiver.
ForumindlægHvordan oversætter man egentlig adjektiver, der står alene? Manden gjorde betjentene mistænkelige Mistænkelige er jo selvstændigt her, så hvordan skal det oversættes? Hilsen Niels -
Argumentations karakteristik i manifest
ForumindlægHej! jeg skal skrive en kronik over manifestet "Litteraturen skal sprænge spejlet i stykker" af Merete Pryds Helle. Som et led i denne kronik, skal jeg give en karakteristik af argumentationsformen. Mit spørgsmål er da, om man som forfatter overhovedet behøver at have hjemmel og b... -
HJÆLP til problemformulering!!! politik-demokratik
ForumindlægMangler virkelig en problemformulering til de her spørgsmål (det haster) er gået er i stå og kan ikke finde på noget pls hjælp! Promlemformulering: .... Hvad lagde grundlaget for demokratiet? Hvordan er vi kommet til at leve i det velfærdssamfund vi lever i i dag? Hvordan ville verden se ud h... -
Engelsk komma
ForumindlægEr der nogen, som har et godt råd til, hvordan man kan kende forskel på hoved- og ledsætninger? Jeg kan godt se forskel, når sætningerne indledes med "that" osv . Men min lærer sagde, man kunne bruge "ikke-reglen" -jeg synes bare ikke, det fungerer. -
Bestem f´(x)???
ForumindlægJeg sidder lige og er igang med en aflevering da jeg støder ind i det her og går fuldstændig i stå.. En Funktion f er give ved f(x)=2x^3-x^2+3x Bestem f´(x)? er der nogle der kan hjælpe?? -
Globalisering
ForumindlægHej. Er der nogle som kan fortælle mig om globaliseringen og dens konsekvenser.? -
2. gradsligning
ForumindlægNår man i en 2.gradsligning har fået: d<0, vil det jo sige at ligningen INGEN løsning har. SKirver man så ikke således: Løsning=Ø
