Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19801 til 19820 af 43849
-
Rettelse af oversættelse
Forumindlæg1. Juan og Ana tager til Madrid på onsdag på. ¿Tager du også til Madrid? 2. Nej, jeg tager ikke til Madrid, jeg tager til Bilbao på fredag. Jeg tager med tog. 3. Men i morgen tager vi til Madrid med Juan og Ana. Vi arbejder med Juan, og vi spiller med Ana. 4. ¿Spiller Ana også et in... -
Karaktergivning
ForumindlægHej! Jeg står i slutningen af 3.g og de afsluttende årskarakterer bliver givet mandag aften. På mit naturgeografi B-hold har vi siden sidste standpunktskarakter blev givet kun lavet en enkelt skriftlig aflevering. Denne aflevering blev til et 12-tal for mit vedkommende. Jeg fik imidlertid et 10-... -
Problem :(
ForumindlægJeg har et stort problem. Jeg vil gerne søge HF, jeg spurgte min klasselærer om jeg kunne klare HF han sagde det kan du sagtens. Derefter gik jeg til min studievejleder og han sagde at jeg skulle have 0 i fravær for at komme ind på HF. Derefter gik jeg tilbage til min klasselærer han fortalte at ... -
Logaritmiske funktioner
ForumindlægHej, Jeg sidder og laver dispositioner til min mundtlige eksamen og er løbet ind i et problem. Jeg skal gøre rede for sammenhængen mellem eksponentielle funktioner og logaritme funktioner, altså jeg skal grundigt forklare hvad det vil sige at logaritme funktioner og eksponentielle funktioner er ... -
Om at tage 3.g om?
ForumindlægHej alle. Jeg står i en ærgerlig situation, hvor har jeg har fået et gennemsnit, som jeg slet ikke kan bruge til at blive optaget i de uddannelser jeg overvejer, pga af de års- og eksamenskarakter jeg fået i 3.g. Mit karaktergennemsnit for 1. og 2.g, lå på 9,3 efter bonus (fra esktra A-fag). G... -
synopsis
ForumindlægHvad er en synopsis. Skal jeg bare lave en rapport også fremlægge i powerpoint til eksamen ?? -
God til faget?
ForumindlægJeg har virkelig prøvet at gøre mit bedste i dansk, men jeg er åbenbart uduelig, da mine karakterer ligger omkring 4-7. Det vil jeg gerne ændre markant! Så mit spørgsmål er ganske enkelt. Hvor skal jeg starte? :) Hvad skal jeg gøre for at blive god til faget? Nogle råd? Bøger? læsning? Whatsoever... -
Hjælp til at rette oversættelse søges
ForumindlægHej. Søger hjælp til en der måske hurtigt kan gå igennem min spanske oversættelse for fejl... Vil meget gerne sende den over mail, hvis der er nogle der er interesseret i at hjælpe :) V.h. Julie -
Hjælp:(
ForumindlægHejsa, jeg ville lige spørger om der er nogle der vil hjælpe mig med at oversætte nogle danske sætninger til spansk? det handler om en film analyse, jeg skal nemlig oversætte det:( -
Rettelse
ForumindlægNogen som vil være søde at rette den spansk aflevering? Har ikke mulighedfor at indsætte den direkte, men den er vedhæftet som et word dokument! Skal afleveres i aften, så det kunne være super lækkert :-) -
Hombre libre
Forumindlæghej...dette er eksamensættet fra 1997...er der ingen der har en opgave derfra...der sker ikke så meget i spansk mappen, men jeg troede jeg kunne finde lidt hjælp men nej...Jeg skal selv skrive den til om et par uger, så vil jeg selv lægge den ind..Havde bare håbet på lidt hjælp!!! -
Kulturelle udfordinger
ForumindlægJeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer? -
mucho eller mucha
Forumindlæghej, jeg skal oversætte denne sætning til spansk: Isabel arbejder meget. men jeg er i tvivl om jeg skal skrive mucho eller mucha, og om det skal stå før eller efter arbejder?? håbet at i kan hjælpe :) -
Oversæt
Forumindlægskal oversætte de her tre sætninger til spansk:1. Vi sidder på en kendt restaurant, og den er dyr2. Du skal arbejde nu3. Der er mange gamle huse i centreum af byenpå forhånd tak -
Årsprøve
ForumindlægHej Jeg har været oppe til årsprøve i spansk. Er der en, som vil rette min opgave og derefter bedømme den med en karakter? Jeg kan sende den som besked til den, som har lyst. Tak på forhånd. :) -
tilføjede opgaver
ForumindlægHej. I oktober måned 2008 tilføjede jeg to spanske stile, men de er endnu ikke blevet godkendt, der står stadig at de stadig er under behandling. Hvordan kan det være? -
to spørgsmål?
ForumindlægMin ordbog har ikke et ord for "utroværdig". Ved I, hvad det hedder på spansk? Så har jeg også sætningen: "Lige meget hvilken type....". Jeg kan ligeledes ikke så "lige meget" op? Har I et ord for det? -
Mi Madre
ForumindlægHej AllesammenEr der nogle herinde som har skrevet en spansk stil til et oplæg fra 2000 der hedder: "Mi Madre" som handler om Pedro Almodovar og hans mor?Ville være helt fantastisk :-)- Cecelia -
oversættelse af en sætning!
ForumindlægHvordan kan man oversætte denne sætning til spansk...\n"han fedter altid overfor andre mennesker".\n\nTak på forhånd -
Hvad hedder sættet?
ForumindlægHej! Jeg søger navnet på spansk eksamenssættet fra d. 1 juni 2010. Det er vel og mærket eksamenssættet fra hhx og ikke det fra stx. Håber der er en der kan hjælpe :)
