Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 19821 til 19840 af 43092
-
Haster skal afleveres imorgen!!
ForumindlægSkal skrive en lille historie om fodbold. Hvor jeg skal vise jeg kan bruge akk- dativ- og refleksive pronominer. Jeg har så skrevet historien, men er der nogen som vil rette mine fejl?? -
Haster helt vildt meget!! skal afleveres imorgen
ForumindlægSkal skrive en lille historie om fodbold. Hvor jeg skal vise jeg kan bruge akk- dativ- og refleksive pronominer. Jeg har så skrevet historien, men er der nogen som vil rette mine fejl?? -
Dumpede
ForumindlægJeg dumpede til psykologi eksamen og skulle bestå for at komme videre på pædagogseminariet. Har nemlig bestået dansk, engelsk og samfundsfag. Det er noget lort og jeg er grædefærdig.. -
Medicin
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en fyr hvis snit stærkt ser ud til at ende på 8,7 (dvs. en HEL karakter mindre end snittet af de ansøgere der kom ind sidste års karaktergennemsnit). Det gik desværre først op for mig, at det er umuligt at ændre på sit snit når først man har overstået sin sidste studentereks... -
enevælden
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive min historie opgave om enevælden i Danmark. Svaret for, hvorfor der blev indført enevælden og enevældens betydning for danskerne har jeg svært ved at finde konkrete svar på. Kan nogen hjælpe mig lidt på vej? -
STUDENT 2008
ForumindlægSå er der jo nogen som bliver studenter om ikke så længe :D Men jeg har lige et spørgsmål; hvor lang tid går man med huen efter man har fået den. Jeg tror seriøst at jeg aldrig tager min af hehe ;D Held og lykke med eksamen allesammen (Også jer der har nogle år tilbage endnu):) -
HJÆLP - dansk
ForumindlægHej!:) Jeg har skrevet en historie og ville bare lige spørge om hvis i ville læse den? Den er ikke særlig lang, men hvis du synes at der er noget der ikke rigtig sådan giver mening, må du endelig fortælle mig det. Det ville være en kæmpe stor hjælp HISTORIEN: Der var engang en gammel landmand,... -
Rettelse af oversættelse. Haster!
ForumindlægHej. Er der en som gider at rette fejl i min oversættelse fra dansk til engelsk? Den er kun ca. 10 linjer lang. /Pernille -
Heeej
ForumindlægHeej kære alle. er der en, der kan hjælpe mig med at se en meget kort engelsk oversættelse igennem. på forhånd tak. VH. Angel -
Rettelse af opgave :o)
ForumindlægHejsa, er der en som jeg kan få til at kigge min Engelsk opgave igennem? - så vil jeg være taknemmelig. Sender over mail -
Present tense? Hvad vil det sige...
ForumindlægHej allesammen! Jeg har fået til opgave, at skrive min næste engelsk aflevering i "present tense", men hvad betyder det overhovedet? Hvilke endelser tilføjes der? -
Grammatik hjælp
ForumindlægHej. Jeg roder med en engelsk sætning, hvor jeg ikke selv lige kan se fejlen.^^ Se den følgende sætning: '' My doctor is against that I smoke'' -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHEJ JEG ER I 9.KLASSE OG SKAL TIL TERMINSPRØVE , MEN JEG VED IKKE HVORDAN JEG SKAL FORBEREDE MIG TIL PRØVEN , HAR I NOGLE IDEER OM HVAD JEG SKAL LÆSE ELLER LAVE TIL PRØVEN , OG DEN ER I MATEMATIK DANSK OG ENGELSK . TAK :) -
Fransk eksamen
ForumindlægHej foliiis Jeg skal til fransk eksamen om en månedstid... Del 1 skal man forberede sig til sin disposition. Men del to når man skal trække et spørgsmål hvad kunne spørgsmålet være? i må meget gerne også hjælpe mig i engelsk. -
Valgfag og A-niveau fag
ForumindlægHej folkens. Lige pt går jeg i 2.g, og vi har altså her for nyligt skulle vælge valgfag. Der havde jeg ingen problemer med at vælge, for jeg ville gerne have tysk fortsætter på højniveau og enten latin eller psykologi på C-niveau. Desværre var latin grundet for få elever ikke en mulighed, så det ... -
SSO opgave hjælpp
ForumindlægHej jeg er lige blevet færdig med 2.g og SSO opgaven nærmer sig. Er der nogen som har nogen erfaringer med hvad der er godt at skrive i? Har tænkt på at skrive i biologi, må man ikke lave forsøget inden ugen??? -
Vildvinen
ForumindlægHej .. Jeg har fået til opgave at analysere Charlottee Weitzes novelle 'vildvinen', men har lidt problemer.. Skal den ses som to historier i forlængelse af hinanden eller som to paralelle forløb? Har søgt lidt rundt på Internettet og der bliver den karakteriseret som et eventyr. Hvorfor? ... -
rettelse
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med at rette det, jeg har haft engelsk i 6 måneder og har rigtig meget sværet med det. American history X The movie is about hatred and racism and family. The prencipal in the movie is Derek, where he hate the Negros and have no respects for them. Later in the movi... -
Ordbog?
ForumindlægHej, skal oversætte noget på engelsk til imorgen og er selvfølgelig så uheldig at ikke finde min engelsk - dansk ordbog.Nogen som evt. har et link til en engelsk - dansk ordbog på nettet?Hilsen Martina. -
Canada
ForumindlægHej alle. Jeg skal i engelsk lave en opgave om hvordan sproget Engelsk kom til Canada, men jeg kan overhoved ikke finde noget om hvordan Engelsk kom til Canada. Nogen der ved det? Tak ;)
