Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 19861 til 19880 af 24761
-
tror i 2g'erne slipper for mundtlig mat?
ForumindlægSidste år læste jeg at en stor del af 2g'erne slap for mundtlig mat-eksamen. Tror I også det gælder i år? -
Skoleskyderier i USA
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP om skoleskyderier i USA, dog er jeg blevet i tvivl om jeg skal arbejde med opgaven udefra et sociologisk perspektiv eller politisk. Hvad synes i? -
Nogle som har haft fjernundervisning?
ForumindlægHej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer? -
Interfasen
ForumindlægHeej.. Jeg er altså nu helt vildt forvirret! Der står flere steder at interfasen er en fasen, men i min bioglogi bog står der ikke at det er en fase og så har de tegnet den alligevel? Er det en fasen eller hvad? Håber i kan hjælpe? (: -
SRP - Rumkapløb
ForumindlægHejsa, jeg er ved at skrive SRP i Historie A og Fysik A og har et spg. vedr. raketfysik. Jeg kan ikke rigtig finde dansk materiale der forklarer mig hvad "Thrust" er. Udover skal jeg ud fra to videoer af raketter der letter bestemme deres Thrust ved hjælp af Logger Pro, hvordan gør ma... -
Elektromagnetisme og induktion?
ForumindlægHej. Da jeg skal op i fysik i morgen har jeg store komplikationer mht. elektromagnetisme. Jeg kan risikere at trække noget vedrørende dette, men de to emner inden for fysik, elektromagnetisme og induktion, har jeg aldrig forstået 100 procent. Er der evt. nogen der kan give en kort og oversk... -
Forbedre gennemsnit ?
ForumindlægHej alle. Jeg går på HF nu .. Min drøm er at komme ind på Jura senere hen .. Så vidt jeg ved skal man i gennemsnit have 7,2 i snit for af komme ind .. Men jeg regner ikke med mit snit kommer over de 4-5 stykker .. Mit spørgsmål er så, om jeg efterfølgende kan tage de fag jeg har fået 4 osv i o... -
Stx - komme ind.
ForumindlægHej alle. Jeg er lidt forvirret, for min lærer og vejleder, siger at man skal have 7 i snit, for at komme ind på Stx - og andre siger bare man skal bestå folkeskolen, hvad er jeres mening med at komme ind :) ? For jeg vil virkelig ind på det gymnasium På forhånd tak! - Marcus -
Karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har ledt og ledt online efter en guide til, hvordan man beregner sit karaktergennemsnit. Hver gang er der dukket både forskellige metoder og regneark op. Har nemlig indtastet mine karakterer og fået forskellige gennemsnit! :S Det er sgu til at blive forvirret over... Er der nogen, der m... -
Hyperbler
ForumindlægHej derude, Jeg vil gerne lærer lidt om hyperbler. Er der nogen af jer der kender en god hjemmeside, hvor man kan få en KORT introduktion til hyperbler og måske et lille fint bevis ? - håber I kan hjælpe herinde, for da jeg googlede det er der meeega mange sider og de sider jeg var inde i var i... -
Vedr. klage
ForumindlægHar mit gymnasium en kopi af min ekasmensopgave (stil)? Jeg vil nermlig gerne klage, men det lader til at jeg ikke har en kopi :-( (ja jeg ved det, det er skide dumt) -
Rettelse Af en lille oversættelse
ForumindlægHej søde, dejlige mennesker. Jeg har kigget min oversættelse igennem og synes ikke rigtig jeg kan finde nogle fejl. Men vil gerne have den rettet for igen, jeg skal aflever/sende den til min lære i dag. Kan i hjælpe mig med at rette den?? på forhånd taak. :) How Booker T. Washington got his name.... -
hvad kalder man en, der...
Forumindlæg... kan lide at ride på flere heste på en gang (dvs. en der har en kæreste og samtidig er interesseret i andre mænd og vil virke tiltrækkende/chamerende)? ... er god til at åbne øjnene op for folk? .... udnytter sin magt på en grov måde?(jeg tænker ikke på politik, men f.eks. politiet der godt... -
Adjektiv eller adverbium??
ForumindlægNogen der kan fortælle mig om det hedder: 1) "She sang terribly bad" sætningen lyder bedre end 2'eren 2) "She sang terribly badly" lægger badly sig ikke til sang, eller hvad? Eller hedder det måske n... -
»De forstår det ikke engang selv!«
ForumindlægFolgendes sollte nicht als Frage, sondern als Witz verstanden werden: Jeg tror ikke, tyskerne forstår ret meget tysk selv. Da vi var dernede, stillede vi os op på et torv og brød ud i: »Durch für gegen ohne wider um«; men alle tyskerne gloede bare dumt, som om de ingen ting forstod, og det er ... -
Analyse af Eng novelle?
ForumindlægHej. Jeg har trykket en novelle af Julian Symsons: The murder På opgaven står der at jeg skal: fortage en præsentation, en analyse og perpektiverer til det overordnet tema: Er der nogle bestemte analyse modeller jeg bør følge, eller er det frit valg hvad jeg vil vælge at gør? og når j... -
HJÆLP TIL ET ORD
ForumindlægHej folkens:-) Er igang med at skrive et eventyr, men har brug for et bestemt ord, som jeg ikke hvordan man siger på dansk. Det ord jeg vil have fat i er altså: Ordet bruges når der er noget man gerne vil have skal gå i opfyldelse som man ønsker sig inden man dør. Og hvor personen fortæller det ... -
Ret grammatiske fejl
ForumindlægHej. Jeg har problemer med at finde fejl i disse to sætninger: She and her husband, Aminas father, is from Pakistan (to fejl) Mantaining her Muslim believes in a society build on Christian values is hard (en fejl) -
Oversættelse spansk hjælp
ForumindlægHej jeg skal oversætte noget som jeg gerne vil have hjælp til her kommer det. "Mine forældre sagde altid jeg var nødt til at tage en uddannelse for at få arbejde", fortæller 25-årige Vanesa os. "En dag sagde min mor det igen og gav sig til at græde, og så besluttede jeg at gå på un... -
Bio & His - HIV i Afrika
ForumindlægJeg tænkt på om nogen kan hjælpe med at finde finde de relevante informationer om emnet "HIV i Afrika", eller giver mig nogle overblik over, hvad jeg kan kommer ind på i forbindelse med disse problemstillinger: Med udgangspunkt i Sydafrika ønskes der en analyse af et repræsentativt s...
