Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19881 til 19900 af 36005
-
Kvadratsætninger med flere led
ForumindlægHeeej allesammen. Og rigtig god påske. Sidder og læser lidt op på matematik til terminsprøven, og har fundet ud af at der i mine bøger intet står noget om kvadratsætninger med flere led. Er der nogen der ligger inde med en forklaring eller en konkret formel for dette? Her her I nogen eksempler, s... -
Jeg har VIRKELIG brug for jeres hjælp.
ForumindlægSommeren 2018 har været speciel... Men er det vejr eller klima? Hvordan kan vejret ændre sig, uden at klimaet også ændrer sig? - Jeg har virkelig brug for jeres hjælp til at svare super fint på disse enkle spøgrsmål. Det er enormt svært for mig at svarer på. Håber i kan hjælpe. -
Dansk - Lektiehjælp
ForumindlægJeg mangler hjælp til nogle danskopgaver. 50 kr. per opgave. -
Optimering - hvad betyder det at bestemme y udtrykt ved x?
ForumindlægHej alle. Hvad betyder "Bestem y udtrykt ved x"? Skal jeg bestemme selve y? Men hvad så med det der "ved x"? -
Hjælp Til Dansk Stil!
ForumindlægJeg skal skrive en stil, som jeg snart skal aflevere. Jeg har valgt emnet som hedder "På Balkonen" ud af de tre emner, jeg kunne vælge imellem.. Jeg har brug for nogle idéer til at kunne skrive stilen. Lige nu, så er jeg helt BLANK! :( - Der er et billede hvor der står en masse mennes... -
Gæringsproces?
ForumindlægHej :) Hvad vil det sige, at der sker en gæringsproces på bunden af en eutroficeret/forurenet sø? På forhånd tak! -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man: ?Han ønsker, at mange flere mennesker var interesserede i deres herkomst. Mit bud: ?Er wünscht, dass viel mehr Menschen interessiert in seiner Herkunft waren. ?Mit 2. bud: Er wünscht, dass viel mehr Menschen in seiner Herkunft interessiert waren. -
Hvordan påvirker opfyldelsen af økonomisk vækst andre samfundsøkonomiske mål?
ForumindlægNogle der kan hjælpe? -
Normalvektoren
ForumindlægHej alle sammen, har brug for lidt bedre forståelse omkring normalvektoren. Jeg forstår ikke helt, hvordan man kan regne den ud osv... Min bog forklarer kun meget meget kort, at normalvektoren er den vektor, der står vineklret på en linie. Jeg ved, hvordan man kan løse den fra en linies eller p... -
Bestem hastighed ud fra graf
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med en aflevering hvor jeg skal bestem de tidspunkter, hvor hastigheden er 8 m/s ud fra den vedhæftede graft? hvordan bærer jeg mig ad med dette? Har på fornemmelesen at det er ret simpelt, men det er simpelthen så mange har siden jeg har haft matematik. mvh -
eu hjælp til opgave
Forumindlæghej jeg kan simpelhent ikke finde på noget at skrive oomkring eu og problem formulerigen står det meget skidt med håber på lidt hjælp ;) eller inspiration -
Hvordan bruger man "Historisk læsning" i dansk?
ForumindlægHej, Hvordan bruger man "Historisk læsning i dansk"? Tak -
Bøjning af verber(hastehjælp)
Forumindlægdet første ord ~ entsweigehen, 3.p.s, nutid = entsweigeht andet ord ~ Fliehen, 1.p.s, nutid = Fliehe Kan ikke helt huske hvad det der "S" står for? Er det rigtigt? ;-) Det haster lidt -
Omvendt kronologisk.
ForumindlægHejsa. Hvad er antonymet af ordet "kronologi/kronologisk"? Hvis en fortælling ikke er kronologisk opbygget, hvordan er den så opbygget? På forhånd tak, og go' weekend (; -
der eller den
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvornår man bruger "den" i stedet for "der". Gerne med nogle brugbare eksempler. På forhånd tak -
Jødedommens holdninger til genmanipulation
ForumindlægHvad siger jødedommen om genmanipulation, tak på forhånd :) -
Polære koordinater
ForumindlægJeg har lidt problemer med denne opgave da jeg ikke helt ved hvad der menes med polære koordinater.. nogen der kan hjælpe..? Areal og tyngdepunktets beliggenhed i den kvartcirkel, der findes i 1. kvadrant, er givet ved: ,A=(pi*R^2)/4 og e= 4R/3pi, hvor e er afstanden fra såvel x- som y-aks... -
Dobbelt integrale
ForumindlægEr der nogen der kan hælpe med denne opgave..? c) Opstil et dobbeltintegral i polære koordinater for kvartcirklens tyngdepunkt i forhold til x-aksen og løs det. Hvad er et dobbelt integrale? -
forskellen
Forumindlæghvad er forskellen på en syre-basereaktion og syre-basepar? Er det ikk det samme? -
Varmetab eller bjælkekonstruktioner?
ForumindlægHej :) Jeg står i et lille dilemma ang. valg af emne til studieretningsprojekt (HTX). Jeg er umiddelbart kommet frem til at det enten skal være ”Bjælkekonstruktioner” eller ”Varmetab”, men jeg er lidt i tvivl om det skal være det ene eller det andet (evt. noget helt tred...
