Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 19921 til 19940 af 24761
-
Spansk A....
ForumindlægHej Jeg har spansk på A niveau på STX. Går lige pt. i 2.g og er glad for det, men.... Mit spansk er ikke så godt, dels pga min lærer, men også min egen bekostning. Jeg hader når jeg skal have spansk fordi jeg er så dårlig til at lære nye sprog! Jeg frygter virkelig eksamen, især den mundtl... -
Fejl i to sætninger
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er gået i stå med disse to sætninger. I nr. 4 kan jeg ikke finde fejlen. I nr. 5 har jeg fundet fejlen, men kan ikke forklare, hvorfor det er en fejl? 4. He offered her more wine before she had finished her glass 5. He went not to school that day. Her ved jeg, at... -
Tal - Ikke særligt mange der kan dette.
ForumindlægHej. Jeg er ved at lære høje tal. Jeg kan allerede op til en decillion. Jeg ville bare vide om der er nogen der kan noget mellem en decillion og vigintillion. Laver lige en liste over de tal jeg allerede kan i rækkefølge. ;) 1-1000000 et, ti, hundrede, tusinde, million. 1.000.000.000 = Milliard... -
Nede over min karakter
ForumindlægHej Alle. Har lige fået 02 i mundtlig dansk. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal håndtere det. Jeg følte jeg gjorde det ganske udmærket, men min lærer slagtede mig foran censor. Ville lige hører om afganskarakteren her i eksamen af 9 klasse, har noget som helt med noget at gøre?? Jeg er komm... -
Hjææællp Hvorfor fattigdom - penge, magt og den amerikanske drøm
ForumindlægHjæææælp! hej, jeg har fået et emne der hedder: Hvorfor fattigdom - penge, magt og den amerikanske drøm jeg skal besvare på følgende 2 spørgsmål 1)Hvilke befolkningsgrupper bliver ramt af fattigdommen, og hvem vinder ved det? 2)Hvad prøver man på statsniveau at gøre for at afhjælpe situation... -
HTX Mat/it
ForumindlægHej allesammen jeg skal starte på htx efter sommeren hvad synes i om mat / it linjen dem er har taget den før tak på forhånd. -
Standby plads hjælp?!
ForumindlægVi har hermed den glæde, at meddele dig, at du er optaget på en standby plads på VIA, Pædagoguddannelsen i Holstebro ved VIA University College. Tilsagn om optagelse næste år Hvis du ikke bliver tilbudt en studieplads i standby-perioden, giver standby-pladsen ret til at blive optaget næste år. ... -
Nogen der vil læse tysk korrekturlæsning?
ForumindlægLukas kaufe gern Computerspiele und DVDs. Er finden dass ist billiger, zu kaufen das Computerspiele und DVDs im Elektronikmarkt. Lukas habe keinen Freizeitjob. Und Er spare Geld für Weihnachtsgeschenke. Tina gehe am liebsten auf den Flohmarkt. Da finde sie wirklich günstige Kleidung. Tina Babysi... -
subjekt og ental og flertal
Forumindlæghej jeg faldt lige over et ord som jeg har svært ved at se hvor subjektet er. Your blue and orange pyjamas (have) disappeared, I'm afraid. Er subjektet your? i 2 person flertal? og have som jeg skal rette er had? -
Fejlsætninger
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med at spotte fejlene i de tre nedenstående sætninger? 1) All the information the spy could offer were of no use to the government 2) All morning the envelope marked "Personal and Confidential" had layes unopened on the desk in front of him 3) The Abo... -
HURTIGT HJÆLP, LILLE FRANSK STIL!
ForumindlægHej alle, lyder dette rigtigt grammatisk? :-) TEKSTEN ER I FILEN! -
Stil
ForumindlægMaureen is a woman who was invited to a Christmas party. She was told that her friend would be present there. Maureen called to him about 3 times. Her friend called him coward. She called to him so many times. Jess hates to taking to the parties. He makes easily friends. But then he is tried of h... -
Potentialfunktionen V(R) for et to atomrigt molekyle. Grænseværdi.
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde grænseværdien i spg a. (se vedhæftningen.) Jeg går udefra at første del af spg a, bare er at sætte R i funtionen til RE, og derved giver den nul. Men jeg kan ikke få maple til at regne anden del, og jeg kan ikke få det til at stemme i hånden. Jeg ... -
Magneter
ForumindlægHvorfor kan man ikke bruge vekselspænding? -
DNA - to eller en streng?
ForumindlægSom jeg forstår, så består DNA af én streng (kromatid) når cellen ikke er ved at deles, og af to strenge (to søsterkromatider) inden der forekommer celledeling. Der står dog i min fagbog at ''et DNA-molekyle består af to enkelte DNA-strenge, der er viklet rundt om hinanden''. ... -
udvidet infinitiv
Forumindlægnogen der kan forklare hvordan jeg laver udvidet infinitiv på disse tyske sætninger Min lærer har lavet den første 1. Christine ist froh, dass sie Marie auf dem Frühlingsfest zu treffen. 2. Für Marie ist es wichtig, dass sie ihr eigenes Leben lebt. 3. Marie ist traurig, dass sie Sa... -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Velkommen til en ny version af Studieportalen.dk
ForumindlægHej Alle! Vi kan allerede nu give adgang til den nye Studieportalen.dk ! Vi arbejder stadig på siden og der er helt sikkert stadig fejl. I er meget velkomne til at komme med kommentarer i denne tråd, hvis I oplever fejl eller vil fortælle hvad I synes om den nye side! Med venlig hilsen Teamet b... -
Hjælp tak
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skriver her, for har brug for vejledning. Jeg blev student i sommers fra en naturvidenskabelig retning. Så ville jeg videre, nu går jeg så på københavns universitet og læser farmaci. Farmaceut. Jeg har bare et lille proble... -
Elitegymnasium - Niels Brock
ForumindlægNæste år lukker Nisl Brock dørene op til en nyt elitegymnasium, der skal styrke de stærke elever.\nLæs følgende artikel:\n\n---\nDen rigtige studieretning?: Nyt gymnasium for eliten oprettes \nBerlingske Tidende 01 december 2005, 1 . sektion side 6 \n\nAmbitioner: Niels Brock Handelsgymnasium vil...
