Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 19921 til 19940 af 124783
-
Hvad skal I op i? :-)
ForumindlægHej folkens, Nu har man i dag fået offentliggjort eksamensplanerne for de skriftlige eksaminer. Ville lige høre hvad I skal op i :-)? Jeg skal op i dansk, engelsk, samfundsfag og matematik. Hav en god forlænget weekend ;-) -
"Lay-out" i en opgave
ForumindlægHejsa, Jeg sidder og er ved at skrive en matematik opgave ind, og er i tvivl om hvornår man enten bruger = eller <=>? Eks. 2=-0,8·5+b = b=2-(-0,8)·5 = eller 2=-0,8·5+b <=> b=2-(-0,8)·5 <=> ...eller er det "bare" en smagssag? Mvh og tak -
Synopsis
ForumindlægFindes der en skabelon over en synopse til religion B ?? og hvor kan man finde den? -
Advokat
ForumindlægDaws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D -
Lille engelsk oversættelse til rettelse
ForumindlægHåber nogen gider tage et kig?Klædt på til fremtiden? Hvordan ser erhvervslivet ud i fremtiden? Hvordan ser fremtidens jobprofil ud? I en nyligt udgivet amerikansk bog om emnet hævdes det, at det, man får brug for i det 21. århundrede, er en ’rolle’ og ikke et job. Heri er en dansk professor i øk... -
Hjæææælp-(vector)
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan man regner denne opgave? Punktet A har koordinaterne (2,3) og vektoren a=(-3,5). punktet B er bestemt ved at vektor AB er modsat rettet vektor a og dobbelt så langt som vektor a. bestem koordinaterne til B. Mange tak på forhånd -
Mat A, Fys A, Engelsk A
ForumindlægJeg går på htx og har valgt studieretningen Mat/fys A. Jeg har i foregårs valgt mine valgfag. Til det har jeg valgt engelsk på A, Astronomi c og økonomi c. Jeg har tænk over om det var en fejl at tage endnu et A fag da jeg allerede har matematik og fysik. Mit alternativt var at hæve biologi fra C... -
Definitionsmængden.
ForumindlægHej Alle. Jeg sidder her og terper til matematikprøve uden hjælpemidler på A-niveau. Jeg bliver kontant stiller overfor opgaver hvor jeg skal definere definitionsmængden, Dm(f). - jeg forstår dog ikke, hvordan jeg skal bestemme denne for mine forskellige funktioner. Nogen der kan hjælpe med en ne... -
råd
Forumindlæghej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame -
skr. engelsk a stx imorgen
Forumindlæghvad er vigtig at få læst op til prøven udenhjælpemidler på stx a niveau skriftligt. på forhånd tak. -
Romeo and juliet
ForumindlægHey!Er der nogen der har haft om balkonscenen fra Romeo and Juliet? Som har lavet nogle noter til det og som ville dele? :o) -
Bernarda alba
Forumindlægkan det virkelig passe at vi er den eneste klase der har læst den møgbog? Slet ingen der har noter?? -
hjælpemidler?
ForumindlægHej.. er der nogen der kan bekræfte mig i at man må ha alle hjælpemidler med til religion c eksamen..? dvs.. også noter der ikke er selvskrevne..? -
Hvordan kan parabler anvendes som modeller til løsning af problemer?
ForumindlægHej, Jeg sidder med en matematik opgave, som jeg ikke forstår, hvordan jeg skal løse. Jeg skal give et eksempel på, hvordan parabler kan anvendes som modeller til løsning af forskellige problemer. -
Eksistenskvantoren - sandt eller falsk.
ForumindlægUndersøg hvilke af følgende tre udsagn der er sande, og hvilke der er falske. I de tilfælde, hvor du mener at udsagnet er sandt, forventes det at du angiver en værdi der kan anvendes for den af de variable som er tilknyttet eksistenskvantoren ∃. I de tilfælde, hvor du mener at udsagnet er... -
SU hvis ikke bestået
ForumindlægHvis jeg ikke består eksamen i Matematik c-niveau, vil jeg så kunne tage matematik på c-niveau igen næste år og stadig være su-berettiget. Altså 5 lektioner matematik sammen med 18 lektioner med andre fag = 23 i alt. Mvh Brian Nielsen -
Nye kategorier
ForumindlægHej, Jeg synes det ville være passende at oprette kategorierne: - Astronomi - Statik og styrkelære - Teknikfag (Proces- og levnedsmiddelteknik, Design og produktion, Byggeri og energi, kommunikation (?)) Er det mon noget, der kan holde? -
Kontinuert
Forumindlæg"En funktion, hvis graf i et punkt x0 er sammenhængende, kaldes kontinuert i x0." Dette står der i min bog. Nogen der vil uddybe det? -
eksponential funktion
Forumindlægkan b godt være 0 i eksponentiel funktion -
vektor!!!!1
Forumindlæghej, jeg er lige i gang med en opgave i matematik og jeg er helt lost. jeg har prøvet flere gange at udregne opgaven, men forsåtr det simpelthen ikke. Håber nogle kan hjælpeeee
