Søgning på: matematik a noter htx. Resultater: 19981 til 20000 af 165094
-
Engelsk - inden imorgen please
Forumindlægengelsk er ikk lige mine bedste side, så derfor beder jeg jer om noget hjælp, det skal bruges ind imorgen, please..på forhånd tak!San Francisco is a wonderful city, who lay beautiful at San Francisco Bay. Many of the cite´s streets are incredible steep, so you must to be a uncommon good car drive... -
rettelse af oversættelse.. tak!
ForumindlægHej er der nogen som gider at kigge på min oversættelse... på forhån tak! I begyndelsen af 1996 blev offentligheden stærkt opskræmt over en nyhed om, at ti yngre mennesker I Storbritannien var døde af en sygdom, som muligvis kunne være overført via kød fra kvæg med kogalskab. Reaktionerne kom pr... -
Har brug for hjælp til til vælge linje !
ForumindlægHej derude, Jeg ville høre, om der var noglen der kunne give mig et kort svar på, hvad jeg kan bruge studieretningerne : kemi A matematik A fysik B, og matematik A engelsk A samfundsfag B. Jeg er allerede optaget på mit gymnasie, under fys kemi mat linjen, men tror jeg hælder mere til den anden... -
Skifte fra hhx til stx?
ForumindlægHey Er i tvivl om jeg vil blive på min hhx uddannelse efter sommer. Jeg er næsten færdig med med 1.g, synes klassen er fint nok og hyggelig, men den er rimelig useriøs, og i mange timer mister stort set alle fokus :/ (specielt matematik og VØ) Derfor overvejer jeg lidt at skifte til stx (alment g... -
engelsk retning af tekst
ForumindlægThe Nose that could not be satisfied: When a human nose leaves a body, it develops its own eyes, ears, mouth, arms and it even gets a leg. It has been held a secret for the nose for a long time, because we humanbeings need our nose. And we do not want them to jump around on the street. Because th... -
En god introduktion til LaTeX?
ForumindlægHej Jeg prøver at tage mig sammen til at lære LaTeX. Nogen der kan give nogle nyttige links? Jeg har prøvet at google lidt, og der ser ud til at være en masse om emnet. Mit problem som en newbie er at sortere i alle resultaterne. Mange tak. -
hjælp til start på gym
Forumindlæghej. jeg skal starte på gym her efter sommerferien, det ville være dejligt hvis der var nogen der havde nogle gode råd til forberedelse? jeg starter på 1.E og det er kunstnerisk linje, med musik tak på forhånd karl -
første del
ForumindlægEr der ikke lige en som vil rette den første del af min stil her, både gramatisk og dårligt formulerde sætninger;)Det er mine kommentarer til et digt, som man lige skulle starte med at kommentere:How to tell a winner?Concerning the poem, telling by the differents between a winner and a loser. I t... -
reducering
Forumindlæghej jeg er lige begyndt på matematik på b niveau som enkeltfag hvor det egentlig går fint nok. her er problemet så. da det er et stykke tid siden jeg sidst har haft matematik kan jeg ikke så godt huske hvordan man reducere så tænkte om der er nogen der kunne løse disse 3 reduceringer og fortælle ... -
Rettelse af lille engelsk oversættelse.
ForumindlægHej derude, jeg håber der er nogen, der har mod på at rette min engelskoversættelse, alt grammatik inklusiv kommaer bliver regnet med i bedømmelsen, PÅ FORHÅND TAK, - IDA :) Dronning Victoria (1819-1901): Prinsesse Victoria var kun 18 år gammel, da hun blev dronning af England i 1837. Hendes l... -
right?
ForumindlægI’m sure I’m not the only one, who had had this kind of experience. Every year, every month and every day, thousands of people are exposed to racism. -
HJÆLP til analytisk plangeometri!!!!!
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med at huske formelen for at finde afstanden mellem et punkt og en ligning: y=a*x+b Her er opgaven: Find afstanden fra punktet P(4,8) til linjen L med ligning y=3x+2. Håber i ka hjælp.! -
HJÆLP Medie
ForumindlægNogle der har noter til film/TV. Gerne hvad de forskellige serie/programmer hedder og så gerne noter til film sproget?????? Håber virkelig på hjælp. PÅ forhånd TAK -
straf
ForumindlægHejsa, jeg har et spørgsmål her som jeg undre mig over. Hvilke konsekvenser vil der være ved at tillade dødstraf i Danmark? På forhånd tak :) -
Ang økonomi studiet
ForumindlægJeg overvejer at starte på økonomi studiet, jeg har 3 spørgsmål til det hvis nogle kunne svarer kunne det være dejligt. 1) jeg er 24 når jeg starter til sommer vil dette hæmme mig ? os når jeg er færdig ang job når jeg er 29 år, og hvad er alder gennemsnitet tror i ? 2) Hvor svært er det matemati... -
Tysk eksamen: Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne
ForumindlægHEj jeg skal analysere og fortolke Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne fordi jeg skal op i tysk eksamen. Jeg ville hører om nogle evt. havde nogle noter til denne. Hvis i har så bare send dem til denne mail: irene_frank4@hotmail.com På forhånd mange tak -
Engelsk oversættelse hjælp!
ForumindlægFortunately most teens do not prepare to have baby, by that I mean that often it is by accident, that teenage girls gets /get pregnant. Er det gets eller get? -
LaTeX, Emacs mm.
ForumindlægJeg har downloaded følgende programmer:GhostscriptsGSViewMiKTeXJeg kan desuden berette at jeg ikke har WinZip, og dette er tilsyneladende et stort problem. Nå, jeg vil gerne igang med at skrive noget i LaTeX ;)Men jeg tror dette skyldes, at jeg ikke kan gemme filer som et ".tex" dokumen... -
haster
Forumindlæger der nogen der har lavet opgavesættet fra december 2008 i matematik A -
Forberedelse
ForumindlægHej. :) Hvordan forbereder man sig bedst til matematik eksamen A-niveau?
