Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 2521 til 2540 af 160038
-
Matematik formelsamling
KompendieHer finder du Danmarks største online matematik formelsamling, med mere end 180 separate artikler. Matematik formelsamlingen er under konstant udbygning. -
AT 2009 (Rejser),,HJÆLP..!!!
ForumindlægHejsa.. Jeg skal vælge fag imorgen og har tænkt på at skrive i enten Historie-Engelsk eller Historie-Samfundsfag :) Men hvilke emner kan man skrive om.?? Please hjælp.. kan virkelig ikke komme i tanke om nogle.?? :) Tak -
Folkeskolen afgangseksamen 2009 dansk
ForumindlægNogen der ved hvad for nogle opgaver der er med der og evt link til en side med dem :) -
Essay maj 2009
ForumindlægEr det her et essay? Jeg er nemlig i tvivl om, hvordan man skriver et essay. Jeg forstår, at man skal reflektere over den tekst man har fået udleveret og skrive sine meninger om det der står. Jeg er endnu ikke færdig med mit essay, men det vil være rart, hvis I vil fortælle mig, om det er et ess... -
karakter beregnings program til HTX
ForumindlægNogen der ligger ind med sådan et program og det skal være til HTX? -
Matematik uden hjælpemidler MAT A 3. års
ForumindlægHej Alle Sammen. Jeg står og skal til terminsprøve i morgen og har søgt efter nogle oversigter over formler osv. som man skal kunne ved eksamen Mat A uden hjælpemidler. Nogle som ligger inde med sådan en? Derudover søger jeg nogle opgaver + evt. facitliste som jeg kan regne for at forberede mig. ... -
STX Matematik A 6. december 2013
ForumindlægHej, Er der en som har eksamenssættet; STX Matematik A 6. december 2013. Så må du meget gerne vedhæfte det, da jeg gerne vil øve mig på dette eksamenssæt :) -
Fysik eksamessæt 2009?!
ForumindlægHey tænkte på om der er nogen der har fysik B eksamessæt fra 2009 og svar, da jeg skal op i eksamen imorgen, virl jeg kigge lidt på dem, håber nogen kan hjælpe -
IT-eksamen i matematik...lidt problemer
ForumindlægHej!Jeg går i 2.G. på HTX og er igang med en IT-eksamen, hvor rapporten skal afl. på tirsdag.Jeg har bare et lille problem med den sidste opg. 4 i det kompendie.Opgaven handler om et palleløfter-bord hvor der bliver stillet noget ovenpå (har valgt 10 kN som den kraft der trykker ned på bordet)Bor... -
FACIT: Matematik A STX 24. maj 2016
ForumindlægFACIT TIL MATEMATIK A 24. MAJ 2016 Evt. afrundingsfejl kan forekomme, idet jeg har arbejdet hurtigt igennem. Kommenter gerne! Mvh Anders Jensen -----------Delprøve 1----------- Opgave 1 |EF| = 4 |AB| = 15 Opgave 2 (x,y) = (2,5) Opgave 3 y = 10x-25 Opgave 4 f(x) = 5382*0.3^x Opgave 5... -
hjæpl til matematik opgave.
ForumindlægJeg fatter ingenting af denne opgave...hvor skal man starte og slutte, og håber i kan hjælpe mig. en fra min klasse har sagt det er et polygonområde, men kan ikke rigtig få det til at passe. håber i kan hjælpe.En mindre virksomhed sælger slikposer med en blanding af bolscher og vingummi. poserne ... -
5 A-Niveau fag=Gange med 1,03??
ForumindlægHej.. Når man vælger at have 5 A-niveau fag på gymnasiet, skal man så gange sit gennemsnit med 1,03? Eller skal man have 6? -
Til alle der vil kende FSA stilemner 2009
ForumindlægHej alle Jeg har set en del spørge efter stilemnerne fra maj 2009. Jeg havde terminsprøve i dag, og der fik vi stilemnet fra år 2009. De var således: 1: skriv en novelle med foablens morale( meget lettere end det lyder, man skal bare se opgaveformuleringen) 2: k 3: skriv en artikel om en oversvøm... -
Matematik I Flatland: A romance of many dimensions
ForumindlægHej, skal skrive en opgave om matematik i Romanen Flatland. Min lærer vil gerne have at fokuset er på keglesnit men kan ikke rigtig finde en sammenhæng fra bogen til keglesnit. Nogen der har læst den som kan hjælpe? -
Fra htx til stx
ForumindlægHi. Ville lige høre hvordan muligheder er for, at skifte fra htx til stx når man kun har gået på htx i en uge? Har taget kontakt til det pågældende gymnasium jeg kunne tænke mig, at skifte til, men ville lige høre om der overhovedet er en reel mulighed for, at det kan lade sig gøre. Nogle der har... -
STX eller HTX?
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at være læge eller dyrlæge... Jeg ved ikke rigtig noget om stx og htx, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge. Jeg håber at der er nogen, der kan hjælpe mig... -
AT synopsis om August Krogh. Hjælp!
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:13.0pt;line-height:19.0pt;mso-pagination: none;mso-layout-grid-align:none;text-autospace:none"><span lang="EN-US" style="font-size:15.0pt;font-family:Times-Roman;color:#1F1F1F;mso-ansi-language: EN-US">... -
Opgave 136, Matematik B-A. Vektorregning
ForumindlægHej drenge og piger. Jeg har et lille spørgsmål til sidste opgave http://books.google.dk/books?id=pxSZnhHEE7sC&pg=PA12&lpg=PA12&dq=Opgave+136+overfør&source=bl&ots=qr5r6Nb1M-&sig=nO6b8OAtKR9QJAWeeHv7pAwtIFc&hl=da&ei=JUCKS5HfC8Gg_Aao6-zpBg&sa=X&oi=book_resul... -
Matematik fra B-A & Fysik 0-B
ForumindlægJeg studere på HF, det er mit andet år. Jeg har nemlig Matematik på B og vil gerne supplere det på af A og på den HF jeg går på er der nemlig intet fysik, så vil supplere fra 0 til B. da det er de eneste 2 fag jeg mangler at komme ind på DTU, jeg vil gerne have turbokursus, men ved i hvis m... -
en der kan løse matematik
Forumindlægopgave 1 ) I år 2000 var der 7600 danskere med en årlig indkomst på mindst 1 million kr. I de følgende år voksede antallet af danskere, der havde en årlig indkomst på mindst 1 million kr., med god tilnærmelse med 1300 om året. a) Opstil en model, der beskriver udviklingen i antallet af danskere m...
