Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2601 til 2620 af 57177
-
Fysik A stx 6. juni 2012 facits
ForumindlægHej :) Jeg har lige været op til fysik skriftlig d. 6. juni 2012, og kunne godt tænke mig facits til opgavesættet for at finde ud af hvor jeg ca. ligger. Jeg var oppe i det her eksamenssæt: http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-o... -
Matematik A (STX) niveau 28. maj 2015
ForumindlægHej SP. Nogle som sidder inde med eksamenssættet fra idag- og som kan vedlægge det her? Også gerne besvarelsen? -
FACIT: Matematik A STX 18. maj 2017
ForumindlægMatematik A, 18 august facit. Hvis jeg har overset en opgave, eller lavet en afrundingsfejl så må I gerne kommentere det! Jeg kar kun løbet sættet hurtigt igennem. Jeg ved, at Studienet uploader løsninger med metoder osv, så dem kan I kigge på når de er færdige. Jeg har forsøgt at huske at skriv... -
Godt snit i 1.g, og at hæve sit snit? STX
ForumindlægHejsa. Hvad ville I vurdere til at være et godt snit i 1.g, når både afsluttede og ikke-afsluttede fag inkluderes? Mit snit er indtil videre 12,0 i de afsluttede fag, men jeg har udregnet det til at være 10,4, når de ikke-gyldige karakterer fra fag på A- og B-niveau medregnes. Hvor meget skal man... -
hjælp til matematik opgave 3.12 i MAT AB2 stx opgaver
ForumindlægBestem f '(x0) i hvert af følgende tilfælde ved at benytte produktreglen. Kontroller facit ved hjælp af CAS. f1(x)=x√(x) -
Mundtligt Dansk - Dansk Humor
ForumindlægHej allesammen! Jeg har trukket mit overemne til min 10. Klasses afgangsprøve, og jeg træk "Dansk humor". Nu skal jeg vælge mit underemne og jeg er mildest talt lost. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en tekst af en art, men jeg er åben overfor alt, så hvis i ligger inde med en kortfilm... -
Dansk essay - den danske kultur
ForumindlægHej alle! Jeg har skrevet et essay om nutidens danske kultur, og hvad der bestemmer den i dag. Jeg vil gerne have nogle input til forbedringer, uddybelser og lignende, men i behøver ikke sætte kommaer, for det er bare et spørgsmål om, at jeg selv tager mig sammen og gør det. På forhånd tak, og... -
oversættelse til dansk
ForumindlægEine weitere Analyse erstellt Bettelheim von dem Märchen „Hänsel und Gretel“. Hierbei geht es weniger um die sexuelle Entwicklung als vielmehr um das Loslösen von der Mutter. Die Mutter, die als Nahrungsgeber für das Kind von Anfang an da ist, führt die Kinder in den Wald, da nicht genug Nahrung ... -
det danske navn?
Forumindlæghvad er det danske navn for:isobutyl 4-aminobenzoate? -
Noter til The Butcher's daughter
ForumindlægEr der nogen som har noter til "The Butcher's daughter" af Michael Collins. Eller bare andre uddybende aspekter. Skal til eksamen her inden længe i Engelsk (A), og har ikke helt styr på den tekst, og kunne derfor bruge nogle sigende noter. På forhånd tak :-) -
Opgave 13 i Stx mat aug 09.
ForumindlægHej. Jeg er gået helt i sort med denne opgave - håber der er nogle som kan hjælpe mig. På figuren ses et koordinatsystem, hvori der er indtegnet et rektangulært skråplan ABCD og en lodret mast FT . Masten er forankret i skråplanet med 4 wirer. En af disse wirer er fastgjort i punktet S, og er par... -
dansk stil !
Forumindlæghej..er her nogen der er villig til at rette min dansk stil igennem som er på ca. 2,5 side.. hvis ja, så skriv jeres e-mail, så jeg kan sende det med det samme.PÅ FORHÅND TAK -
STX Matematik B 24 maj 2011
ForumindlægHej! Jeg har lige været til matematik eksamen, og jeg kan jo næsten ikke vente til om 3 uger til at se mine fejl. Derfor ville jeg spørge om der var nogle der havde de rigtige svar / egne bud på svarende til opgaverne i prøven? Venligst, Marie -
STX Matematik A 27. maj 2014 - Delprøven uden hjælpemidler
ForumindlægHej derude... Er der nogen af jer, der har besvarelserne til "STX Matematik A 27. maj 2014 - Delprøven uden hjælpemidler"? Vil i så gerne sende det? f´på forhånd tak :) -
Noter til: The Man Who was Almost a Man?
ForumindlægHey.Jeg mangler noter til teksten: The Man Who was Almost a Man - nogen der ligger inde med nogle sådanne? -
Nogen der ligger inde med american beauty noter?
ForumindlægHvis nogen sidder inde med personkarakteristikker eller andre gode noter til American Beauty så ville jeg blive glad hvis i ku sende lidt. -
Søger noter til marketing management af svend hollensen
ForumindlægHej. da jeg snart har eksamen søger jeg nogle gode noter til ovenstående bog. er der nogen der har nogle? -
Noter/andet til "Værtshus" af Klaus Rifbjerg
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave en opgave om Klaus Rifbjergs "Værtshus". Er der nogen som har noter eller andet eller bare har en vigtig bemærkning til den? Jeg har nemlig lidt problemer med den. -
Noter til HD del 2 organisation og ledelse
ForumindlægHej derude Jeg vil høre om der var nogen derude som havde nogle noter til HD del 2 organisation og ledelse, er taknemlig for hvad som helst :D -
Oversættelse til dansk
ForumindlægHej nogen som kan oversætte en tekst fra dansk til tysk?
