Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3021 til 3040 af 65692
-
Skriftlig eksamen 2007, hf-c (Opgavesættet)
ForumindlægJeg har indscannet og lagt opgavesættet online til dagens eksamen i matematik på C-Niveau.. Opgavesættet kan downloades herfra: http://opgaver.9th.dk/hfc-matematik2007.pdf Venlig hilsen 9th.dk -
Mat b htx eksamen
ForumindlægJeg skal bruge hjælp til matematik afleveringen der hedder htx b eksamen fra 2011, den handler om gokarts og jeg forstår den virkelig ikke, nogen der måske kunne hjælpe med og forklare hvad man skal gøre. -
Eksamens-sæt anno 2004
ForumindlægHejsa....Jeg er helt ny i dette forum og glæder mig til at skrive endnu mere sammen med jer i den kommende tid :)Det er sådan at jeg lige nu er i gang med mine mundtlige eksamener i folkeren. Har indtil videre været oppe i tysk og dansk hvor det egentlig gik meget godt.Nu skal jeg så snart op i m... -
eksamen
Forumindlægskal til fysik eksamen i 9 klasse, og har brug for noget opfriskning på de forskellige områder.. nogle der har noter eller lignende? ville hjælpe meget. -
AT 2010: Emne i fysik B og religion C?
ForumindlægHejsa Jeg kunne rigtig godt tænke mig at skrive i religion, men har desværre kun dette på c niveau og kan derfor ikke kombinere det med biologi, som ellers er ret oplagt. Den eneste mulighed, jeg har, indenfor det naturvidenskabelige fakultet er fysik B. Er der nogen, der har nogen gode ideer? ... -
Matematik Hurtigt Hjælp!!! (sandsynlighed)
ForumindlægSkal lave en opgave om sandsynlighed! Opgaven lyder: I et kortspil har eleverne valgt at fjerne alle billedkort og 10´ere, og lægge resten af kortene med bagsiden opad. Man trækker derefter to kort. Man vinder, hvis man trækker to ens kort. 1. hvad er sandsynligheden for at trække to esser? ... -
Mundtlig matematik A - HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til mdt. mat eksamen om et par dage, og er meget i tvivl om hvor meget jeg må kigge på mit notatpapir. kan de virkelig forvente at jeg skal kunne 20 beviser udenad og alt om disse emner? Altså, når man står oppe ved tavlen, må man så have sit papir i hånden? Jeg har nemlig hørt at d... -
Eksamen i dag. Besvarelse?
ForumindlægNu havde jeg god tid i dag til matematik eksamen (c) og fik derfor skrevet alle mine resultater ned som jeg så tog med hjem. Derfor håbede jeg på at kunne finde en besvarelse på nettet, men der er desværre ikke kommet nogen :( Nogen som har en besvarelse liggende? -
Skriftlig dansk eksamen 25/05-11
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg var oppe til dansk skriftlig i dag, og jeg synes selv det gik ret godt. Siden jeg kom hjem har jeg fået et par stykker til at læse den og har af dem fået en masse kritik. De siger, at jeg ikke har fulgt problemformuleringen særlig godt. Jeg smider derfor min opgave ind her... -
planer stx mat a
Forumindlæghej jeg øver mig i mat a stx, og er der nogle der kan med forklarende tekst vise mig hvordan jeg løser det her: I et koordinatsystem i rummet er givet en plan α , der indeholder punkterne A(6,0,0), B(0,2,0) og C(0,0,3). a) Bestem en ligning for planen α . b) Bestem arealet af trekan... -
Biologi eksamen B-niveau
ForumindlægHej alle. Står og skal op til mundtlig biologi eksamen her på tirsdag og min lærer har lige lagt de spørgsmål ud vi skal op i. I alle spørgsmålene hører der enten tabeller, artikler eller andet med, men dem for vi ikke at se før vi skal trække. Mit spørgsmål er så hvor meget man skal forberede ... -
Søger en der kan hjælpe med Matematik
ForumindlægHej jeg skal snart til eksamen og jeg har fået udleveret mine eksamens spørgsmål. Jeg er meget i tvivl om det jeg har lavet indtil videre er korreket, og mangler virkelig hjælp. Hvis du føler du kan hjælpe er jeg meget interesseret og så kan jeg sende en mail med de spørgsmål jeg har, self mod be... -
mundtlig matematik - 15 min?
ForumindlægHej. Det her er spørgsmålet jeg skal lave disposition til i mundtlig matematik... Har i nogle ideer til , hvad jeg mere kan komme ind på, for mit oplæg skal vare 15 min. og det gør det nok ikke når jeg kun redegører for den aksiomatisk deduktive metode og beviser en sætning.. eller er det n... -
Tutor i matematik a
ForumindlægHej, jeg går på stx i 3.g hvor jeg har matematik og fysik på a niveau. Jeg vil gerne forbedre mig til matematik, og det ville være super med noget hjælp til fysik også, men det kan godt undværes. Jeg bor i københavn. -
Clara vil fremstille æblemost - matematik
ForumindlægPrisskilt: 0-20 kg æbler - 75 kr. 20-40 kg æbler - 150 kr. 40-60 kg æbler - 225 kr. Spørgsmål: Skriv et regneudtryk, som Clara og hendes far kan bruge til at bregne, hvor mange kilogram æbler de skal bruge til at fremstille x liter æblemost. Det skal være en ligning regneudtryk. Der må me... -
Opgave 1.028 stx A
ForumindlægJeg mangler hjælp til at løse opgave 1.028 som kan findes på følgende hjemmeside: http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf (scroll ned når du har åbnet siden) Opgaven er vel at mærke UDEN hjælpemidler. -
Emner til Matematik A og Idræt C
ForumindlægHejsa søde mennesker, Jeg sidder her og skal til at vælge fag til at skrive mit SRP, men problemet er, at jeg ingen anelse har. Jeg har overvejet at skrive om Matematik A og Idræt C, men jeg har researchet en del, men kan ikke rigtig finde nogle emner som interessere mig lige til de fag og nivea... -
STX A-niveau.
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og har problemer med nogle opgaver, som jeg håber jeg kan få hjælp til herinde. Her er linket til opgaverne: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/081212_opgave_STX083_MAA.ashx Jeg har svært ved en del af opgaverne. Opgave 12, når jeg løse f... -
Eksamen SprogligA 2004
ForumindlægAndre som også har været oppe i skriftlig engelsk i dag? Sprolig A-niveau.Jeg synes at det var et rigtig godt oplæg; meget inspirerende og flere gode ting at tage fat på. Dog, skilte den sig ikke videre ud fra de fleste andre oplæg synes jeg, ikke sådan rent tematisk hvert fald.Jeg fokuserede mes... -
eksamen
ForumindlægHej er der nogle der vil være flinke og rette mit engelsk udkast til talekort, til min engelsk eksamen. Det ville være meget behjælpeligt. - Andreas
