Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3161 til 3180 af 65692
-
Mat eksamen imorn
ForumindlægHejsa Jeg har et spørgsmål.. Jeg har altid plejet at skrive mine blækregning på computeren .. men til eksamen vil jeg skrive i hånden , da jeg bruger meget tid på computeren når det skal skries ind med mere . Men jeg bare i tvivl om nogen ting man må eller ikk Jeg har et regneprogram TI-... -
Matematik C-niveau - Serielån
Forumindlæghej hej,. (: Jeg skal til eksamen i mundtlig matematik i morgen, og har et spørgsmål om serielån,. Ville bare lige høre, her i sidste sekund, om der er nogen der har nogle gode "fifs" til emnet serielån? F.eks. formler til udregning? Jeg har redegjort for hvad serielån er, men er ikke... -
Matematik
ForumindlægHejsa:D kan i hjælpe mig med denne opgave? f(x)= x^2+ 2/x , x#0 a) bestem f'(x) jeg har prøvet at finde f'(x) men ved ikke om det er rigtigt. f'(x) = 2x * x jeg er bare lidt usikker omkring det med 2/x tak for hjælpen :) -
Eksamen - Lineær vækst
ForumindlægJeg var oppe til Matematik mundtligt eksamen i dag i lineær vækst. Jeg har nu afsluttet mit første år på Gymnasiet, med matematik på C-niveau. Opgaven lyder: 12. Vækst Gør rede for lineær vækst Du skal blandt andet komme ind på betydningen af tallene a og b Giv et konkret eksempel på lineær væks... -
Mundtlig Matematik (FSA)
ForumindlægHej!Jeg går i 9.kl. og skal snart op til matematik mundtlig prøve (FSA).Niveau: plejer at få 10 i årskarakter1) Hvilke ting vil I mene ville gøre indtryk på lærer/censor? Hvad skal jeg vise at jeg kan – jeg kan jo ikke nå det hele.2)Erfaring: Da i var op til mundtlig matematik FSA, hvad gjorde I ... -
Eksamen
ForumindlægHej skal snart til eksamen Og ville hører om der nogen der havde lidt tekst om celler og mikroorganismer?? Det ville være en stor hjælp -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg ville hører de erfarne hoveder herinde, hvordan man skal gå til angreb på den tekst man trækker i mundtlig engelsk A STX. Vi har 1 times forberedelse, og jeg har øvet en del på pensum. så umiddelbart vil jeg: Kigge på fortæller-type og karakterisere hvad det "gør" ... -
Eksamen
ForumindlægHejsa Om præcis en uge, skal jeg op eksamen i faget salg og service, da det er det eneste fag jeg mangler for at komme ind på kontor uddannelsen. Jeg har fået stukket bogen "Salg og Service, Nivaeau E, D og C" i hånden (forlag Trojka, skrevet af Thomas Trojel, Carsten Christiansen og K... -
Lidt hjælp til matematik
ForumindlægGo´søndag..Jeg sidder med en opgave som lyder:Gør rede for, at cylinderens rumfang V er en funktion af x på formen:V(x)=(3/2)*pi*x^2(2-x) , 0Jeg må indrømme at jeg står af her. Er der nogen derude som kan give en hjælpende hånd? -
matematik
Forumindlæger der nogen der gider skrive formlen? en bank tilbyder sine kunder en `sum-konto´, der giver 4% i rente det første år, 7% det andet år, 10% det tredje år og 13% det fjerde år. hvad er den gennemsnitlige rente, hvis man hæver det indbetalte beløb efter 3 år? efter 4 år? tak på forhånd -
Hvilke emner har man på kemi B STX
ForumindlægHejsa:)) Hvilke emner har man på Kemi B niveau på STX? Stiller dette spørgsmål, da jeg ønsker at læse op, da jeg går i 2.G efter sommerferien. På forhånd tak! God sommerferie. -
Fy og Ke eksamen C og B
ForumindlægHej Er der nogen, som kan foreklare mig, hvordan kemi og fysik eksamen på c og b niveau foregår? Er der forskel på disse to eksamener? Jeg har længde overvejet at hæve fysik og kemi til B, men ved stadig ikke hvad der er det rigtige. Der er meget forskel fra C niveau til B? Hvis jeg nu i ... -
HJÆLP: Binary relations (Diskret matematik)
ForumindlægHejsa, Sidder og skal til eksamen i diskret matematik her om en uge, og øver mig på nogle multiple-choice opgaver fra tidligere eksamenssæt. Så er jeg så stødt på sådan en opgave her: Som I kan se skal det rigtige resultat (ifølge forelæser) være det nederste, men jeg kan simpelthen ikke fors... -
Mundtlig Matematik FSA
ForumindlægMin klasse var så heldig at trække mundtlig matematik -.- .. Er der nogen der har prøvet det før, og kan forklare sådan lidt hvordan det foregår? og er der nogen ting der er gode at læse op på, i forhold til sådan en opgave man får? har hørt at de fleste indeholder opgaver omkring målestoksfor... -
Fysik A - Skriftlig Eksamen
ForumindlægSå har folk med fysik A været til skr. eksamen i dag. Sættet kan findes her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/documents/STX081-FYA.pdf Personligt syntes jeg at sættet var rimelig meget som forventet. Opgave 1, 3 og 6 er rent "sæt ind i formel". Opgave 5 har de fleste formegentli... -
optagelsesprøve til en STX uddannelse!!!
ForumindlægHej, jeg er en pige der gerne vil tage opatagelsesprøve for at kunne komme ind på Gym. Men det der undrer mig er, kommer man til at fortryde sit valg hvis man tager optagelsesprøve og ikke vælger at tage 10.klasse? -
matematik differentiel regning
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der kan hjælpe mig med opgave 7. Jeg forstår ikke hvordan man løser den? tak på forhånd se vedhæftet. -
Hjælp søges til mundtlig matematik - BETALT ARBEJDE
ForumindlægHej alle Jeg har meget svært ved mundtlig matematik, og skal til eksamen på B-niveau på HHX om 1 uge. Et af emnerne har jeg ekstra udfordringer ved, og det er differentialregning. Er der nogen, som kunne have tid og overskud til at hjælpe mig med at besvare nogle af eksamensspørgsmålene omkrin... -
Matematik HF B mundtlig
ForumindlægHvordan foregår eksamen, fra begyndelse til ende? Får jeg eksamensspørgsmålet først? og dernæst 24 timer? -
Engelsk B uden hjælpemidler STX
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i Engelsk B STX. Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal øve mig. Er der nogen som har nogle gode hjemmesider eller ideer til hvad jeg kan kigge på? Det drejer sig altså om Engelsk B udenhjælpemidler. Tak på forhånd :)
