Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6221 til 6240 af 176851
-
eksamens opgave NF
ForumindlægHej.. jeg er studerende på HF og skal til at skrive en tværfaglig eksamens opgave i fagene: Biologi, Geografi og Kemi. Mit overvejende emne er kost og sundhed. men har svært ved at præcisere det. Håber der er nogen der kan hjælpe med hvad jeg måske kan komme ind på? nogle forslag? Kan det vir... -
Gode begreber til AT-eksamen
ForumindlægHer er meget centrale begreber, der er vigtigt at have styr på til AT-eksamen. Alt efter fagkombination (og de teorier, man bruger i sin opgave) kan man gå ind og samle sig et overblik til eksamensdagen. Enkelt - let - og struktureret. _________________________________________________ Vigtige be... -
mundtlig mat B eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig eksamen i mat B hvor der er 12 spørgsmål og det er en af dem jeg kan trække til individuelle mundtlige eksamen . Et af spørgsmålene er denne her som jeg mener har forstået og alligevel ikke helt. -
Eksamen
ForumindlægHej skal snart til eksamen Og ville hører om der nogen der havde lidt tekst om celler og mikroorganismer?? Det ville være en stor hjælp -
eksamen
Forumindlæghejtil old. eksamen, får man billedet af et bestemt monument med ind til forberedelses lokalet? -
Eksamen
Forumindlægjeg er forvirret, da jeg ikke forsår hvordan man bliver fanget i snyd fx tjekker de ens computer efter eksamen eller kun hvis de fanger en under eksamen -
Jeg har et spørgsmål ang. eksamen
ForumindlægJeg går i 2.G, og jeg har været oppe i fuld pensum sidste år(i både biologi og kemi) de andre slap, og fik de to fag overført.Spørgsmålet er så :Skal de så ikke op i flere eksamner end mig i år ?(jeg har været oppe i 2, de har været oppe i nul)Håber jeg får et svar! -
idræt eksamen-figurer
Forumindlæghej jeg skal op i idræt....det praktiske er jeg nu ikke så nervøs for det er mere det teoretiske.Jeg har en bog som hedder krop og træning.Jeg tænkte på om der var nogle her, der havde svar til alle de kurver, og figurer der er i bogen. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skulle forklare en lignende fi... -
SKRFT. SPANSK EKSAMEN HHX
ForumindlægEr der nogen der har været oppe i skriftlig spansk eksamen på HHX???Skal op imorgen og vil gerne høre lidt om hvad det handler om, og evt se en oversættelse :o) -
Vil en skriftlig fraværsadvarsel stå på eksamensbeviset?
ForumindlægHej studieportalen Jeg er begyndt at blive lidt bange for, at jeg får en advarsel for mit skriftlige fravær (det ligger på 10%. Mangler 7 elevtimer), og derfor vil jeg høre om sådan en advarsel vil fremgå på mit eksamensbevis, når jeg får det til sommer. Jeg kan se, at der er et felt på eksamensb... -
dansk skriftlig fremstilling (tersminsprøve)
ForumindlægHey alle sammen Imorgen skal jeg op i dansk skriftlig fremstilling (tersminsprøve) og er usikker på om jeg er helt med på den rette sporg omkring dette emne. Så jeg ville være rigtig taknemlig hvis nogle her inde fra ville give mig nogle tip eller en hjemme side hvor man kunne evt træne sig og væ... -
Mat b Eksamen Idag!
ForumindlægNogen der har været op til matematik b Idag????? I så fald ville det være en stor hjælp, hvis i gad sende sættet! :-) Tak på forhånd!!! -
Inspiration Til Dansk Tekster Til Eksamen.
ForumindlægHaj Alle ! Jeg Har Trukket Fordybelsesområde 21 hvilket vil sige - Tekster om Tro, Identitet, Normer og Familierelationer. Jeg er egentlig ret godt på vej, har fået nogle forslag til nogle tekster af min lærer osv, kunne dog ikk finde "I Familiens Skygge" nogen steder, men altsåhr! V... -
Eksamen?
ForumindlægHvordan er det musik eksamen forgår? -
Eksamen - Rigtig fremgangsmåde?
ForumindlægHej Jeg skal, som så mange andre, til eksamen i AT i morgen. Derfor vil jeg gerne være sikker på, at jeg har forstået, hvordan eksamen vil foregå; 1. Man fortæller hvilke fag man har haft ? 2. Man besvarer kort delkonklusioner samt den endelige konklusion. 3. Man redegører for begge fags metode/e... -
matematike eksamen imorgen pleas hjælp
Forumindlæghej alle søde mennesker, hvordan regner man med sin( ) altså skal kunne regne arealet ud af en vilkårlig trekant med formlen T: 1/2*a*b*sin(C) -
HJÆLP SPANSK EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægJeg skal til spansk mundtlig eksamen imorgen. Og havde tænkt mig at øve på et talepapir. Jeg har til at starte med skrevet min ''tale på dansk'' og derefter oversat det til spansk. Sætter både det danske og spanske udgave ind, i håb om at der er en venlig sjæl der vil kigge på d... -
Eksamen - Lineær vækst
ForumindlægJeg var oppe til Matematik mundtligt eksamen i dag i lineær vækst. Jeg har nu afsluttet mit første år på Gymnasiet, med matematik på C-niveau. Opgaven lyder: 12. Vækst Gør rede for lineær vækst Du skal blandt andet komme ind på betydningen af tallene a og b Giv et konkret eksempel på lineær væks... -
V=a*logT+b, Beregn tallene a og b
ForumindlægHej, håber I kan give mig et fingerpeg om en opgave. Det drejer sig om opgave 6 i dette opgavesæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/hf98_aad.pdfMit forsøg:Beregn tallene a og b.V=a*logT+b250,6.5400,475250=a*log6.5+b <=> -b=a*log6.5-200400=a*log475+b <=> -b=a*log475... -
Emne til engelsk eksamen?
ForumindlægHej alle sammen :D Jeg skal op i mundtlig engelsk og som overemner har vi: The Media, USA, Music, Youth Culture, 9/11 og To Be A Survivor. Også skal jeg jo vælge et emne jeg skal lave en synopse til også snakke om det i 5 minutter, men jeg ved ikke hvad emne jeg skal vælge. Er der nogen der ...
