Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 7381 til 7400 af 61667
-
Svenske tekster til eksamen
ForumindlægHejEr der nogen der ved hvad man skal gøre, hvis man trækker en svensk tekst til eksamen?Jeg mener, skal man bare oversætte, lave en analyse eller hvad er ddet man skal. Jeg ville sætte pris på et hurtigt svar, da min eksamen er i morgenHilsen Louise -
NV - eksamen i grupper
ForumindlægHej folkens :) Jeg skal til Nv eksamen snart og vores lærer har fortalt at det foregår i grupper, hvorefter vi hver trækker en rapport vi har afleveret (fire rapporter kan blive udtrukket). Hvordan foregår denne eksamen? Tak på forhånd ;) -
Samf. skriftlig eksamen
ForumindlægEr det tilladt med hjælpemidler i skriftlig eksamen i samfundsfag? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægNogen der har været til tysk skriftlig eksamen idag? Hvordan er det gået? -
Engelsk eksammen
ForumindlægHey... Er der nogle der kan fortælle mig hvordan den skriftlige del af engelsk eksamen foregår?Hvor mange timer får man til at skrive stil?Må man bruge computer...?Jeg gruer virkelige for eksamen :hilsen en 1.g'er -
Old eksamen!!! det haster.
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål ang. old eksamen. Jeg ved at man kan komme op i en kendt tekst man har arbejdet med på klassen som man så skal analysere - men til eksamen får vi så et papir hvor der står hjælpespørgsmål til hvordan vi skal analysere, eller skal vi selv finde ud af hvordan vi vil ... -
Matematik problemregning
Forumindlægjeg skal forklare hvordan vinklene er 40 grader og 90 grader, har prøvet at selv forklare det, det hjalp ikke så. kan en af jere derude hjælpe mig -
Hurtig matematik ..
Forumindlægheej alle :) Mathon har hjulpet mig lidt igang med en ligning, men er kommet lidt i tvivl hvad jeg her efter skal gøre, jeg har ligningen: - For hvilke tal har a, ligningen ax^2+3x+6=0 - Hvis en andengradsligning skal have 2 løsninger, skal diskriminanten være et positivt tal. Derfor: d=b^2-4ac, ... -
Matematik: Overfladearealet: HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg har en matematik opgave som jeg slet ikke forstår. Der er et billede af en udfoldet papkasse hvor der så står: 50 cm, 10 cm, 25 cm, 10 cm, 25 cm. og opgaven lyder på at jeg skal beregne overfladearealet - HVORDAN? :( Og spørgsmål nr. 2: Hvor meget kan der være i kassen? Håber på hjælp hu... -
Hjælp til matematik :s
ForumindlægEr der en der vil være sød at hjælpe mig med denne matematik opgave :s En rombe er en firkant, hvor alle sider er lige lange. I enhver rombe står diagonalerne vinkelret på hinanden og halverer hinanden. I romben ABCD er A(6,4) og B(9,8) Desuden er BC parallel med x-aksen. Bestem koordinaterne ... -
eksamen og metoder i religion
Forumindlæghej hej.. jeg ville høre om der er nogen der har været til eksamen i AT med biologi?? for så ville jeg høre hvad I sagde om metoderne i religion?? for jeg er ret lost.. -
Fysik Eksamen
ForumindlægHej folkens .. Skal snart op til fysik B-niveau, og er igang med at læse op til eksamen. Jeg tænkte på, hvor meget man egentlig skal kunne for at få et 7-tal? Hvis jeg trækker et spørgsmål, og kommer ind på alle de punkter der ønskes besvaret, er jeg så sikret et 2 tal? Jeg vil helst score et 7-... -
Hjælp til matematik opgaver!!
ForumindlægJeg er gået i stå med nogle opgaver i min matematik aflevering og aner ikke hvordan jeg skal løse dem....Jeg har vedhæftet filen med opgaverne ;) PLEASE HJÆlP!! -
Eksamens spørgsmål hjælp
ForumindlægHej.... jeg skal til biologi A eksamen i morgen , og har derfor været oppe og trække et spørgsmål som skal besvares, derfor skriver jeg dette spørgsmål. Mit eksamensspørgsmål er: Udnyttelse af mælks indholdsstoffer. her skal der besvares følgende: hvad kan indholdstofferne i mælk bruges til i din... -
Panik over eksamen
Forumindlæghej Jeg har skrevet noter til alle fag og jeg er meget panik over at jeg ikke kan det hele. Jeg kan kun sige noget hvis jeg har mine papir hos mig ellers kan jeg ikke noget af det. Dårlig til huske. Hvad skal jeg gøre.. mv Fassos -
Bedre til matematik
ForumindlægHej Lige i øjeblikket går jeg i 1.g med Mat A, Fys B og Kem B. Jeg er begyndt at føle at mine matematiske færdigheder er ved at falde til usete niveauer (fik 00 i en prøve forleden). Og det jeg frygter allermest er den årsprøve vi skal have før sommerferien. Så det jeg er på udkig efter er nog... -
Matematik opgave...
ForumindlægJeg har lidt problemer med en afleveringes opgave..^^ håber der er nogle kloge hoveder der ude. Xb opg. 1. En indhegning har længde på X meter og også en bredde på X meter. -a) Hvor stor er arealet af indhegningen udtrykt ved X? Nu gøres indhegningen 3 meter længere og også 3 meter bredere. -b) H... -
Problemregning Matematik
ForumindlægHey, har brug for hjælp til opgave 1 Billetter til en klatrepark 1.4, med en forklaring. file:///Users/besaneljean/Downloads/opgavehaefte-matematik-med-hjaelpemidler-4%20(4).pdf -
Matematik c - det haster
ForumindlægKære SP Jeg er igang med en matematik opgave som jeg bare ikke kan løse, håber i kan hjælpe mig på vej.. her er opgaven Udviklingen i antallet af gæster ved en festival kan beskrives ved ligningen hvor x er antal år efter 1987, og y er antal gæster det pågældende år. 1. Hvad betyde... -
metode i matematik
ForumindlægHej allesammen. Jeg håber virkelig at der er nogle som vil hjælpe mig lidt, da jeg skal aflevere min synopsis i morgen. Jeg er ved at skrive om metode, teori og materiale, og er nu kommet i problemer med matematikken. Jeg har haft noget talmateriale, som viser dødeligheden af en sygdom i to fors...
