Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7461 til 7480 af 181598
-
Matematik opgaver
ForumindlægOpgave 1 15x -(3x-2)<(3x-4) + 4 15x-3x+2<3x-4+4 12x+2<3x 12x+2-2<3x-2 12x<3x-2 12x-3x<3x-2-3x 9x<-2 9x/9<(-2/9) x<(-2/9) x er mindre end (-2/9) L=]-∞,(-2/9)[ Opgave 2 For en bestemt bloddonor gælder, at blodet bliver tappet med konstant hastighed. Ta... -
Matematik beviser - Hvad er sandt?
ForumindlægEr der nogle, der kan forklare så det er til at forstå hvad disse 3 matematik beviser er og hvad man kort kan skrive om det evt. også et bevis, hvis i kan og vil. Beviserne er: induktion, kontrapositiv, indirekte og direkte. :-) På forhånd tak. -
Matematik VEKTORER!
Forumindlæger der nogle der ved hvordan man kan lave disse opgave, altså hvordan man skal starte og hvilke formler man skal bruge??? på forhånden tak -
Bestem a og b?
ForumindlægHej alle! Jeg er en dør når det kommer til matematik, men specielt én opgave i aftenens aflevering driller. Jeg har absolut ingen idé om hvordan jeg skal gribe den an... Nogen der kan hjælpe? Har vedhæftet opgaven som et billede. - RotVeile -
Diskret matematik spørgsmål angående sandsylighed (problability)
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til eksamen i morgen og jeg har et spørgsmål jeg nu har roddet med i timevis fra et øvelses eksamenssæt fra 2011.. Spørgsmål: In Simpleland, people willing to buy a new car can either get it diesel or petrol. It is known that 51.5% of petrol cars are sold after 3 years ... -
Kemi A Maj 2009
ForumindlægDet er angående eksamenssættet 15. Maj Opgave 1c) og 2a) 1c) det er lidt svært for mig at forklare hvordan jeg har gjort uden at bruge billeder, men hvis nogen har facitter kan i så sammenligne med mine? Jeg har fået Ravsyre : 10% , Amfolyt : 67,5% , Ravsyre - baseform : 22,5% i 2a)... -
Hjælp til matematik- Proportionalitet
ForumindlægHejsa søde og rare mennesker:) Jeg tænkte på, om der ikke lige var nogle som ville være ekstra søde og hjælpe mig med et par matematikopgave? det drejer sig om noget om proportionalitet- bestemt ikke min stærke side. Her kommer så opgaverne: 1. Det oplyses, at variablen y er proportionel ... -
Hjælp til SRP med Biologi A
ForumindlægHey derude, Er der nogen, der har nogle gode ideer, til hvad man kan skrive SRP om med Biologi A? De fag jeg kan kombinere med er: Billedkunst C Design C Mediefag C Samfundsfag C Religion C Oldtidskundskab C Kemi B (helst ikke) Engelsk B Dansk A Matematik A Historie A Jeg har mul... -
biologi A niveau
ForumindlægVil høre om nogle sad inde med nogle noter til højniveau biologi eksamen, da de noter som ligger under biologi alle er til c niveau. Mvh Anders -
10 prøver
ForumindlægPå ug.dk står der: "Eksamen Den samlede eksamen på stx består af mindst 10 skriftlige og mundtlige prøver og et studieretningsprojekt." fra: http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-stxny Men det er da ikke MINDST 10 prøver, det ER 10 prøver, ikke? -
Hvem retter min eksamen?
ForumindlægHey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.? -
kampen om det gode liv - MAT A ?
ForumindlægHej kloge hoveder. jeg sidder her og overvejer emne og fag til AT i emnet "Kampen om det gode liv"..... nogle der har forslag der vedrører matematik ? ... overvejede lidt "lykke" med danmark der er det lykkeligste land osv med hypotesetests. - jeg har fag som : biotek... -
Kemi C eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan kemi c eksamen foregår. Skal man udføre et eksperiment eller skal man bere tale om et? -
Video - eksame??
ForumindlægHej Jeg skal snart op til prøve form A - dansk- og er mega nervøs. jeg vil spørge om der er nogle der kender nogle videoer som er blevet optaget mens en elev havde eksamen, så jeg lige kunne få et overblik af det. Jeg har været inde på youtube, men fandt nogle, som har optaget, mens det var eksam... -
Hjælp til matematik B
ForumindlægHej jeg har brug for lidt hjælp til den her opgave.. jeg har vedhæftet et billede af opgaven håber i kan hjælpe :) -
Matematik - kvadratcentimeter
ForumindlægJeg har brug for hjælp til både opg 22 og 23?? -
Forberedelse til Mat A kursus
ForumindlægHejsa Jeg skal til at læse mat A på et 5 ugers lynkursus her til Juli. Det er 4 år siden, at jeg har haft matematik b, så jeg kan ærlig talt ikke rigtig huske så meget af det jeg lærte dengang. Jeg ville sådan set bare høre om der var nogle specielle emner, som ville være en god idé at få styr p... -
Kan man blive beskyldt for at have snydt til eksamen, selvom man ikke har snydt?
ForumindlægJeg er i den situation, at jeg er nervøs for at blive beskyldt for at have snydt til eksamen, selvom jeg intet har gjort. Jeg har været dansk A skriftlig eksamen på HF, og 5 min. inden tiden stoppede og jeg havde afleveret kom jeg til at gå en hjemmeside man kan kommunikere på, uden at der kommu... -
Skriftlig engelsk
ForumindlægHej, Det ville være til stor hjælp hvis der var nogle der havde essayet: "The Diamond Mine" af Nadine Gordimer liggende, og som man evt. kunne få lov til at læse. -
Skriftlig outline??
ForumindlægHej.. Vi har fået en aflevering for, hvor vi skal skrive et outline. Opgavebeskrivelsen lyder således: 2 GIVE AN OUTLINE - 200 words Consider the ending of the article Is Occupy Wall Street bad for the American Dream?, which we have read: "The idea that hard work should pay off is...
