Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 7861 til 7880 af 61667
-
Hjælpelærer til dansk eksamen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen på STX i dansk og ville høre om der er nogen der enten selv er eller kender en hjælpelærer der har tid og lyst til at hjælpe mig med at blive klar til eksamen. Gerne ikke mere end 150-200 kr i timen. -
Eksamen Fredag
ForumindlægHej alle.Det ser ud til, at være et forum som er ret behjælpeligt. Jeg står og skal til eksamen på fredag i mundtlig engelsk og kunne i den anledning godt tænke mig, at høre hvordan man starter samtalen og hvordan og hvorledes det hele foregår. Endeligt ønskes også tips og tricks.til slut :-) vil... -
Spørgsmål om hf eksamen
ForumindlægHej!!!! Er der nogen som går eller har gået på hf. Jeg har spørgsmål om eksamen i hf. Jeg ved, at der er to faggrupper (den naturvidenskabelige og kultur- og samfundsfaglige grupperne). I hver gruppe er der 3 fag, men i eksamen skal man så op i 3 eksamener eller 1, hvor de 3 fag indgår. Altså fx ... -
Tage eksamen om?
ForumindlægHej. Jeg har fået karakteren 00 i min opgave (SSO). Har man mulighed for at skrive den om? Hilsen Bettina -
Eksamen - kortfilm
ForumindlægHej, jeg skal snart til eksamen og har trukket fordybelsesområdet kortfilm. Jeg har valgt kortfilmen "hvad mor ikke ved". Er der nogen der evt. har analyseret den, som ville kunne hjælpe med hvilken oplæsningen man kan tage? på forhånd tak. -
HJÆLP! Problemer med matematikken
ForumindlægHej alle. Jeg har fået stillet til opgave, at lave en emneopgave omkring Lineærprogrammering(LP). Idet jeg ikke har været der i de fleste matematik lektioner, grundet at jeg har været indlagt på hospitalet. Dermed har jeg ikke fået fuldt udbytte af undervisningen, og har dermed nogle problemer me... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at lave “min konklusion” til den mundtlige engelsk eksamen, men jeg er ikke helt sikkert på, om det jeg har skrevet, kan bruges som “konklusion” - føler nemlig lidt, jeg ikke er uddybende nok?? Jeg har om inventions - hvor jeg har valgt at skrive om sociale medier, og den... -
Matematik aflevering !!
ForumindlægDet haster virkelig ! Jeg har virkelig brug for jeres hjælp ! Jeg har 4 matematik opgaver, hvor jeg er helt på bar' bund !! opgave 1) En funktion f er givet ved f(x) = x3 - 3x2 + 4 Bestem f ' (x), og gør rede for monotoniforholdene for f opgave 2) En funktion f er be... -
Hjææælp matematik
ForumindlægHej allesammen, Jeg har en opgave som jeg ikke rigtigt kan finde ud af jeg har lavet opgave a som var at man skulle lave en graf hvor jeg fik disse oplysninger Y=12500.x+ 14410^5 forklaringsgrad R^2=0,9983370166 Jeg vil kun have hjælp til opgave B og jeg har vedhæftet opgaven -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej Er der en, som kan hjælpe med opgaven på vedhæftet billede. Jeg kommer frem til følgende formel På forhånd tak. -
Matematik spørgsmål
ForumindlægFiguren viser et kort over et område på Østerbro i København. Nogle mål er angivet på figuren. En person befinder sig i punktet A og skal gå til punktet C. Hun kan vælge at gå den direkte rute A-C eller gå ruten A-B-C. a) Hvor meget længere er ruten A-B-C end ruten A-C? -
matematik kooridinatsystem
Forumindlægjeg er i tvivl om hvordan jeg skal løse den her opgave ( forstår ikke rigtig havd jeg skal og hvordan jeg skal løse den ) det er kun opgave 43. - tak på forhånd -
matematik ligning
ForumindlægOpg 23. 16x^2-40xy+25y^2 er det samme som A (4x+5y)(4x+5y) B (4x-5y)(4x+5y) C (4x-5y)(4x-5y) D (4x-5y) – (4x+5y) Opg 22. 18p-12q+30 er det samme som A 12(6p-q+18) B 6(12p-6q+24) C -6(p+2q-5) D 6(3p-2q+5) Opg 21 (-x-2y-5)(3x+4y-2) er det samme som A -3x^2-8y^2-10xy-13x-... -
Eksamens opgaver fysik!
ForumindlægLink: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdf Jeg skal løse de 4 første opgaver. Jeg mangler følgende: 1c. 2c. 4b. Håber virkelig i kan hjælpe. :) -
Eksamen eng, mund. imorgen
ForumindlægNogen der ved hvordan det forgår på HF? man skal trække spørgsmålet 24 timer før, men får man en tekst der skal oversættes inde til eksamen også? og nogen der har notater til: Dying for Ireland, Michael McLaverty, Pigeons?? eller Ireland, Danmarks Radio 1977?? på forhånd tak.. -Gehki -
Eksamen i morgen: er der nogle der har læst ...
ForumindlægSkal til eksamen imorgen (d.24/06) kl 8.30 og ville hører om der er nogen der har læst: -Das Märchen vom kleinen Herrn Moritz, der eine Glatze kriegte -Jorinde und Joringel alt hjælp modtages tak -
Mediefags eksamen!
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg skal op i mediefag her om ikke så længe. Tænkte på om der var nogen der har nogle erfaringer med mediefag? Er det svært? Hvordan foregår det? Hvad tæller mest? osv. Håber i kan hjælpe en lidt forvirret dreng med hans eksamen. :D På forhånd tak! -
Tværfaglig eksamen
ForumindlægHej, Vi er 3 piger der har trukket stråling til vores fællesfaglige projekt opgave eksamen. har i nogen gode ideer til underemner inden for stålings påvikning på levende organismer? måske også forsøg der hører til underemnet. mvh, 3 piger fra skovshovedskole. -
Hurtig Hjælp Matematik
ForumindlægPleasee hurtig hjælp Hvis jeg sælger 64000 kr. obligationer til kurs 62,- og derefter køber 7000 kr. aktier til kurs 115 og 2000 D-mark til kurs 265, hvor mange penge har jeg da tilovers? -
Matematik søges
ForumindlægHeej..har et lille problem:Østergårds gartneri har en vandingsmaskine.den kan indstilles til at vande i en halvcirkel med en radius på 30 meter.Beregn, hvor stort et areal vandingsmaskinen vander når den holder stille.Marken der skal vandes har form som et rektangel og er 216 m lang og 120 m bred.
