Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 7881 til 7900 af 163700
-
Matematik A hjælp
ForumindlægHej. Sidder med denne opgave som jeg simpelthen ike ved hvordan jeg skal gå i gang med. Har prøvet at tegne grafen ind i forskellige programmer, men kan ikke få det til at se rigtigt ud I en model kan længden af en bestemt type grønne leguaner som funktion af deres alder beskrives ved f(x)=... -
Matematik A
ForumindlægTo funktioner f og g er givet ved f(x)=x^2 - x+ 2 g(x)=-x^2+5x - 5/2 a) Bestem en ligning for tangenten for f i punktet P(2,f(2)). Det oplyses, at graferne for f og g har netop et fælles punkt Q. b) Bestem koordinatsættet til Q. Håber der er nogle der kan hjælpe, er gået i stå! På forhånd tak! (: -
SRP - matematik A + samfundsfag A
ForumindlægSå nærmer SRP sig, og jeg har efterhånden besluttet, at jeg vil skrive i matematik og samfundsfag. Jeg har kigget på en masse emner, men vil gerne have mere inspiration. Så fyr løs med jeres emner! Hvad skrev I selv om? Skriv også hvis har kombineret et af fagene med et andet fag. Hvordan var ... -
matematik A
Forumindlægmåske nogen kunne hjælpe med b opgaven? -
bestemt a
ForumindlægEn som kan hjælpe? -
Lille engelsk oversættelse
ForumindlægHejsa :o) Er der nogen søde mennesker, der kunne tænke sig at hjælpe mig med at rette en lille engelsk oversættelse? Den skal afleveres imorgen, så jeg har lidt travlt? På forhånd tak :o) -
Cubakrisen (Historie A og Matematik A)
ForumindlægJeg skal i min redegørelse lave en redegørelse for Cubakrisens optakt og forløb herunder Cubas placering under den kolde krig. Er der så nogen, der kan anbefale mig nogle afsnit/punkter jeg kan komme ind på? Tak på forhånd -
fsa mundtlige prøve i dansk 9.kl, tid?
Forumindlæghej :) skal min fremlæggelse til mundtlig dansk 9 kl. vare i 10, eller 20 min. min lære sagde at jeg skulle have noget klar til 20 min, men at jeg kun måtte fremlægge i 10, så jeg er lidt forvirred. må man godt gå f.eks. 2-3 min over tid, eller vil det trække ned? hvis der er nogen som... -
Fysik-A
Forumindlæghej,har overvejet at vælge fysik på højniveau for næste år, (3.g), og ville høre om der er nogen der har erfaringer med dette, om det er meget svært iforhold til obl niveau? med skriftlig eksamen osv. Desuden vil jeg også gerne høre om nogen har valgt kemi-b niveau i 3.g? er nervøs for at havde g... -
EØ A
ForumindlægMangler noter til EøA - det ville være lækkert hvis nogen kunne bidrage med nogle.. -
Tysk A
ForumindlægHej. Jeg står og skal til at vælge valgfag til 3.g (sidste frist for aflevering af valgfagsskemaer er d. 15. februar), og jeg overvejer at tage tysk på højt niveau. Er der nogen herinde som har det, og som evt. vil fortælle lidt om fordele/ulemper ved faget?På forhånd takVenlige Hilsner -
Matematik A!
ForumindlægEr der nogen der lig kan hjælpe mig med opgave 5 under denne hjemmeside : http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/Proever%20og%20eksamen/110524%202stx111_MAT_A.ashx -
Mat A!
ForumindlægTangenten til grafen for f(x) = √2x-3 i (6,f(6)) afgrænser sammen med koordinataksen og linjen med ligningen x=6 en firkant. Beregn denne firkant areal. Lidt hjælp til denne opgave mage tak. -
Mat A
ForumindlægJeg har problemer med en opgave, og håber at nogle kunne hjælpe. Opgaven hænger sammen med en figur, og jeg havde svært ved at indsætte figuren, så derfor har jeg vedhæftet hele filen. Det er opgave 16 det drejer sig om. :) -
HJÆLP fysik a
ForumindlægEn bil kører op ad en bakke der har vinklet 11.Ved start er bilens fart 110 km/h, på vej op af sporet er bilen påvirket af en gnidningskraft med størrelsen 120 kN Hvor langt kører bilen op ad sporet inden den holder stille? hjælp hjælp hjælp, hvilket ligning skal jeg bruge? -
A og B
ForumindlægNogen der vil hjælpe med denne opgave? :-) Meget gerne en slavisk gennemgang så jeg kan lære hvordan man gør -
hjælp til at rette lidt engelsk gram.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at rette nogle liniers engelsk? -
Hvordan siger man fantomtegning på engelsk?
ForumindlægTitlen siger det hele Hvordan siger man fantomtegning på engelsk? -
Matematik A
ForumindlægJeg skal at supplere mat A på GSK. Jeg har afsluttet matematik b i 2.g, så jeg har glemt en del mat C-B. Er der nogen, som kan fortælle mig, hvordan jeg bør forberede mig, så jeg komme følge med i klassen? Kommer man til at bruge mange af de tinge, som man har lært i 1-2. g? Eller er de fleste ... -
mat a hjæælp
ForumindlægHeeej nogen der kan hjælpe En linje l har parameterfremstillingen l: (xy)=(13)+t⋅(21), t∈R. Bestem en ligning for den linje m, der går gennem punktet (3,4) og er vinkelret på l.
