Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8061 til 8080 af 19198
-
Engelsk outline
ForumindlægHej :-) - en der vil kigge min engelske disposition igennem? :) -
Dispotition
ForumindlægHvordan laver man en disposition over en forsøg med metaller i syrer? -
oversættelse af en kort sætning
ForumindlægEr der nogen, der vil hjælpe med at oversætte følgende sætning til tysk? "Næste gang, du skal til Frankrig eller Italien, skulle du tage en overnatning på et hotel i en lille tysk by eller på en campingplads. Du behøver bare at køre 5-10 kilometer (væk) fra motorvejen". -
Perspektivisierung oder perspektivierung?
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive tysk synopse. Min lærer sagde at perspektivering hedder "perspektivierung" på tysk, men i ordbogen står der: perspektivisierung. Hvilket er rigtigt? Håber i vil hjælpe mig, for den skal afleveres imorgen. Tak på forhånd. :-) -
Hvorfor vil ingen hjælpe mig???
ForumindlægTyskland og Polen, hvordan er deres forhold nu og før i tiden???ps. er der nogle der har nogle ukendte tekster så jeg kan øve min oversættelse... -
Grammatisk korrekt sætning?
Forumindlæg17: Wenn du Öffnest der Brief, wurde ich böse. 18: Wir spielen oft Karte, wenn wir sind zusammen. Er disse grammatisk korrekte? -tak -
lille oversættelse
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lavet en lille oversættelse fra dansk til tysk, jeg er ikke sikker på om det er rigtigt, derfor kunne jeg godt tænke mig, om der nogen der gider at rette den. Dansk Hun øber ned til taxa, og stiger op i den. Da hun var nået halvvejs kom hun tanke om at hun havde glemt sin... -
Optagelse på STX
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til optagelsesprøve på gymnasiet (STX).Jeg brænder inderligt for at blive optaget, hvilket gør mig nervøs. Mit gennemsnit er på 8.45 men lærerne er uenige om hvorvidt jeg er moden. Nogle der ville hjælpe med at forklare mig, hvad man kan forberede, når man ikke fatter en ... -
Øversættelse, rettelser søges
ForumindlægHej! Jeg har en ret lang oversættelse for, som jeg tror, jeg har ret mange fejl i, så det ville bare være dejligt, hvis der var nogen, der gad at kigge den igennem. Teksten lyder oprindeligt: Hver dag er der mange sportsudsendelser i fjernsynet. For det meste sender man fodboldkampe, men også hån... -
Karakterer!!! Superstudent
ForumindlægHej, jeg læste sidst i avisen, at der på studenterbeviset, når man er færdig i gymnasiet, vil være 37 karakterer. Kan det passe?Fx, hvis jeg nu fik 9 i kemi i 1.g, men ikke kommer op til eksamen i det, gælder det så, at 9-tallet føres over som både eksamenskarakter og årskarakter. Altså, at man h... -
hvad betyder konjunktiv??
Forumindlæghvad betyder konjunktiv?? Jeg sidder og læser til tysk-årsprøve og vil gerne have, hvis en eller anden kunne forklare mig, hvad konjunktiv betyder!! -
indhente det forsømte ?! hjælp!
Forumindlægheey , hvordan siger man "indhendte det forsømte" på tysk ?altså ,at indhente = aufholenog forsømmelse = versuchstier , men , ? -
hjemmesider...
Forumindlæghej.. tænkte på om der nogen som måske kan hjælpe mig med at finde en tysk artikel, som snakker om at våben er en årsag til at skolemassakre finder sted?? -
Grammatiske ting
ForumindlægHej Hvis man får ti linjer tysk hvor man skal gøre rede for det grammatiske, hvad kunne det så ypisk være man skulle lægge mærk til?? På forhånd TAK -
ordbog
ForumindlægHej nogen der kender en hjemmeside hvor den kan oversætte korte sætninger i stedet for ord ? (dansk-tysk) -
Help please
ForumindlægHej Er der en der kunne tænke sig at se på mit engelsk essay? Det ville være en kæmpe stor hjælp for mig! :) Vil til gengæld gerne hjælpe med noget tysk, hvis der var nogen der havde brug for det ;) -
TERROR I IRLAND - ENGELSK!!!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til eksamen, og jeg skal aflevere disposition til mundtlig engelsk i morgen. Jeg har om terrorisme i Irland, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige noget om. Nogen der kan hjælpe mig?! -
Engelsk hjælp please!
ForumindlægJohn F. Kennedy Hvad kan man skrive i en disposition som; from 1917 to 1994. Jeg synes at det er for langt at fortælle fra 1917 til 1963 Kan jeg skrive det med noget andet istedet? -
Enzymer - eksamensopgave!!!
ForumindlægHej Sp'er Jeg har i dag trukket emnet enzymer, som ikke er det sværeste at gribe an og dog! Til det vil jeg spørge, hvordan i kan forestille jer at jeg kan anvende følgende bilag (artikel): http://www.labconfidential.dk/index.php/forskere-blokerer-enzym-i-hjernen-der-stimulerer-appetitten/ ... -
Lidt hurtig oversættelse!!
ForumindlægHej!! Nogen der lige vil rette den her oversættelse fra dansk til tysk. På forhand tak :) De vidste, at han kom fra Tyskland, men de syntes godt om ham. Han var en god kammerat - og han kunne spille fodbold. Naturligvis måtte måtte han gå i en englsk skole, men han lærte så hurtigt at snakke enge...
