Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8241 til 8260 af 176851
-
Kemi aflevering
ForumindlægBetragt forbrændingen af butangas (C4H10) fra camping gasbeholderen C4H10 (g) + O2(g) CO2(g) + H2O(l) Der anvendes 190 g butan. Beregn massen af den mængde dioxygen, som bruges ved reaktionen, og massen af carbondioxid, som dannes ved reaktionen. Svar: Afstemning af mit reaktionsskema: 2C4H1... -
alkohol kemi
Forumindlægjeg har en opgave om alkohol i kemi, og jeg kan ikke finde ud af den. er der en som kan hjælpe mig? jeg har vedhæftet opgaven i word -
Dansk Mundtlig Eksame - Folkeviser- og Eventyr
ForumindlægJeg har trukket folkeviser og eventyr til mundtlig dansk. Jeg leder efter endten et folkeeventyr eller kunsteventyr, men det er meget svært at finde en god en som jeg kan analyse. Er der nogen som kan give mig forskellige forslag til hvilke eventyre der vil være oplagte? Og vil lige sige at jeg i... -
Hjælp til Kemi opgaver :)
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder i stå med disse kemi opgaver. Hvis nogen af jer kunne hjælpe mig med dem ville det gøre mig rigtig glad. Det er ikke alle opgaverne i behøver at hjælpe mig med.. bare lige de 2-3 (eller dem i kan finde ud af) ville være en stor hjælp! Jeg har vedhæftet et word dokument, s... -
Engelsk fsa 2013 maj skriftligt fremstilling hjælp!
ForumindlægNogen der har en fsa 2013 maj skriftlig fremstilling engelsk tak :)) -
Kemi dispositioner
ForumindlægHej... Nogen som har nogle dispositioner liggende? Hvis ja, vil I så ikke sende dem?? Har virkelig brug for noget inspiration til mine egne... -
Organisk kemi
ForumindlægI vedhæftede fil er der en opgave jeg kunne bruge lidt hjælp til :)) -
1.g kemi
ForumindlægHej.Jeg har lidt problemer med denne følgende opgave.opgave: denne opg omhandler neutralisation1. hvor mange mol syre er der i 1,00 L 0,01 M HCL = n=c*v = 0,01 g/moldet fik jeg den første tilmen hvordan gør jeg med de næste.?2. hvor mange mol NaOH skal der til at neutralisere denne mængde syre?3.... -
Partialtryk i kemi?
ForumindlægHey. Jeg sidder her med Eksamensoplægget fra Maj 2002 og har lidt problemer med en opgave. Man får at vide at der bliver pumpet ren CH3OH(g) ind i en tom beholder ved 250*C, efter det er kommet ind i beholderen er trykket for CH3OH(g) 2 bar. og ved 250*C har Kp værdien 14,4. spørgsmålet nu er... -
Spansk hjælp både til afleveringer, eksamen osv...
ForumindlægHej derude. Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være ... -
Nogen der vil rette lidt spansk, til eksamen imorgen?
ForumindlægSom sagt, er der nogen der kunne være så venlige, rette min spansk fremlæggelse? Det ville være en stor hjælp. Jeg skal også have før nutid og nær fremtid til at indgå i denne fremlæggels, men jeg ved bare ikke hvor det kan indgå?? :S El texto trata de una mujer que se llama Aurora. El texto es ... -
EKSAM: Fordele/ulemper: jordskælv, vulkanisme
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen kl. 11. Har været oppe og trække i dag og trak: Tektonik - pladebevægelser, jordskælv og vulkanisme. Jeg skal inddrage en række forskellige processer med relation til dette. Jeg skal ydermere behandle temaet på en sådan måde at det relateres til MENNESKET OG DE ... -
HJÆlP! Hvordan bliver man rustet sammen til dansk skrift. stx?
ForumindlægEn eller anden PLEASE hjælp mig.. Skal til dansk skrift. om et par uger.. Hvordan bliver man godt rustet sammen til det?? Har kigget på de enkelte genre.. men hvad kan jeg ellers gøre??? -
Hvilken karakter får jeg for min dansk eksamen?
ForumindlægJeg var op til dansk skriftlig eksamen i går. Jeg havde kun fået 2 timers søvn på pågældende dag, hvorfor jeg var længere tid om at skrive de enkelte afsnit. Det er nok én af de dårligste opgaver jeg har lavet... Afsnit opdelingen bliver værre hen mod opgavens afslutning, og jeg fik ikke nået at... -
puffersystem kemi
ForumindlægHvordan kan pH'værdien beregnes, når man kun kender koncentrationerne (M) og rumfanget (L)? fx. i opgave 3 på dette link: http://www.virum-gym.dk/Intranet/FagSider/Kemi/NF/KeB/Puffersystemer.pdf -
Hvad forventes af en 24 timers IØ eksamen?
ForumindlægJeg skal op i IØ A som min sidste eksamen inden jeg bliver student, men er meget i tvivl om, hvordan den forløber. Er der nogle der sidder inde med gode råd til, hvordan man evt. griber denne eksamen an, eller måske en mening om, hvor meget der skal læses op på inden selve eksamen, modtages disse... -
kemi c kun mundtligt?
ForumindlægEr kemi på c-niveau kun et mundtligt fag ligesom bio og fysik c? -
Rette en kemi rapport?
ForumindlægHej, er der nogen der ville være sød at rette min kemi rapport? den handler om redoxtitrering. :) Rein. -
KEMI AFLEVERING
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en kemi aflevering, og desværre haster det: Kan nogle hjælpe med opgave 3, 4 og 5 på det vedlagte billede? :) -
skriftlig prøve i dansk (gym niveau)
Forumindlæghej, jeg vil høre om man godt må medbringe sine gamle stile med kommentare til prøven ? eller er der nogen regler for det ?hvis man må det, må man så også medbringe andres stile som inspiration ? håber på svar hurtigt ;)fortsat god weekend / læseferie
