Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8961 til 8980 af 58387
-
Engelsk analyse - grammatiske og sproglige fejl
ForumindlægEr der nogle der vil være så dejlige at rette min engelsk analyse igennem :) -
hhx-eksamen
ForumindlægHej jeg går på 3 år på hhx og sad lige og tænkte over eksaminerne her til sommer. Er der et bestemt antal c og b -fag man skal op i over hele uddannelsen? eller er det tilfældig utrækning? Jeg har ikke selv været oppe i nogle c-niveau fag endnu og har en veninde der var oppe både første og a... -
eksamen 2009
Forumindlæghej jeg sidder lidt i saksen og skal op i matematik A i morgen, og jeg ved bare at jeg ikke kan få højere end 00 :/, vil hører om der er nogen der har nogle gode tips, eller nogle ting der vil være gode at kigge på som samtidig også er lidt nemt forståeligt. MVH jonas -
Eksamen - radioaktivitet
ForumindlægNu har jeg brugt uendeligt mange 'point' på at lede efter eksempler af dispositioner inde på studienet.dk! Men jeg kan bare ikke finde noget, der svarer til en normal disposition. Nogen der kan give et godt eksempel på en disposition? Altså andgående, hvilke forsøg jeg burde bruge, hvor... -
fotosyntes eksam
Forumindlæghej hvis jeg kommmer op i fotosyntes er det nok med at fortælle at : at planter producere fotosyntes som forgåre i planternes grønkorn som indeholder farvestoffet klorofyl planterne tilfør vand gennem rødder ud til plantecellerne kuldioxid(co2) optages fra luften gennem spalteåbnin... -
Studieområde eksamen - hjælp
ForumindlægHvad gør man? Nogen der har været oppe i det, og kan fortælle mig hvad de sagde ?? -
arealfunkion eksam haster
Forumindlæghej hvordan laver man arealfunktion , er det rigtig det er det samme som stamfunktion. men arealfunktion er bare et bestemt integral. dvs. A´(x) = f(x) altså har lavet en 2 f(x)=X 2 2 S0 X^2 dx jeg forstår ikkke hvorfor, håber i gider hjælpe, og giv en anden der er... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle, 2 spørgsmål: 1) Er der steder man kan finde eksempler på mundtlige besvarelser (må gerne være på skrift)på eksamensspørgsmål i matematik på b-niveau. 2) "Derudover skal du forklare og gøre rede for formlen for arealet af en vil- kårlig trekant og for sinusrelationerne." - ... -
eksam spørgsmål
Forumindlægher er de 2 spørgsmåle ens???????????? Du skal redegøre for definition og tolkning af differentiabilitet og differentialkvotient. Du skal redegøre for definition og geometrisk tolkning af differentiabilitet og differentialkvotient. -
Eksamen - cepheide
ForumindlægDen tilsyneladende størrelsesklasse m = 11 Den absolutte størrelseklasse M = 20 Skal bestemme afstanden fra jorden til en supernova i en anden galakse. d= 10* 11-20+5/5 = -8 Hvad betyder dette resultat? Og er dette cepheidemetoden? -
Eksamen spørgsmål
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at svare på det her spørgsmål. Emnet er harmoniske svingninger. Gør rede for konstanterne A, B, C og D. Deres grafiske betydning. -
Mundtlig eksamen??
Forumindlæghej jeg har trukket Benny Andersen. Ideer til "gode" noveller eller digte? (med meget at analysere?) Overvejer "den skalede mand" eller " H.C. Andersens land" eller "Tiden" er bare bange for at de 2 første bliver for svære, og den sidste at der er for li... -
HJÆÆLP det haster læser til eksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe? Specielt med tabel 2 og opgave b? -
Engelsk bestået eller dumpet ?
ForumindlægHej Jeg fik mine skriftlige eksamenskarakterer i går, jeg fik 00 i engelsk skriftlig, og fik 02 og 02 til årskarakterene. Har jeg så bestået engelsk på B eller er jeg dumpet? -
Engelsk B, oversættelse
ForumindlægHej! ville være dejligt hvis nogen gad at rette min oversættelse. De steder hvor der står ">....Mange tak!Like or not, English is the lingua franca of Europe. According to the European Commission, some 84 per cent of young people in the EU are currently learning English as a second langua... -
Engelsk aflevering (Brev)
ForumindlægHejsa! Vi har om emnet mobning i engelsk fortiden. I den forbindelse vil jeg høre om der var nogen, som ville læse min aflevering igennem og rette nogle fejl? Vi er blevet bedt om at skrive et brev på ca 350 ord. Brevet er fra mobbeofferet i denne video til pigerne, som mobber: http://www.you... -
Bakterieinfektioner - haster - eksamen
ForumindlægHej alle Jeg læser op til Biologi B mundtlig eksamen, og min forberedelsestid starter i morgen. Et af spørgsmålene driller mig. D handler om bakterier og organismens reaktion på bakterieinfektioner. Jeg har kun lært, hvordan organismen reagerer på virus og influenza. Jeg håber, at der er nogen, d... -
Hjælp med Differentialregning til eksamen
ForumindlægJeg har mange problemer med differential regning, og det er egentlig det sidste jeg mangler for at være top kørende til min kommende eksamen! Tænkte om nogle af jer venlige sjæle kunne eventuelt forklare spørgsmålene så en der ikke er så god til det, kan forstå dem. Er rimelig stresset. Tusind ta... -
MEGET VIGTIGT EKSAME HJÆLP!
ForumindlægHej jeg skal op til Fysik B eksamen om 10 dage jeg er i gang med at forberede min eksamenspørgsmål som vi har fået udleveret, dog er jeg gået lidt i stå fordi jeg ikke helt kan huske hvordan jeg kan svare på spørgsmålet. Jeg har kigget i min fysik bog samt undersøgt det på nettet. spørgsmålet ... -
Engelsk artikel - "War"
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en engelsk artikel om krig - altså "War". Jeg vil gerne skrive om terrorisme, men ved ikke lige hvad det skal være....Nogen med nogle gode idéer? Den skal kun fylde 1 side med 1½ linjeafstand.
