Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9141 til 9160 af 14598
-
Symbolisme
ForumindlægHvad er forskellen egentlig på symbolisme og sensymbolisme? -
ligning for tangent!
ForumindlægSidder med denne opgave, som volder mig en del ulyksaligheder. En venlig sjæl der gider at ofre 5 min. på at forklare/hjælpe? Opgaven: http://peecee.dk/upload/view/199195 -
Rettelse
ForumindlægHåber nogle venlige sjæler lige vil rette mine besvarelser til spørgsmålene. Jeg stinker til engelsk, så jeg håber folk vil forklare mig, HVAD det er jeg gør forkert, så jeg kan få rettet op på det. Det er forresten 9.klasse ;D What is your opinion about Love Story Berlin 1942? I think th... -
Hjælp, haster til oversættelse af en sætning:)
ForumindlægHej alle sammen :) hvordan oversættes følgende præcist til engelsk: Fx har eskimoerne langt flere blå og hvide nuancer i deres ordforråd end vesteuropæere, af den simple grund at kendskabet til isens tykkelse - via diverse farvenuancer - er en overlevelsesbetingelse. Jeg er specilet i tvivl om, ... -
grammatik
ForumindlægJeg er ikke særlig god tiltysk gramma ville bare spørger om der ikke var en der gad at hjælpe mig med min stil, bare læse den og understrege mine fejl -
enhedsladning?
Forumindlægmåske et lidt dumt spørgsmål, men hvad betyder ordet enhedsladning? Fx i sætningen "Arbejdet ved at flytte en enhedsladning kaldes potentialforskellen mellem de to punkter" -
hvad kunne få dig til at udvandre fra DK?
Forumindlæg? hvad kunne få dig til at udvandre? og hvorfor? -
Handelsøkonom
Forumindlæghej jeg vil gerne starte handelsøkonom, da jeg læser datamatiker syns den er svært og kedligt. jeg vil gerne spørg hvor svært er handelsøkonom både i dansk og matematik. og har man god fritid. er det ligesom 10erne altså tid ex fra 08:00 til 14.' -
Rette for stavefejl og grammatiske fejl
ForumindlægHej er der en der vil rette min aflevereing for grammatiske-og stavefejl? Er simpelhen en kæmpe kegle til det nemlig. -
Digt (feedback)
ForumindlægHar lavet et hurtigt digt for sjovt til min mor... I må gerne læse den,, tror i ville kunne lide den :) Kom os med en kommentar om hvad i synes ? Der er et par stavefejl, komma og punktum fejl. Men i forstår den stadig godt :) -
Hærværk
ForumindlægHej. I romanen "Hærværk" er der på den allerførste side et lille "motto" så at sige: "Frygt sjælen og dyrk den ikke for den ligner en last". Nogen, der kan forklare, hvad der helt præcis menes? Tak på forhånd. ;) -
Er det rigtigt? bestemmelse af areal af busskurets gavl
ForumindlægGoddag allesammen :) Jeg har lige et spørgsmål angående en opgave. To funktioner f og g er givet ved: f(x)=-0,015625x2+1,25x+200 g(x)=200-0,000032x4 Jeg har bestemt nulpunkterne. Hvilket er 50 for g(x) og 160 for f(x). Deræst står der, at jeg skal bestemme arealet af busskurets gavl.... -
Heisenberg
ForumindlægHar nogen af jer set "Copenhagen". Den om Heisenberg og Borh's møde i københavn? Jeg er lidt i tvivl om hvad Heisenberg gjorde for Hitler under 2.verdenskrig. -
12 i tysk, men er ikke glad!
ForumindlægJa som emnet ligeledes indikere, så fik jeg i dag et 12-tal i tysk, men er dog til trods for dette ikke glad. De fleste andre, som ikke kan tysk, OVERHOVEDET formår at score et 10 tal og en anden pige fra minj klassae f også 12, men sandheden er at de ikke kan tysk overhovedet. Dette har fået mig... -
50.000 kr
ForumindlægHeejsa Hvis i fik 50.000 kr. i morgen, hvad ville i så bruge dem til? en rejse, et nyt køkken eller noget helt trejde? Skriv min. 100 ord om, hvad i ville bruge pengene til - og nævn gerne green credit. Man kan også "få" 50.000 kr. - allerede idag på greencredit.dk - Hvad vil du bruge ... -
Kvote 2 ansøgning
ForumindlægJeg vil høre om der er nogle, som er accepteret på deres uddannelse via kvote 2, som evt. har nogle gode råd omkring en sådan ansøgning. Jeg er klar over hvad der lægges vægt på i ansøgningen, og har sat mig godt ind i sagerne, næste skridt er så at formulere det skriftligt. Derfor vil jeg som ... -
Genitiv
ForumindlægGoddag goddag :) Jeg har fået stillet en opgave, som jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal svare på. Den lyder sådan: Forklar betydningsforskellen mellem følgende sætninger a. Susan’s hat b. A hat of Susan’s Mit svar lyder: a. Indikerer at det er en bestemt hat som Susan ejer. b. I... -
Hjælp mig (haster)
ForumindlægHej folkens. Det vil være en stor hjælp vis i gider hjælpe med at rette de 6 sætninger. Tak på forhånd. ps. er ikke så god til engelsk, men har prøvet frem og mangler det sidste. Jeg kan godt lide timerne her på holsterbroskolen og hver enkelte timer lærer vi noget nyt, det er meget spændende ... -
kan ikke kommer længere? :)
Forumindlæghej alle. jeg er i gang med at skrive stil. men jeg er gået lidt i stå ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive mere. så derfor tænkte jeg på om der er nogen der vil læse det jeg har skrevet og give ris og ros + idé til havd jeg mere kan skrive :D på forhånd tak -
Matematik spørgsmål
ForumindlægFiguren viser et kort over et område på Østerbro i København. Nogle mål er angivet på figuren. En person befinder sig i punktet A og skal gå til punktet C. Hun kan vælge at gå den direkte rute A-C eller gå ruten A-B-C. a) Hvor meget længere er ruten A-B-C end ruten A-C?
