Dansk

Rette for stavefejl og grammatiske fejl

27. januar 2017 af laur4347 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej er der en der vil rette min aflevereing for grammatiske-og stavefejl? Er simpelhen en kæmpe kegle til det nemlig. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. januar 2017 af Stygotius

Tror du at du bliver bedre til dig fordi andre laver det rigtigt for dig???


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. januar 2017 af MatHFlærer

Jeg tror mere du vil få meget ud af det, hvis nogle måske skrev at du skulle prøve at omformulere, komme med bedre forslag osv. Altså sagt sådan, at den ikke bliver rettet til et 12-tal, men at du kan få lært af de fejl der måtte være. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
27. januar 2017 af Stygotius

Længe leve det oversmarte danglish. 


Svar #4
27. januar 2017 af laur4347 (Slettet)

Stygotius - Jeg har selvfølge selv rettet det så godt igennem jeg selv kan, ellers syntes jeg det ville være disideret pinligt, at sende til en anden. Men jeg syntes det er træls at blive trukket ned på 10 fordi jeg hele mit lange liv har kæmpet med at stave, når mit indhold ligger til et 12-tal? 

Gymnasieteacher - det var endeligt også lidt det jeg havde i tankerne, men folk plejer bare ikke at være åbne for det


Svar #5
27. januar 2017 af laur4347 (Slettet)

#2

Jeg tror mere du vil få meget ud af det, hvis nogle måske skrev at du skulle prøve at omformulere, komme med bedre forslag osv. Altså sagt sådan, at den ikke bliver rettet til et 12-tal, men at du kan få lært af de fejl der måtte være. 

#1

Tror du at du bliver bedre til dig fordi andre laver det rigtigt for dig???

^


Brugbart svar (0)

Svar #6
27. januar 2017 af MatHFlærer

Jeg må indrømme at jeg selv havde svært ved de humanistiske fag den gang jeg selv gik på HF, men jeg lærte altid noget nyt hver gang jeg fik foreslag til, hvad jeg kunne forbedre. Jeg håber du får den rette hjælp. Jeg er desværre ikke god til sprog. 

God weekend!


Svar #7
27. januar 2017 af laur4347 (Slettet)

#6

Jeg må indrømme at jeg selv havde svært ved de humanistiske fag den gang jeg selv gik på HF, men jeg lærte altid noget nyt hver gang jeg fik foreslag til, hvad jeg kunne forbedre. Jeg håber du får den rette hjælp. Jeg er desværre ikke god til sprog. 

God weekend!

Tak... Jeg kæmper selv med, at blive bedre også!

Tusind tak og god weekend til dig også


Skriv et svar til: Rette for stavefejl og grammatiske fejl

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.