Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9181 til 9200 af 63055
-
Er mine karakterer gode nok, eller har min far ret?
ForumindlægHej alle... Jeg har fået mine karaktere i Denver her uge. Til, at starte med var jeg rigtig stolt over dem, men den stolthed forsvandt hurtigt da jeg kom hjem til min far. Han sagde, at mine karaktere var virkelig dårlige. Det synes jeg bare ikke giver nogen mening da jeg har fået disse karakter... -
rigtig?
ForumindlægDa jeg lige skal kunne lære min nye lommeregner: TI-89, bedre at kende har jeg prøvet at regne dette stykke ud: 380 * 10^-9 = 3,8E-7 dvs. rsulultatet er: 0,00000004 eller? -
Svingninger & Alkohol
ForumindlægHeeej. Jeg skal til fysik / kemi mundtlig eksamnen (FS10) på tirsdag. Jeg er i fult gang med at skrive noter og læse. Jeg er kommet til to punkter som hedder "Svingninger" og et andet emne som hedder Alkohol. Og det har jeg det lidt svært ved. Jeg ved ikke rigtig hvad man kan skrive om ... -
En hjælpende hånd
ForumindlægHej håber der er nogle som vil rette disse oversættelser. 1. Lærerne er ældre end eleverne. Los profesores son más viejo que los estudiantes 2. Eleverne er yngre end lærerne. Los estudiantes son menores de profesores 3. Gymnasiet er større end andre gymnasier. El gimnasio es mayor que ot... -
sandsynlighed og poissonfordeling
ForumindlægHej, jeg vil spørge om er der nogen som kan hjælpe mig med min SRO. Øvelsen er "kast 20 terninger 50 gange" - hvor jeg skal notere hver gang jeg får en sekser. dette har jeg også gjort. men problemet er bare hvordan jeg skal inddrage poissonfordelingen. kan nogle hjælpe mig med det? -
Hjælp
ForumindlægHej alle søde hjælpere Opgave: Grafen for funktionen f(x)=3x^2-12x+9 er en parabel. Bestem koordinatsættet til parableens toppunkt. Hvordan laver man denne opgvae? KH Mie -
hvad er massen af en kubikmeter luft?
ForumindlægJeg har en opgave i fysik som jeg ikke kan finde svaret på. Hvad er massen af en kubikmeter luft? -
Adgangskrav..
ForumindlægHej.. Hvis man nu overvejer at søge på en uddannelse hvor man skal have et snit på over 8 i fysik B..... Men jeg har fysik A.... hvad så?... skal jeg så have en karakter på over 8 i Fysik A bare eller hvordan?... fordi jeg har jo ikke fået nogen karakter i fysik i 2g hvor jeg havde fysik b.. -
Rente - procent :D?
ForumindlægDen 1. april 1987 indsætter Jønsson 12500 kr. i en bank, der giver 9% p.a. Hvor meget ville der i alt stå på Jønssons konto efter et år? Imidlertid hæver han alle pengene d. 20. januar 1988. Hvor meget kunne han da hæve? Nogle som kan fortælle hvordan man gør? På forhånd tak :D -
Projektopgaven i 9.kl.
ForumindlægHey!Jeg er en elev på 9.klassetrin der ikke har altfor mange efaringer med projektopgaven pga. sygdomså jeg tænkte, de der har fået topscore i projektopgaven i 9.kl. kunne give råd og fortælle om sine efaringer her....Venter at høre mange kloge udtalelser, -
stx eller htx?
ForumindlægHej Jeg går i øjeblikket på stx, men jeg er kommet i tvivl. Jeg har valgt studieretningen Bio A, Mat A og kemi B. Det skal lige siges, at jeg var meget i tvivl mht. til studievalg. Jeg ønskede bioteknologi, men da man ikke kunne få det på stx valgte jeg biologi A som en erstatning, og så vil jeg ... -
Fejl i sætninger
ForumindlægJeg skulle finde fejl i adskillelig sætninger og fortælle hvilke slags fejl de er, men har haft svært ved at finde fejlene eller finde ud af hvilke slags fejl dever. Nogle der kan hjælpe ? 1. She is the oldest sister of the three. 2. Back in time, where I was young, I used to love this song. 3. H... -
Kosmologi - skalafaktor for masse/stofdomineret univers
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål, hvis man skal belyse skalafaktoren for et massedomineret univers, hvad skal man komme ind på og er der nogen der evt. har den formel? -
Gør skolen lettere?
ForumindlægHej Nogen der kende nogen programmer som gøre studielivet lettere? Tak på forhånd :) -
Kan de det??
ForumindlægEr lidt nede lige nu!Var til eksamen her idag (i dansk) og synes selv det gik okay. Da jeg kommer ind siger min lærer da også til mig, at jeg har fået 10 og jeg bliver total glad, men så efter et par sekunder reagerer min censor pludselig og siger "nej, du mener vel 9" og så begynder de... -
Karakterblad
ForumindlægJeg er meget skuffet over min egen præstation! Jeg har fået 6,5 i gennemsnit i 10 ende! Er det 7,5 i gennemsnit? Jeg fik 6 i dansk og jeg har lavet en stil hvor jeg har fået 8/9 dvs. 6 i fremstilling det passer jo ikke sammen? Hvad skal jeg gøre?? Jeg har snakket med ham og han siger at en nytårs... -
Uden for parentesen?
ForumindlægHej, er næsten lige blevet færdig med en matematik opgave, men en af de første giver lidt problemer, da det er noget, jeg ikke rigtigt kan huske og det skulle ellers gerne være lige til. Er der eventuelt nogle der kan hjælpe? Opgave 9 sæt mest muligt uden for parentes: a) 3c 2 - 12ca ... -
Tysk oversætning
ForumindlægHej Jeg skal have oversat nogle sætninger! :) 1. Sig det med blomster 2. Langt ude i fremtiden 3. han har en finger med i spillet 4. de dansede til den lyse morgen 5. stridens æble 6. fy for satan 7. Liden tue kan vælte stort læs 8. Har man sagt A, må man også sige B 9. hvo intet vover, ... -
Pilens retning
ForumindlægHej sp Jeg skal aflevere en aflevering i fysik, og jeg mangler kun den ene opgave til at jeg skal sende den. Nogle der kan hjælpe. Tak på forhånd. -
Sidste skoledag - UNDERHOLDNING
ForumindlægHej allesammen! Vi skal her den 28. maj holde sidste skoledag, og vi er ved at finde ud af, hvordan vi fejrer den. Vi skal selvfølgelig klæde os ud og alt det, men vi skal også gå rundt i klasserne og lave underholdning + smide karameller, og så også lave et stort underholdningssjov, på én gang ...
