Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9181 til 9200 af 14598
-
Haster, hjælp til oversættelse :D
ForumindlægNogel der vil hjælpe mig med at rette og oversætte disse tekster? Har prøvet ved dem jeg lige kunne, de andre kan jeg ikke.. På forhånd tak for hjælpen.. - I mange år har han nu arbjedet på akkord? - Lægen synes også, at han bør skåne sig selv, og værksføreren er parat til ham et andet arbejd... -
differentialligninger
ForumindlægEn funktion f(x) er løsning til differentialligningen y´=-2x*y og grafen for f(x) går gennem punkterne (1,e) og (-1,e). a) Bestem et gradtal for den spidse vinkel mellem tangenterne til grafen i de to punkter. Jeg har følgende: f´(1)=-2*1*e f`(-1)=-2*(-1)*e hvordan kan jeg komme videre, for... -
Antibiotika hos Landmænd
ForumindlægHej, Hvorfor vælger landmænd at bruge antibiotika til deres dyr? -
Tysk, hjælp til oversætning
ForumindlægHej, er der nogle der vil hjælpe med at oversætte noget jeg har skrevet? :) -
Hjælp fsa december 2012
ForumindlægHej er der nogen der har været oppe til prøven? Det haster virkelig jeg har brug for oplysninger om matematik og dansk hjælp hjælp svar hurtigt venligst -
Hvem er "først"?
ForumindlægGodmorgen folkens (8 Vi havde en debat forleden, som lød føldende : Hvem/hvilken gruppe skal være første prioritet i dette samfund? Jeg var lidt naiv og sagde, de syg og de svage. 1. Fordi de er dem der har brug for hjælp, så det kan komme op og stå (vi har trods alt en socialdemokratisk velfærd... -
Hjælp - billedanalyse
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal analysere et billede, som er virkelig svært synes jeg. Er der nogen som vil hjælpe mig med at analysere et billedet. Jeg har selvfølgelig prøvet at skrive noget til analysen, men kan godt bruge inspirationer. Jeg ved ikke hvordan man indsætte... -
Jeg kan ikke lide mennesker
Forumindlægslut -
Nok ikke til debat
Forumindlæghej med jer alle derude. jeg har et problem, men ved ikke hvordan jeg skal hitte ud af det. min lærer er kommet ud for en depression og regner ikke emd at komme efter vinterferie. Jeg ønsker ham tilbage, da vores nuværende "vikar" er rædsel at høre på- hvad ved i om depression? -
Fsa 2012 december hjælp
ForumindlægHej alle sammen jeg har spurgt flere gange men jeg får ikke noget hjælp Det jeg spørger om Der er nogen der har været oppe til terminsprøverne her i december altså fsa dansk og matematik Vær sød at svare jeg har brug for j... -
Hej venner det er VIGTIGT!
Forumindlæghvad er svaret til: 4 -- - 0,5 5 det er til imorgen plzz svar? (blækopg) -
Keynes - Finanspolitik
ForumindlægHej, jeg er igang med min SRP-opgave, mit område er: "Engelske økonomer sammenlignet med nutidens økonomiske krise". Et af punkterne i min opgave er at redegøre for hvordan John Maynard Keynes har påvirket den makroøkonomiske tænkning, dvs. hvad bestod hans hovedidéer i? Eftersom vi be... -
HJÆLP - Kropsidealer
ForumindlægHejsa folkens. Jeg har besluttet mig for at mixe PsykologiC og SamfundsfagA i min AT opgave i 3.g. Som i alle ved skal synopsen afleveres torsdag i næste uge og jeg er ret tydeligt på røven hvad det angår. Jeg skal bruge en vision fra nogen der vil opnå noget med kropsidealet i fremtiden - at æ... -
in two minds
Forumindlægjeg ville bare høre om der er nogle af jer som har læst skuespillet "in two minds" som kunne hjælpe mig lidt? Jeg er ved at skrive SRP, og skal analysere og fortolke skuespillet, men jeg føler jeg mangler en del.. Hvad det er jeg mangler, er desværre det der er mit problem.. Derfor vill... -
Dommedag - religion og fysik
ForumindlægNu sidder jeg som de fleste andre 3.g’ere og prøver at få gang i min AT-synopsis. Jeg synes bare det er ufattelig svært at komme i gang og mangler desperat noget inspiration! Jeg skriver i religion og fysik, hvor jeg har tænkt mig at skrive om dommedagsprofetier. Jeg har både tænkt mig at kigge p... -
Fremlæggelse
ForumindlægHej. Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med nogle forslag til, hvordan man kan fremlægge et projekt, der handler om rygning. Det skal være mega spændende. Evt. nogen idéer? -
regulering af fødeindtage
ForumindlægHeej :) hvilken effekt har insulin? forklar det som den nedstående eksempel. :). fx. leptin dannes af fedtceller og signalerer til hjernen at fedtdepoterne er fyldt op, så man ikke behøver et forhøjet energiindtag. Leptin påvirker leptinreceptor --> dæmper appetitten. Mirella. :) -
Min drøm om at blive tandlæge!
ForumindlægHej SP! Nogle herinde på studieportalen, der udelukkede er blevet optaget på Tandlæge-Studiet gennem erfaring?Gerne nogle med et gennemsnit omkring (6,3-7,0).. Søger noget motivation fra folk, der har været igennem denne kamp og virkelig har troet på deres drøm. Jeg selv går med en drøm om at bl... -
Bowling for columbine
ForumindlægEr her nogle som har noter til filmen bowling for columbine eller skrevet en opgave om den i faget dansk, som jeg kan se? Det vil være en meget meget stor hjælp hvis nogen havde... mange tak :) -
hvad er din bedste film
ForumindlægMin er nok "The Insider" med Pacino og Crowe.
