Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 9181 til 9200 af 19198
-
radioaktive strålers skader
Forumindlæghej Jeg ville gerne spørge om nogen af jer viste, hvordan man kunne undersøge radioaktive strålers skader i kroppen, gerne med henvisninger fra hvor i ved det fra på forhånd tak -
Potens og a...
ForumindlægJeg har en opgave lydende:For ethvert tal a er en potensfunktion f givet ved:f(x) = x^a, x>0.1. Bestem a, når det oplyses, at f(2x)=5*f(x)2. Bestem a, når det oplyses, at f(x) øges med 20%, når x øges med 10%.Sigurd -
ret stil
ForumindlægHej Jeg har lavet en stil til imorgen er der nogen vil se den og hvis der er noget fejl som kan rette.. -
OSO produkt!!
ForumindlægVi skal i næste uge lave oso, og jeg har ingen ide om hvad mit produkt skal være. Jeg skriver om at blive efterskolelærer. Da det at være efterskolelærer, handler om fællesskab og problematikker er det svært. Så : Hvad skal mit produkt være. -
Kinesisk spørgsmål
ForumindlægHvad hedder sætningskonstruktionen "fordi...så..." på kinesisk? Hvordan udtrykker man "når" og "da" på kinesisk? Hvordan skriver man at man gør noget sammen med nogen på kinesisk? -
Omdrejningslegeme
ForumindlægHar er opgave der volder mig lidt problemer:M={(x,y)| 0 f(x) = x²Jeg skal bestemme rumfanget når M drejes 360 grader om x-aksen, men kan ikke forestille mig hvordan den kommer til at se ud!Ka i hjælpe?? -
Manchester United
ForumindlægHej. Vi er ved at lave studiekreds i engelsk, og vi mangler gevaldig hjælp da vi er under tidspres :)\nEr der nogle af jer der ligger inde med oplysninger om Manchester United (helst i forretningsmæssig forbindelse) så råb højt.\n\nPå forhånd tak\nNikolaj -
motionsvaner, generationer
ForumindlægRedegør kort for udviklingen af danskernes fysiske aktivitet og motion inden for de seneste generationer. \n\nOg \n\nHvordan kan de ændrede motionsvaner og synet på motion forklares i lyset af udviklingen med det senmoderne samfund? \n\nNogen der kan finde nogle gode sider om det? eller har en ko... -
Genreøvelse
ForumindlægJeg skal skrive en stil i dansk. Genren skal være en essay, og jeg tror jeg har rimelig styr på, hvad genren går ud på. Mit største problem er at finde en god indledning. Jeg er begyndt på essayet, men kun slutningen på den. Hvordan skal jeg starte den? Den skal helst fange læseren. -
Relative pronominer - Oversatte sætninger
ForumindlægHej med dig :o)Jeg er ikke helt sikker på at disse sætninger er rigtige, så jeg håber at nogen vil læse dem igennem, og se, om jeg har lavet nogle fejl.Jeg skal oversætte dem FRA DANSK TIL FRANSK:1. Le café, qu’on servit en France, est toujours très fort.Den kaffe, som man serverer i Frankrig, er... -
Aquility-test
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe med at fortælle hvad aquility-testen egentlig tester? Er det ikke hurtighed og koordination/retningsskifte det tester. på forhånd tak :-) -
Molarmassen, massen, reaktionsskema osv.
ForumindlægHejsa, er der nogen der kan hjælpe mig med disse opgaver? Jeg kan simpelthen ikke komme i gang. Den første (med afstemning af reaktionsskema) har jeg lavet. Mangler de 2 sidste. På forhånd tak.. ------------------------------------- H2 og O2 reagerer og danner vand: H2(g) + O2(g) -> H2O(l)... -
idræt på gym
ForumindlægHvad laver man som regel i idræt på gymnasiet? -
positive og negative sider ved indutriarbejde
ForumindlægEr der nogen der ved en noget om de poistive og negative sider ved industriarbejde må de meget gerne skrive det her , taak og på forhånd . -
hjælp til englesk
Forumindlæghvem kan hjælpe mig med englesk mit emne er Wealth and Poverty hoved emne er Poverty in the UK Why did I choose this subject? What is poverty? How does poverty affect families? How can we solve the problem? jeg er virkelige dårlig til englesk ved ikke hvordan jeg skal for... -
Kedsomhed ?
ForumindlægHej! Det her er lidt et underligt spørgsmål men her kommer det: Jeg kender en hvis klassekammerat fik til opgave at skrive en stil om kedsomhed, men det eneste han skrev i stilen var: Det her er kedsomhed! Og for det fik han 12! Er det rimeligt for en som har skrevet måske 2 hele sid... -
Allegori
ForumindlægHej. Jeg er blevet i tvivl om dette citat kan betegnes som en allegori eller som en metafor. "Problemet er også, at alle kan sparke til en bold, men det er ikke alle, der kommer på landsholdet" Jeg vil selv mene, at det var allegori :) På forhånd tak! Sonu -
flere unge og børn er overvægtige
ForumindlægFlere unge og børn er overvægtige i forhold til for 15 år siden, hvordan kan det være? Er børn og unge blevet for forkælede.Selvom vi godt ved det, at overvægt giver en lang række sygdomme bliver vi alligevel ved med at spise usundt. hvordan kan det være ? -
Arbejdsmarkedet
ForumindlægHej Jeg har lige nogle få spørgsmål om arbejdsmarkedet: 1. Hvorfor er arbejdsmarkedet et meget vigtigt marked? 2. Hvem efterspørger arbejdskraft og hvorfor? 3. Hvem udbyder arbejdskraft og hvad er det samlede udbud af arbejdskraft? 4. Hvad er substitutionseffekt? -
Fodboldbanens græs
ForumindlægDer skal sås nyt græs på fodboldbanen, der er på 6 825m2. Gartneren vil bruge 3 kg græsfrø pr. 100 m2. 3.1: Hvor mange kilogram græsfrø skal der bruges til banen? ----------------------------------------------------------------------------------- Græsfrøene sælges i sække a 20 kg. 3.2:...
