Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9361 til 9380 af 14598
-
Stx eller hhx?
ForumindlægHej Jeg går i 10. klasse, og har valgt at starte på hhx næste år. Jeg har dog altid tænkt, at jeg gerne ville på stx, men jeg skiftede mening i sidste øjeblik. Derfor er jeg virkelig blevet i tvivl om det er det rette valg. Jeg havde aldrig før sat mig ind i, hvad hhx var, og derfor havde jeg al... -
Bella og Hanna
ForumindlægHey guys, jeg har lavet en analyse af Billedet Bella og Hanna af C.W eckersberg Jeg skal bruge denne analyse til min dansk mundtlig eksamen, så det ville betyde enormt meget for mig, hvis der var nogen som kunne hjælpe mig, lidt for er gået i stå. kunne virkelig godt bruge hjælp til linje for ... -
Hvad er forskellen på et ritual og et overgangsritual?
ForumindlægHvad er forskellen på et ritual og et overgangsritual? -
Hjælp - komparativ metode
ForumindlægHej! Jeg har AT og har brugt den komparative metode til at forklare forskellene mellem Kinas og USA's krav til en global klimaaftale. Men jeg er nu i tvivl hvad er ulemperne ved at bruge denne metode? -
Supplering
ForumindlægHej, Jeg vil gerne søge ind på en naturvidenskabelig uddannelse til sommer og skal derfor supplere mat B - A, Fysik C - B og Kemi 0 - C. Jeg vil rigtig gerne gøre det så hurtigt som muligt og tænker derfor, at jeg vil tage det hele i foråret 2012, men fik af VUC anbefalet kun at tage to fag p... -
At sætte komma
ForumindlægHvis jeg har en sætning, der lyder: "Jeg mener, at (bla, bla, bla) - hvorfor kommer jeg tilbage til senere." Så er spørgsmålet, om der skal være komma efter "hvorfor". Hvis man læser det op uden komma, synes jeg, det giver sætningen en forkert og underlig mening, men der... -
Dagbogs side af vil han klare pynten
ForumindlægHej alle. Hvordan skriver man en dagbogs side ud fra et billede? Billedet er malet i 1800-tallet, skal man så også skrive sproget som det var dengang? Er det noget særligt man skal være opmærksom på osv. Er det bl.a. nogen vigtigt man skal huske når man skriver en dagbogs side? Mvh Emma... -
Fedt mere reality.
ForumindlægBig Brother vender tilbage, og er jeg den eneste der tænker, VIRKELIGE mere reality tv, har vi ikke nok med det vi har nu. Hvorfor er det lig af at der kommer mere reality når der i forvejen er omkring 80 timer af det om ugen på TV? Hvem er det der melder sig til alle de programer, da de me... -
Essay
ForumindlægNogle gode idéer til et godt essay? (Det skal handle om ''Ansvar'') -
en historisk person tak
Forumindlægjeg har problemmer med at finde en historisk person som har haft inflydelse på religionen, men jeg ønsker ikke sådan nogen som MalcomX, Ghandi, cæcar,mandela,abraham lincon eller moder taresa .... jeg ønsker helere nogen hvor personen er okey eller ik så kendt men at man skal kunne finde meget ... -
Overgangriter.
ForumindlægHEJ. Jeg har snart eksam. De jeg har svært med religion er OVERGANGRITUALERNE. Jeg ved, at der findes tre faser: 1) udskillelsesfasen, 2) liminale fase, 3) inkorperationsfase/indlemmelsesfasen. F. eks, der er nogle overgangriter,: FØDSEL, FRA BARN TIL VOKSEN, DØDEN, FANGST I eskimologi, Je... -
kriminalitet
Forumindlæghej jeg sidder med min eksams opgave og vil lige have hjælp til en spørgsmål hvorfor straffer vi kriminelle i danmark ??? -
Vulkantyper
ForumindlægHASTER!!!!!! Beskriv 3 vulkantyper og giv exempler fra jorden. -
Roman analyse
ForumindlægEr der en sproglig rytme i romanen, eller indgår der modsætninger eller gentagelser? Forstår ikke helt dette spg! Nogle der kan hjælpe? :-) -
Hvad er fremmedgjorthed?
ForumindlægHvad betyder at man kan opleve fremmedgjorthed? En meget forståelig forklaring, tak. -
Efterskole?
ForumindlægMin pap-datter på 15 , har været meget usikker førhen..Tro ikke nok på sig selv , og har indtil nylig følt " hun ikke passede ind".. Dog er der sket en stor forandring , kun den rigtige vej :-). Vi overvejer efterskole i 10 kl , da det gir ben i næsen , m.m. Hvad har i af gode råd og... -
Dansk stil
ForumindlægHejsa Jeg har skrevet en dansk stil og jeg har selv svært ved at finde fejl i den. Derfor, hvis der er en venlig person derude, som vil hjælpe mig med at rette den vil jeg blive rigtig glad for. -
Bestem tallene a og b
ForumindlægHvad skal jeg gøre her ? spørgsmål: Tabellen viser antallet af laks f(x) og x er antal af år efter 2002 Skema er vedlagt a, Bestem tallet a og b b, bestem f(12) -
Barndommens gade af Tove Ditlevsen
ForumindlægHej! Jeg er igang med at analysere "Barndommens gade". Nogen der kan hjælpe med hvad teksten handler om? Jeg synes at det er lidt svært at forstå pointen med digtet :-) - Tak på forhånd! -
Engelsk essay
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med, at rette mit essay igennem for fejl? P.S. essayet er vedhæftet som fil
