Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 9681 til 9700 af 65692
-
Matematik eksponentialfunktioner
ForumindlægNogen som kan hjælpe med dette? -
Matematik aflvering hjælp!
Forumindlægx2-x-6=0 3x2-18x-21 = 0 6x2+x-1 = 0 x2-2x+5= 0 x2-2x+1= 0 hvordan gør jeg? Hjæææælp..... Kan ikke finde ud af nogle af dem, det ville være dejligt hvis du kedede dig, at hjælpe. :-) -
Matematik B
ForumindlægHej jeg kunne godt bruge lidt hjælp til denne opgave her: Differensen mellem to tals sum og de samme to tals differens er lig med 10, og produktet af de samme to tal er 50. Bestem de to tal. Jeg ved at man skal skrive dem op som en ligning, men kan ikke lige gennemskue den her. -
tangent matematik
ForumindlægHej jeg skal gøre rede for at Y= 4x - 2 er trangent til grafen for f(x)= x^2 + 2 i røringspunktet (2,6) er der nogen der har forstand på det som vil hjælpe mig?? -
Statistik, matematik.
ForumindlægHej alle. :-) jeg har en opgave som jeg bare har siddet og knoklet med, og jeg kan desværre ikke finde ud af den. så håber i vil hjælpe. jeg ligger nogle billeder til så i kan set det, hvis de er tydelige nok. men spørgsmålele lyder: a. hvor stor er afvigelsen fra middeltemperaturen i, 1878, 19... -
mundtlig matematik
ForumindlægJeg sidder her med nogle opgaver som jeg selv skal problemstilling for Jeg får nogle tal, ud fra disse tal skal jeg lave en problemstilling Haralds køreskole Fast pris med teori, kørelektioner,glatførekursus og lej af bil = 12000 Sørensens køreskole teorikursus, leje af bil, glatbane:3000kr pr... -
matematik rumfang?
ForumindlægHar svært ved opgave 2.2 http://stkr.dk/Forside/Forsinket_foraar_2013/FSA_maj_2013/Problem_Samletmini.pdf Hvad skal jeg gøre? -
Matematik, Hjææælp
ForumindlægHvordan laver man opgave b + c? Jeg får nogle mærkelige tal i opgave b.. Har vedhæftet et billede af opgaven -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg er i øjeblikket i gang med at lave synopse og disposition til min dansk mundligte eksamen. Jeg trak fordybelsesområdet "Ungdomsliv" og valgte herunder en kortfilm kaldet "Eat shit and die" Jeg skal til selve prøven læse et stykke tekst op (ca 1/2 normals... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg gik på efterskole det sidste halvår (droppede ud i januar pga begge mine forældre blev syge), og startede så på 10 klasse i min kommune. Jeg skal derfor til fysik eksamen imorgen, men da vi hverken har fået pensumliste eller noget andet, er jeg meget i tvivl om hvad jeg ka... -
HJÆLP, EKSAMEN I MORGEN!
Forumindlæghejsa :) er nogen der ved hvad der skete under reformationen? hvilken rolle spillede martin luther, og hvad skete der? jeg skal til eksamen i morgen, så det ville være dejligt hvis der var nogen der kunne hjælpe mig :) på forhånd tak :) -
Eksamen - hvordan skal det struktures?
ForumindlægHej - ville gerne høre fra nogle folk som har fået >9 i fysik mdt B-niveau. Hvordan de stukturede deres eksamen mht. teori kontra praksis osv. -
At Matematik
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive min AT synopsis, hvor jeg arbejder med romanen The Curious Incident of The Dog in the Night-Time. Romanen handler om en autistisk dreng, som oplever en hel masse ting og bruger matematikken til at kommunikerer sine tanker ud til læseren. De to fag som jeg bruger... -
Matematik hjælp differentialregning
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her og knokler med en matematik opgave jeg ikke kan finde ud af! Er der en der vil hjælpe mig - jeg har vedhæftet et billede af opgaven -
en Tragt (matematik)
ForumindlægHåber der er nogle der kan komme med lidt hjælp / hintsen tragt:væskehøjde =25cmUnder udløbet af væsken er væskehøjden h, målt i cm, fastlagt ved:dh/dt = -k*h^(-3/2)t er tiden, målt i sekunder efter ventilens åbningk er en konstant, hvis værdi afhænger af bl.a. væskens viskositet og ventilåbninge... -
Hvordan gøres dette? - matematik.
ForumindlægHej studieportalen :-) - mangler lidt hjælp til en opgave til på tirsdag, skal eftervise en formel, men hvordan :O (Formlen er vedhæftet som billag) mvh. Jacob :-) -
Matematik.....Retteeee
ForumindlægRettelse! Den nyeste kirke i Sisimiut blev indviet e 1926. Hvor gammel er kirken i år? Skal jeg så ikke sige 2009-1926=83 år -
hjælp til matematik aflevering
Forumindlægse bilag -
Vektor matematik
ForumindlægSkriv vektoren (12), som en enhedsvektor gange længden af vektoren. 5 -
Hjælp mig! Matematik opgaver!!
ForumindlægHej jeg kan slet ikke finde ud af de her opgaver, er der nogen som vil hjælpe mig? 1. Jens kører sin knallert med en gennemsnitsfart på 28 km/t. Hvor langt kommer han på 2 timer og 45 minutter? 2. På et kort tegnet i målestoksforholdet er 1:20.000 er afstanden mellem to byer 15 cm. Hvor stor er a...
