Søgning på: tysk notater. Resultater: 9901 til 9920 af 18469
-
lyder det helt forkert?
Forumindlæghar skrevet lidt til et billede.. tænkte på om jeg kunne skrive det som jeg har eller om det er helt uforståeligt :Sdette har jeg skrvet:der Bild auf Seite 1. Ich denke das der Bild ist sehr spaß, und dann denkst du warum. Der Bild sind nicht der söhnest, und der Bild ist nicht macht mit die wich... -
skal det her
Forumindlæg: an der mauer east side gallery, sieht man einen trabranten am 9.11.1989 durch die berliner mauer brechen. Kurz danach war das zwickauer auto auch im westen ein teil vom strassenbild. Mit siener geringen leistung, seinem bescheidenen komfort und verschmutzenden auspuffgasen konnte der trabi die ... -
Kan man sige det??
ForumindlægEs ist verschieden von Person zu Person welche Werte die im Leben den Vorrang haben sollen. Die einen geben Familie und Kinder eine Hintansetzung gegen ein arbeitsreiches Leben, die anderen gerade das Gegenteil. -
lille sætning
ForumindlægHej igenher er en sætning der driller mig rigtig meget:Da jeg længe ikke har kunnet se, har jeg måttet købe briller.HVORDAN oværsætter man den - jeg sys den er bøvlet...Mvh M-ria -
Laveste gennemsnit!?
ForumindlægHvis nogen har under 8 i gennemsnit, så vil jeg gerne hører, hvad jeres gennemsnit er! -
Enkelt sætning
ForumindlægHej med jer.Jeg skal skrive: "Han kunne ikke vide, hvem der havde åbnet døren."Men det der "hvem der" er jeg i tvivl om.Mit umiddelbare bud, men er som sagt usikket på ovenstående:Er konnte nicht wissen, wer der die Tür geöffnet hatte. -
Danmark og tyskland
ForumindlægHej. Jeg sidder med min Sro og Jeg skal redegøre for danmark og tysklands økonomiske siturationerbegrundet for vækst beskeftigelsessituration og arbejdsløshed, og komparativt perspektivere dem med hinanden. Jeg har lavet alle matematisk udregninger, men samfundsfags delen driller mig lidt, så... -
Oversættelse af en meget kort sætning
ForumindlægSætningen lyder:Jeg vidste, at han var blevet hentet af min far. Mit forslag lyder:Ich wusste, dass er bei meinen Vater abgeholt geworden war. Er det korrekt oversat? Og i så fald, hvor er fejlen (fejlene)? -
Hjælp til en oversættelse
ForumindlægEksperimentet gik ud på at se hvor meget mennesker kunne holde til og om det vil påvirke dem psykisk. -
Forstå teksten
ForumindlægHejHåber en venlig sjæl vil hjælpe med dette. Bare ordene i parentes vil være fint til en start.Die nationalsozialistische Ideologie... Danach seinen die Deutschen als ("Herrenvolk") allen anderen (Völkern) überlegen, ihr (Hauptfein) seinen die Juden...... Dazu habe sich der (enzelne) G... -
Der Augsburger Kreidekreis
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode noter og referater til den?Jeg har fundet noget om den på nettet, men synes ikke jeg har nok, og jeg forstår stadig ikke helt hvad der foregår i den.Håber der er nogen der kan hjælpe mig!P.S. Jeg skal op mandag. -
ADN
ForumindlægHvad betyder ADN?Fand dette billed på denne side:http://www.sftcg.com/Assets/Ass-Images/Organisme%20et%20ADN.jpg - nogen der lige hurtigt kan forklare? -
Et lille brev
ForumindlægHej derude :-) Jeg har fået til opgave at skrive et lille brev udfra en tekst, jeg har læst. Er der en, som vil kigge det hurtigt igennem og se om der er nogle betydningsfulde fejl? Brevet er vedhæftet ( det er første opgave) Tak :-) -
Das Wunder von Bern?
ForumindlægEr der nogen der har en pæn referat af den ? -
Statisk elektricitet i luftskib
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive et projekt om Hindenburg, luftskibet, der brød i brand og kort efter eksploderede hydrogencellerne over Lake Hurst ved New York i 1937. Det siges at grunden til at flammerne begyndte var at pga optakt til tordenvejr var luftskibet blevet ladet med statisk elektricitet... -
Relative pronomer og navne?!
ForumindlægHej. Er i tvivl om hvordan man oversætter "som" i nedenstående: Hvem kender ikke Rødhætte, som møder ulven? Er det: Wer kennt nicht Rotkäppchen, das den Wolf trifft? da Rotkäppchen er neutrum, men da det faktisk er et navn, er så det ikke forkert at bøje det som var det et sub... -
Karakter
ForumindlægEr der nogen der ved hvad karakterkrav er til en optagelsesprøve på HTX. Jeg skal nemlig på optagelses prøve, og jeg vil gerne vide hvad den laveste karakter er for at komme ind på HTX :) -
skal afleverer opgaven imorgen...plz
Forumindlægønsker hjælp til den nedstående handelsbrev. Disposition Bekræfter modtagelsen af Götz`s brev. Finder udsigterne lovende. Bestiller de 4.000 værktøjskasser og gentager prisen, leveringsbetingelser og betalingsbetingelser. Levering inden 14 dage fra dato pr. bane. Stor efterspørgsel efte... -
kurz von frankfurt
ForumindlægHej... Er der nogen der har læst de her historier. de handler om DDR, og krig. Er der nogen der vil give mig en referat, eller nogen noter til de her to tekster, vil det være til et store hjælp.. Meine beste Freundin kurz von frankfurt plzz hjælp -
Romantisk ironi? :)
ForumindlægJeg ved at min lærer vil være meget impornet hvis jeg kunne indføre noget med romantisk ironi i min opgave, men spørgsmålet er hvad er den egentlig forklaring på dette? altså jeg har en forestilling om at man skriver ironisk i forhold til romantikken, men hvad karakterisere romantikken, eller ro...
