Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 10041 til 10060 af 132250
-
Find a og b
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x)=-2ax^2+4x+b. f har et lokalt maksimum for x=2 med funktionsværdien 4, find a og b. ..................................... Er funktionsværdien det samme som f(x)? Hvordan finder jeg a og b på ti 89? -
Privatøkonomi eksamen hjælp!
ForumindlægHej klogeåger ! ;) Jeg skal til eksamen i privatøkonomi hvor jeg ska udarbejde nogle cases og er helt LOST ! Jeg ville værdsætte noget hjælp, opgaven ser ud således: Lotte og Jakob Kiemer har snart været gift i 5 år. De har de sidste 4 år boet i et parcelhus i Lyngby nord for København... -
hjælp til eksponentiel funktion
ForumindlægSidder og forbereder mig til skriflig matematik c eksamen som ligger mandag. Derfor terper jeg og laver en masse gamle eksamensopgaver, som jeg selvfølgelig vil have med og bruge som en hjælp. Spørgsmålene lyder som følgende: Antallet af danske brugere af facebook kan for perioden december... -
Mekanik på b-niveau
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til denne opgave: En fremtidig rumstation kan tænkes udformet som en stor ring med radius 75 m. a, hvorfor skal ringen rotere? b, Hvorfor vil en rotationstid på 17,36s være særlig fornuftig? -
A, B, C og D
ForumindlægJeg er gået lidt i stå men denne opgave, som jeg simpelten kan gå i gang med. Den lyder: I fire reagensglas A, B, C og D findes vandige opløsninger af følgende: Na2SO4 K2CO3 Ni(NO3)2 Na3PO4 Glassenes indhold deles i tre portioner, og til den første portion fra hvert glas sættes en syre-base indik... -
Spansk eksamen
ForumindlægHej allesammen... - og tillykke til de 3.g'er der nu er færdige.Jeg har lige et spørgsmål, som jeg ik ved om i kan svare på, angående spansk eksamen..Hvor meget skal der sådan ca. til for at score en god karakter. Hvor meget skal der f.eks. til et 10 tal??På forhånd tak... -
regnskab til eksamen
Forumindlæghej, hvis man trækker et spørgsmål ti mundtlig eksamen c-niveau som indeholder regnskabsanalyse hvad er det så de forventer at man skal kunne mhs til regnskabsananlyse, er det at gennemgå nøgletal eller kaster rundt med flere år osv??på forhånd mange tak!! -
samfundsfags eksamen
Forumindlægjeg har spurgt om dette engang før undskyld for det, men der var ingen der svarede og jeg står og skal op til eksamen i morgen så har virkelig brug for hjælp :( er der nogen der ved hvad det vil sige at Individualiseringen kræver en subjektivitet ? og at individualiseringen er betinget af en... -
Mat B pensum
ForumindlægHej folkens, til jer som har haft matematik på B/A ville i mene det skulle være muligt at lære sig selv Matematik B's pensum hvis man har en god forståelse for matematik og en sommerferie ? Teoretisk er det naturligvis muligt, men realistisk set? Nogle bliver ved med at sige det utroligt svær... -
find a og b
Forumindlæghej nogle der kan hjælpe med opgaven der er vedhæftet? -
b * c = 1
ForumindlægHvordan isolerer jeg c? -
skriftlig matematik B - STX
ForumindlægHej alle venlige sjæle.. Jeg skal op i skriftlig matematik allerede i næste uge, så jeg vil jeg høre om der er nogen som har gode noter eller gode repetitions-opgaver jeg kan låne :-) Tak skal i have, og i må have en god aften! -
ITU mat A eller B
ForumindlægHej jeg går på HTX 2g jeg har matematik på B lige nu men har også muligheden for at hæve det. jeg vil gerne læse på ITU: IT universitet i københavn. adgangskravene er Matematik A og mindst 6 i gennemsnit efter det der kommer med i årskarakter men mit spørgsmål er. Kan jeg godt tage matematik ... -
Eksamen - klage?
ForumindlægHej folkens Jeg var til eksamen idag og det gik super godt. var slet ikke nervøs og vidste alt og mere til om emnet og spørgsmålene. Jeg var oppe i Berlinmuren - Den Kolde Krig. det endte med at jeg fik 10 og overraskende nok er jeg ikke tilfreds, da jeg kan alt og mere til end der forventes af ... -
hvordan foregår eksamen?
ForumindlægNu er jeg en af de uheldige stakler der skal op til studentereksamen i dansk. I Dansk får man jo som bekendt ikke et disideret eksamenspensum, men derimod en liste over alt hvad der er blevet gennemgået i løbet af alle tre år, Hvilket er en MEGET lang liste. Så mit egentlige spørgsmål er vel om d... -
Eksames spørgsmål
ForumindlægEr der nogen der kan med udgangspunkt i artiklen hjælpe mig med at diskute anvendelsesmulighederne er for enzymer indenfor industri Artiklen er på hjemmesiden: www.biotechacademy.dk under malt og urt Har store problemer med spørgsmålet og håber der nogen der kan hjælpe. På forhånd tak. -
fysk haster meget eksamen
Forumindlægemnet den nære del af universet den farligt samtale vil tage udgangspunkt i dels din præsentaion og dells i en ønsket omtale af solsystem,herunder jorden og månen er der nogen der kan forklar mig hvad man skal ved det spørgsmål : endervider ønkes en omtale af naturfænomener ... -
psykologi -eksamen
ForumindlægHej sidder lige og læser til psykologi. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad Riesman og Ziehes opfattelse til ungdom og identitet er, sådan kort og kontant? hvad er nøgleordene? -
Eksame Ordforklaring
ForumindlægHej :) Jeg har om solsystemet, og er i gang med at skrive om hvordan det opstod med Big Bang og alt det der, men stødte så på ordet Atomare Partikler kan det passe at det for eksempel kan være Alfa og Betha stråling?? Men savner stadig lidt hvad det betyder?? PÅ forhånd tak -
integral? eksam
Forumindlæghej hvad kan man fortælle om stamfunktfioner ? det jeg har skrevet er: F= kaldes stamfunktion hvis F´(x) = f(x) er F(x)en stamfunktion til f(x) differentiel er den omvendte af integral tak
