Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10161 til 10180 af 63055
-
Gymnasie
ForumindlægHej. Måske lyder det som et dumt spørgsmål, men har tænkt over dette. Når man skal på gymnasiet, går man så i klasse med blandede elever eller KUN med dem som har valgt den samme studieretning/linje som en selv? -
stil
ForumindlægArrh ! Jeg stinker rigtig meget til engelsk men alligevel brugte jeg ordbogen fordi den er meget nødvendig..! En prof. til engelsk der kan klare d niveau?? En som vil rette min stil! Vil blive meget glad! -
Økonomi (polit)
ForumindlægKære alle, Jeg går med tanken om at skifte uddannelse til økonomi på ku. Jeg har mat A samf A engelsk A fra gymnasiet samt en naturvidenskabelig bachelor. Jeg er usikker på om jeg vil komme til at klare mig “dårligt” i matematik, hvis man ikke har høje karakterer i matematik fra gymnasiet. Min... -
Ikke fair karakter
ForumindlægHej! Jeg fik 7 for denne stil og jeg syntes at den lå til mere jeg ville lige vide hvad i syntes I remember it vividly, the famous Martin Luther King Speech. You’ve probably heard all about it. But do you know how it really felt to be there? He gave the speech in front of the Lincol... -
mdt. Engelsk eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til min sidste eksamen i morgen, mdt. engelsk, og ville bare lige høre om der er nogle der har nogle gode fif til hvordan man giver et godt indtryk, og hvordan man kan få et flot 9 tal, da jeg er meget nervøs, håber på nogle gode svar. På forhånd tak... -
rettelse af engelsk
Forumindlæghej..håber nogen gider rette den engelske tekst igennem for fejl..tak på forhånd1. Sally tilbragte næsten 2 uger i Edinburg.2. For at spare penge boede hun hos sin bedstemor.3. Ingen andre ved, hvor dagbogen er.4. Det er en hemmelighed mellem Andy og Brian.5. De fandt dagbogen mellem nogle gamle ... -
SSO i Matematik - Notesapparat samt afslutning/konklusion
ForumindlægHvordan skriver man bedst litteraturhenvisninger/noter i matematik? (Altså i SSO) Har både læst nogen hvor eleverne konsekvent skriver hvor de har stoffet fra i starten af det pågældende afsnitFx. Carstensen s 122-130Andre skriver det på normalvis som vi kender det fra historie og dansk. Altså ba... -
Tysk, øvelse 9klasse
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og har været så heldig at skulle lave nogle 1.g opgaver.det kunne være lidt kæmpe sejt hvis de var fejlfrie... så håber der sidder en derude der kan hjælpe med at rette følgende opgaver.“Einfach so s. 48 ø.3”legen / liegenBetina lagde avisen på bordet:Betina legen die Zeitu... -
Rødovre Gymnasium - Er der nogle der skal starte i år?
ForumindlægHeeeej, er der nogle der starter i år på RG? :) -
Budskabet!
Forumindlæghey med jer.. vil bare spørge hva budskabet kunne være til eventyret "sneglen og rosenhækken af HCA? mit bud er at han viser hvordan mennesker kan være? f.eks. er rosehækken jo meget flink hvis man nu tænker logsik.. den giver alt ud, mens sneglen lukker sig ind i sin egen verden og mopper d... -
Humaniora - hvad kan man bruge det til?
ForumindlægHumaniora - hvad kan man bruge det til?Eksempel:Hvorfor skal man analysere en novelle i dansk?Ja, jeg ved godt at gymnasiet er almentdannende; mit spørgsmål har imidlertid ikke noget med det at gøre, mere HVORFOR?(Og lad være med at komme med modangreb som: Hvad kan man bruge en 2. gradsligning s... -
Gode gymnasier i KBH?
ForumindlægJeg er kommet lidt i klemme, da mine forældre 1½ måned før at jeg egentlig skal beslutte mig for hvilket gymnasium jeg skal starte på, vælger at købe et hus i København.\nJeg selv havde regnet med at jeg skulle søge Nærum gymnasium, og da jeg ikke aner hvilke gymnasier i KBH der er gode vil jeg l... -
Omeksamen?
ForumindlægJeg dumpede til min eksamen i går i geografi og talte med kontoret om jeg ikke måtte tage til omeksamen til næste år og det kunne godt lykkes, men den karakter jeg har fået i 2.g(dumpekarakteren) kommer den til at stå der i 3.g, hvis jeg ønsker omeksamen? -
Matematik formelsamling
ForumindlægHej derude. Jeg sidder og er i gang med at skrive en formelsamling i matematik, der skulle henvende sig til gymnasieelever, nok mest A- og B-niveau. Den ville komme til at dække hele pensum for Matematik A. Jeg skriver for at høre om det vil være noget folk herinde ville være interesseret i, og ... -
Hjælp til emner til engelsk speech!
ForumindlægHej Allesammen! :) Vi har for 4 gang fået vores årlige engelsk 3-5 minutters speech for og jeg kan simpelthen ikke hoste flere emener op, enten er de blevet talt om ellers så er de ikke fangende nok .. Emnet SKAL være relateret til et af de engelsktalende lande, England, Australien, USA, In... -
Tysk stil
ForumindlægJeg skal skrive en tysk stil om mig selv. emnet er præsentation. men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte den. -
IHA? erfaringer
ForumindlægHej med jer.. . jeg afslutter 3.g nu her til sommer;) og vil gerne læse maskiningeniør (først diplom og derefter overbygge med en kanidat) på IHA... vil så lige høre om der er nogen herinde der har taget den uddannelse før? eller bare gået på iha? Vil egentlig bare høre hvordan det er osv? -
A-fag
Forumindlægjeg skal snart til at vælge fag, men er i tvivl om hvad jeg skal vælge. Problemet er lidt at jeg allerede nu har 4 A-fag, dansk, historie, mat, og spansk. på den ene side ville jeg rigtig gerne have engelsk A men ved ikke om det bliver for meget med 5 A-fag. Nogen der kan sige om de A-fag jeg h... -
AT: Mdt. fremlæggelse
ForumindlægSkal man nævne perspektiveringen til andre AT-forløb i sin frmelæggelse? Jeg har nemlig allerede skrevet et afsnit om det i min synopsis, og jeg tvivler på at der er meget mere jeg kan sige om perspektiveringen... -
Angående hjælp til sit eksamensprojekt til eksamen
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, der vedrører mange herinde tror jeg. Hvis man modtager hjælp til sit eksamensprojekt herinde via forummet, har man så ikke snydt, og brudt reglerne i forbindelse med eksamen? I så fald har man jo dumpet og bortvist fra eksamen. Det er bare en tanke fra min side...
