Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10201 til 10220 af 63055
-
Blanco engagement?
ForumindlægHey folks Jeg er igang med at forberede mig til min erhvervskunderådgivning-eksamen - en eksamen med både EØ, Markedsføring og Ledelse & Kommunikation sammen.. Selve opgaven går ud på at være bankrådgiver og finde ud af om en bestemt virksomhed vil være en god kunde i banken, og jeg sidder nu... -
Niels Brock?
ForumindlægHey jeg ville bare hører om der var nogen der går/gik på Niels Brocks HHX. Var der meget larm i klassen? JEg var nemlige ude på besøg i går og den klasse larmede som sindssyge! -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående... -
Terminsprøver? :)
ForumindlægHej! Jeg skal snart til terminsprøver - altså i 8 klasse - (i december, så snart og snart......) også tænkte jeg på hvad man egentligt skal "op i"? Er det bare matematik - færdighedsregning og problemregning og så noget dansk? Har hørt man får nogen timer til at skrive en stil, eller ... -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået??
ForumindlægVildt.. jeg fik 10 i dansk.. selvom jeg skrev om Barndommens gade! hvordan er det gået jer? -
Bevis for formlen til cirklens ligning
ForumindlægHej :) Har et problem i forbindelse med årsprøve i matematik b-niveau. Jeg skal bevise formlen for afstanden mellem to punkter. jeg kender formlen for det, men jeg kan ikke finde beviset hverken i min bog eller i mine noter. nogen der kan hjælpe? og meget gerne med forklarende ord, er ikke lig... -
Omgænger
Forumindlægheyhvis jeg har 9 i religion i år, og får denne overført, og jeg sidste år fik 9 i års og 5 i prøvekarakter.hvordan er det så, jeg udregner det endelige?Får jeg 9 års 5 eks, eller 9 9 stående?vh Mark---Omgængere kan altid vælge at bruge et karakter- sæt (års- og prøvekarakter) fra første forløb e... -
Gymnasiet eller Hf ?
ForumindlægHej folkens (: Jeg går nu i 1.g (stx) , men jeg orker ikke stx længere, så jeg tænkte på at flytte til hf. Men jeg ved nu ikke, om det er en god idé hvad synes i ?? Jeg vil gerne blive bioanalytiker, kan jeg godt blive det selvom jeg flytter til hf ? -
OM PÅ HF-HJÆÆLP
ForumindlægHej.. Det var meningen at jeg skulle blive hf-student til næste år.. noget som jeg virkelig så frem til. men der tog jeg fejl, gennem mit første år havde jeg været der til næsten alle timer, og havde 6% fravær for hele året. Jeg havde afleveret næsten 250 timers skr. arbejde(en opgave svarer norm... -
Valg af fag
ForumindlægHej alle Jeg kunne virkelig godt bruge et råd. Jeg er midt i 2.g, det vil sige første årgang på den nye gymnasiereform, og skal nu til at vælge de sidste fag. Da jeg startede på gymnasiet valgte jeg en studieretning med Samf A, Mat B og Naturgeografi B. Efter min start i gymnasiet er interessen g... -
Eksperimenp
ForumindlægHej skal bruge hjælp til at fysik eksperiment med atomer. Min lærer har ikke givet og nogle forsøg :( Er der nogle der vil hjælpe!! -
Find kvotienten mellem tallene.
ForumindlægVi har brug for at forstå disse stykker. (-36):9 36:(-9) (-36):(-9) (-81):(-9) (-15):2 150:(-50) Håber nogle kan hjælpe. -
Almendannelse i gymnasiet
ForumindlægHvad synes i er mest medvirkende til at man bliver alment dannet af at gå i gymnasiet. Her tænker jeg mest på det faglige, men også lidt på det sociale) -
Spørgsmål om de samme stykker...
ForumindlægHej...Jeg har tidligere spurgt hvordan man skal regne de stykker ud som står neden unden, jeg er i tvivl om hvordan personen er kommet frem til løsningen, så jeg kunne godt tænke mig at der måske var en der kunne skrive det op i detaljer, altså skridt for skridt...1) (x+3/x)-1 = (x^2-x+3)/x 4) x^... -
oplysningstiden
Forumindlæghvad kan jeg kort fortælle om oplysningstiden og forfatterne i denne periode??? jeg kender kun Holberg -
Hjælp til linæer funktion og forskrift som en gaffel.
ForumindlægHej Er der nogle som kan hjælpe med en af opgaverne? Jeg vil gerne forstå hvordan jeg skal finde ud af hvad funktionen er, når jeg ikke har nogle tal ud af x-akserne og y-akserne? -
Organisk navngivning og beregning
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp fra opgave 3 til og med opgave 6?? -
den korrekte form...engelsk...
Forumindlæghejsa håber at der lige er en der kan tjekke om det er rigtigt det jeg har lavet:opgaven går ud på følgende; indsæt den korrekte form(adjektiv/adverbium) af ordet i parentes:1. The young man shouted angryly at the policeman(angry).2. he stumbled blind towards the door(blind).3. He bought a really... -
Niels Bohr instituttet?
ForumindlægHej, Er der nogle der ved hvad optagelseskvotentient normalt ligger omkring for de fysiske fag på Niels Bohr instituttet? Er det svært at komme ind? Og er der bedre alternativer hvis man skulle studere fysik i KBH? Tak -
Kan jeg det?
ForumindlægJeg går i 7. klasse og er fantastisk til matematik. I timerne arbejder jeg med at gennemføre pensummet for A-niveau på gymnasiet, men jeg er snart færdig med det. Jeg er virkelig træt af mine matematiktimer, jeg skal vælge mellem at arbejde selv, som udfordrer mig, men det er ret ensomt, eller ...
