Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10201 til 10220 af 95433
-
Linje med design og matematik? Erfaringer.
ForumindlægHejsa Jeg går i 8. klasse og er begyndt at spekulere på, hvad jeg videre vil efter folkeskolen. Jeg ved ikke hvad jeg gerne vil uddanne mig til, men enten skal det være noget med fysik/kemi, eller noget helt andet og kreativt med noget design. Så fandt jeg en linje på STX der hedder: Matematik ... -
valgfag ? hvad gavner mig bedst
Forumindlæghej jeg har mat og kemi på a neveau og synes selv at mat, kemi og fysik som jeg har på b er de sværeste fag. er lige startet så vi skal vælge valgfag til efter jul ellers er det efter første år (kan ikke lige huske hvornår men pyt med det) jeg interesserer mig rigtig meget for tysk og fremmedspro... -
Hjælp!Forsøg om Elektromagnet
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ???? -
Billedkunst eksamen
ForumindlægHej :) Hvordan foregår billedkunst eksamen? C-niveau -
religon
ForumindlægNogen der har analysemodel til religon c niveau????????? -
Billedkunst LEKTIER!!!
ForumindlægVores billedkunstlærer, 3.g c niveau, giver os sygt mange lektier for. Lektiemængen tager vel ca. 20-60 min. at lave. F.eks. skulle vi her den anden dag lave tre portrætter og ALLE i klassen blev savet, fordi de ikke havde brugt nok tid på det. VI har overvejet at gå til rektor, men vi ved ikke h... -
Brintsamfundet
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive om brintsamfundet i fagene historie og fysik. Dette emne er meget stort og ville egentlig høre, om der var nogen, der havde gode idéer til, hvad jeg skulle inddrage? Hvis nogen evt. kender hjemmesider eller gode bøger, som er skrevet om dette emne, vil jeg gerne have ... -
hvordan finder man positive og negative ioner, i et salt
Forumindlæghej jeg står i det problem at jeg skal udfylde et skema hvor ex. finde et positivt og et negativt ion, i NaCl NaBr KNO3 Na2CO3 K3PO4 og jeg ved simpelt hen ikke hvordan man gør.. håber i kan hjælpe. på forhånd tak! hilsen Alex -
hvad er AT
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig, hvad AT er. og skal man i eksame/prøve i det i 1.g. min studieretning er mat a, fysik b, kemi b. Hvilken fag er det så jeg skal op i 1.g -
Ioner/baser/syre
ForumindlægHey folkens. Nogle der har noter til ioner/syrer/baser, med natriuemchlorid og alle de andre syrer, er røget af på den i skolen. derfor kunne det være rigtig godt med nogle NOTER! Det ville være en stor hjælp! Mvh. Thomas P :) -
Religions Eksamen i morgen!!!
ForumindlægHej, jeg skal op i religion c niveau i morgen, jeg har forberedt mig ret godt. Men, men, men... jeg er så nervøs for, at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre med den tekst, jeg trækker. Jeg har simpelthen ingen anelse om, hvilke tekster slags, man kan trække? Vi har haft om emnerne : Islam Hinduism... -
Opløftning af fag!!
ForumindlægHej.. Jeg har et problem over på mit gymnasium som jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an! Jeg havde i 1.g haft mediefag på c- niveau, hvor jeg desværre kun fik 02 til.. jeg valgte så at opløfte det til b-niveau for at slippe af med mit 02... fik af vide af min studievejleder at faget ikke bl... -
Opgave 4) Om en funktion oplyses at: g(x)=1/3∙ x^3 - 6 ∙ x^2 + 5 a) Bestem g’(x) b) Løs g’(x) = 0 c) Bestem monotoniforholdene for funktionen g(x)
ForumindlægHjælp :) ? -
Tid at tilbagelægge vinkel
ForumindlægHvis jeg kender frekvensen, hvordan kan jeg finde ud af, hvor længe en aksel er om at tilbagelægge x grader? -
Studieretningsopgaven i 3g
ForumindlægI min klasse er vi lidt i tvivl om, hvilke fag, man må skrive i, i studieretningsopgaven i 3g. Man skal skrive i dit studieretningsfag på A. Derudover, må man så vælge et hvilket som helst andet fag? -
y eller f(x)
ForumindlægJeg er gået fra matematik på C niveau til B niveau og der er jeg stødt på at man siger f.eks.: f(x)=a*x+b i stedet for y=a*x+b Hedder det f(x) på B niveau, men betyder det samme som y på C niveau eller hvad er forskellen i det? -
Nem omformning af cosinusrelationerne
ForumindlægHvordan omformer man c^2=a^2+b^2-2ab*cos(C) så cos(C) står alene, altså til a^2+b^2-c^2 cos(C)= ___________ 2ab Kan nogen gennemgå dette trin for trin? -
Klage?
ForumindlægHej...Jeg var oppe i mat mdt. 1-årigt A-niveau i dag og fik 6. Jeg har fået 9 i årskarakter og har virkelig forsøgt at sætte mig ind i beviserne til denne eksamen. Det der sker da jeg kommer ind til eksamination (type 2 diff.ligning + anvendelse heraf) er, at eksaminator nærmest inddrager mine no... -
sproglig mat eksamen
ForumindlægHey, er der nogen af jer, der har eksempler på hvilke spørgsmål man kan trække til mundtlig mat eksamen (b-niv)?Eller har i nogen idéer til dispostion?Håber I kan hjælpe ;) -
math på gymnasiet
Forumindlæghvilken bog bruger man når man har matematik på C...
