Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10441 til 10460 af 95433
-
endelige Karaktersnit ganges med?
ForumindlægHvilket tal ganges ens endelige karaktersnit med hvis man vælger at søge ind på uddannelse inden for 2 år? Har også hørt at man kan gange sit snit med et højrere tal hvis man har 5 fag A-niveau? -
nem opgave.. bar ik for mig!
ForumindlægNogen der vil hjælpe med det her fysik?bestem bølgelængden af lys med frekvensen 6,2*10^14hzJeg vil gætte på man skal bruge bælgelængdens grundligning men kan ikke helt bruge den når jeg har to ubekendte!Nogen der vil hjælpe? -
Hjælp til 24 timers musik. det er idag!!
ForumindlægHej. vi er to gymnasieelever der har musik på C-niveau. Vi sidder og laver basale form-analyser og instrumnt-analyser. Vi har trukket 2 nr. af Sting. "Shape of my heart" "If you love sombody set them free" Er der nogle der har nogle forslag til hvad vi ellers kunne gøre? og... -
Genrebetegnelse?
ForumindlægHej alle - håber nogen kan hjælpe med et hurtigt spørgsmål. Hvis man skal sætte en genrebetegnelse på tekster fra Det Gamle Testamente, som eksempelvis Åbenbaringen på Sinai og De ti Bud - kaldes disse så blot beretninger, lignelser? og hvordan kender man forskel på beretninger, lignelser og hvad... -
Glykogen og muskelarbejde
ForumindlægHej Er der nogen der ude, der kan hjælpe mig med disse spørgsmål? b. Mælkesyre, der er dannet i musklerne, kan igen omdannes til pyrodruesyre i leveren. Beregn, hvor mange molekyler ATP der dannes ved nedbrydning af et molekyle mælkesyre til CO2 og H2O. c. Forklar, hvilken funktion det... -
Caption
ForumindlægJeg har problemer med at loade pakken 'caption' jeg får denne fejlmeddelse: "pdflatex: Not a valid remote package repository." Jeg har prøvet ctan.org, men kunne ikke lige finde en.. -
Forberedelse
ForumindlægJeg er så sindssyg dårlig til at forberede mig ordentligt til mundtlig eksamen. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne huske et helt emne.. jeg skriver noter, og prøver at gøre dem så selvstændige som muligt (dvs. jeg skriver ikke bare af fra bogen), men når jeg så stiller mig op foran en væg el... -
Opvarmning af vand
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med denne opgave :) -
eksamen 9.klasse
Forumindlæger det gode og få 4 i alle sine eksamen som dansk og matematik og engelsk og fysik -
Atombombe
ForumindlægHejsan Hvad ville være relevant at skrive om hvis emnerne fysik og atombomber var indblandet, altså hvordan kan man bruge fysik til at forklare en atombombe? - pox -
HF og medicin
ForumindlægHej alle Jeg skal til at starte på HF enkeltfag på efterslægten og drømmer om at læse medicin efterfølgende.  Det længe siden jeg har gået i skole så er lidt nervøs og matematik og fysik er ikke li... -
cosinusrelationer
Forumindlægom trekant abc vides at vinkel C=90 grader bestem siden c når siderne a=5 b=10 -
hjælp det haster
ForumindlægStart Lektieforum Se video Test dig selv Opgaver Opret spørgsmål Matematik HJÆÆÆÆLP :( 3 timer siden af 24689 - Niveau: A-niveau Hej jeg skal lave følgende opgave : I et bestemt kredsløb er strømstyrken I(t) (målt i ampere) en funktion af tiden t(målt i sekunder). Det oplyses, at I(t... -
Kvote 2
ForumindlægHvor stor er chancen for at blive optaget på medicin igennem kvote 2 på SDU ? -
Kemi bøger
ForumindlægHvilke kemi bøger anbefaler i til b-niveau og c-niveau ? -
Repetition?
ForumindlægKommer der repetition af C / B niveau-stof på A-niveau? Tak -
Stille og stille spørgsmål :D
ForumindlægEr der nogen jeg må stille en helt masse spørgsmål til omkring den der hjemmeside man skal udfylde som hedder www.optagelse.dk og hvad der skal ske bagefter på STX eller gymnasiet? -
2. prøveforsøg
ForumindlægHer dagen før dagen, hvor det offentliggøres, hvilke fag der er udtrukket til ”eksamen” har jeg lige et spørgsmål til 2. prøveforsøg, som er foranlediget af tråden fra sidste år @ allan_sim : hjælp.Jeg blev nemlig ikke helt klar over:Hvorvidt reglen om 2. prøveforsøg blev afskaffet ved den nye gy... -
HVAD SKER DER HVIS MAN DUMPER
ForumindlægHej har brug for en der har styr på det, jeg har fået 00 i fysik og matematik skrifligt : mine årskarkater i fysik skrifligt (a) er 7 og i matematik er det 4 ? -
hjælp til bestemmelse af forskrift
ForumindlægHej Er der nogen, der har nogle noter til, hvordan man finder forskriften til en funktion, der er en parabel? (den går igennem 3 punkter)
