Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 10701 til 10720 af 25374
-
Rettelse af kort engelsk tekst
ForumindlægHej folkJeg ville håbe i gad hjælpe mig med en engelsk oversættelse, engelsk er ikke mit stærkeste punkt, så ville blive utrolig glad for lidt hjælp. På frhånd tusind tak. Denne her tekst skal oversættes mit eget bud kommer om lidt. Tidligere drømte de fleste afgangselever om at fået " rigti... -
Hjælp engelsk oversættelse!!
Forumindlæghej jeg har en oversættelse som jeg gerne vil bede om hjælp til at oversætte... jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe Skoleledere inden for de danske ungdomsuddannelse. Videregående uddannelser og højskoler er forsamlet til en konference om mulighederne for at tiltrække unge u... -
Betydning
ForumindlægSad og læsste biblen, og kom til at spekulere på hvad betydnignen var med dette: Ung vin på nye lædersække v14 Da kom Johannes' disciple hen til ham og spurgte: »Hvorfor faster vi og farisæerne så meget, men dine disciple faster ikke?« v15 Jesus svarede dem: »Kan brudesvendene sørge, så læ... -
Opstilling af målhieraki
ForumindlægJeg sidder her med et projekt omhandle effektiviseringer af bibliotekerne.. - og i den forbindelse skal jeg opstille et målhieraki for vores Ideér og mål. Målhierakiet består af: Målsætninger --> At fremme børn og unge i alderen 12-30 års brug af biblioteket. Delmål --> Der skal ø... -
Hjææælp!
ForumindlægHej derude jeg håber i kan hjælp mig med følgende opgave :) jeg er helt lost! Opgave 8: Tabellen viser udviklingen i antallet af unge, der har problemer med at betale deres SUgæld. År: 2005 2006 2007 2008 2009 ... -
Hjælp til bachelor søges
ForumindlægJeg skal i gang med bacheor, hvor jeg skriver i specialpædagogik. Jeg skal i praktik på en skole for unge med særlige behov - eleverne bor også på skolen og er 16-20 år. Eleverne er sent udviklet unge/ handicappede/ mental retarderede unge. Jeg kunne godt tænke mig at starte med at lave et histor... -
Chi i anden
ForumindlægOpgaven: I en undersøgelse har et reklamebureau adspurgt to grupper unge, en fra jylland og en fra sjælland, om hvilken af de 2 typer cornflakes A eller B, der smager bedst A er bedst B er bedst ved ikke Jyder : ... -
redegørelse, om en artikel!
Forumindlæghej.. jeg har aldrig skrevet en redegørelse før, så har brug for hjælp. Her er artiklen! Har nogle hovedsynspunkter, men ved ikke om de er rigtige: Hovedsynspunkter: -For mange ryger på strandene -Unge mennesker er med skyld i skod på strandene -Dyrt at fjerne skod fra naturen -Affaldet er... -
Hjælp til sandsynlighedsregning i Matematik B
ForumindlægJeg savner lidt matematikhjælp, og håber der nogen som måske vil hjælpe. I en model angiver den stokastiske variabel X, hvor mange ´langtidssingler´ der er blandt 50 tilfældigtudvalgte unge. Det antages, at X er binominalt fordelt med antalsparameter 50 og sandsynlighedsparameter 0,25. Jeg ... -
Bestem sandsynligheden P(X=31)
ForumindlægHej! Jeg har fået en opgave, som lyder således: I 2013 havde 12,5% af alle unge en tatovering. Den stokastiske variabel X betegner antallet af unge med en tatovering blandt 250 tilfældigt valgte unge. Det antages, at X er binomialfordelt med atalsparameter n=250 og sandysnlighedsparameter p=0... -
"Hvor er væsentligheden?"
ForumindlægHey guys! Jeg har fået til opgave, at skrive en redegørelse, om Lars Mortensens kronik "Hvor er væsentligheden?", der handler om mediernes mangel på væsentlighed i dag. Mit problem er, at jeg ikke ved hvilke hovedsynspunkter jeg skal tage fat i. Håber I kan hjælpe! Stilen må max. ... -
Krimi-novelle
ForumindlægHej alle :) Er der en der gider at rette min novelle igennem for stave og gramma'fejl? Det ville være en KÆMPE hjælp, så jeg kan se hvad jeg skal forbedre og arbejde på. Den forbandede mobiltelefon ringede, som så ofte, midt om natten og vækkede mig fra min allerede forstyrrede søvn. Siden n... -
Hosekræmmeren
ForumindlægHejsa!Jeg vil høre, om der er nogle, der har nogle guldkorn til en analyse af Blichers "Hosekræmmeren".-Anne -
TUDEFORUM
ForumindlægHey... Har lige brug for at brokke mig lidt, tænkte der måske var andre der havde det på samme måde!!!Har lige været oppe i religion... trak en artikel, som jeg vil mene var fuldstændig uden indhold i forhold til det overordnet emne... fik ros for min baggrundsviden, men de gav mig 6 fordi jeg ik... -
A year in Great Britain - HASTER!
ForumindlægDavs allesammen :) Jeg står og skal lave en stil i engelsk, jeg skal skrive om enten: et år som Au-pair i Storbritannien eller et år på Boarding School i Storbritannien Så står der man skal skrive et brev, og man evt. kan skrive om: -Why you want to spend a year in Great Britain -Where you want... -
Fordele og ulemper?
ForumindlægHej alle. Jeg har projektuge i øjeblikket og jeg har fået lavet min problemstilling. Ved et af spørgsmålene jeg har lavet, skal jeg være lidt kreativ. Jeg har selv kommet med nogle svar, men kunne godt tænke mig en masse mere! Jeg håber jeg kan få så mange svar som overhovedet muligt! ... -
rettelse af tysk oversættelse
ForumindlægKunne godt bruge lidt hjælp til dette, på forhånd tak!!In seinem bekannten Roman ”Kleiner Mann, was nun?” schildert Hans Fallada die Zeit um 1930 mit ihrer Arbeitslosigkeit und ihrer Depression. Sein Hauptperson, Pinneberg, ist am Anfang von dem Roman nicht arbeitslos.; er hat eben seinem Job in ... -
Nemme Penge Via Internettet
ForumindlægEasiest Money Ever!--------------------------------------------------------------------------------[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Discussion Forum ] [ FAQ ]--------------------------------------------------------------------------------Posted by Michael on December 12, 2003 at 00:39:21: Hi. M... -
Hjælp til skolen
ForumindlægHej alle :-) Jeg er 15 år, og går i 9'ende klasse. Her for tiden har vi rigtig, rigtig mange prøver, afleveringer og lektier, og jeg ved godt at det kun bliver værre. Jeg vil sige at jeg jeg klarer mig ok i de fleste fag, specielt dansk og engelsk. Jeg arbejder meget hårdt i skolen, og er... -
Er der nogen der kender en god hjemmeside der handler om Firenze/Capanilen??
ForumindlægHej!Er der nogen herinde der kender en god hjemmeside om Firenze/Capanilen??? Jeg har ledt og ledt men forgæves kunne jeg ikke finde en god hjemmeside :-(Så hvis der er nogen der kender en fed/god side er De meget velkommen til at fortælle mig det!Ses
