Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10901 til 10920 af 95433
-
opgradere et afsluttet fag
ForumindlægHej. Jeg afsluttede billedkunst i 1.g og går i 3.g nu.. jeg tænker nu på at skifte mit valgfag til billedkunst på B. Er det muligt? Hvis jeg nu kommer til at skifte mit valgfag, vil de karakterer jeg får i billedkunst på niveau erstatte mit karakter i c niveau... også selv jeg har været til bill... -
Antal skriftlige eksamener?
ForumindlægJeg spørger på vegne af en lidt forvirret 1g'er. Han har en studieretning med samfundsfag A, matematik B og erhvervsøkonomi C. Derudover har han spansk A. Så han skal op i skr. samfundfag A, spansk A, matematik B, dansk A og engelsk B, ikke? Derudover skal han op i 4 mdt. fag, eftersom AT-e... -
Hjælp mig med at finde en HF.
ForumindlægJeg regner med at starte på HF om et halvt år, men jeg har dog problemer med at finde en facilitet, der passer til mine behov. De krav jeg stiller er: 1. Lærerne skal være gode, bygningen og undervisningsværktøjet skal være up to date. – dette er vel nok en selvfølge. 2. Der skal være mulig... -
Bevis for sin og cos
ForumindlægEr der nogle, som kan hjælpe mig med beviset for sinus og cosinus. Jeg har mat. på b-niveau. Jeg forstår ikke rigtigt det bevis der er i min bog (Tal, geometri og funktioner). Der står følgende:"Vi ser på trekant ABC og den tilsvarende standart-trekant A'B'C' hvor c'=1. Her e... -
supplering engelsk a
Forumindlæghej. hvis man vælger af supplere engelsk A skal man så både op skriftlig og mundtlig? -
Ligning med to ubekendte test
ForumindlægEr du 1ger (9.klasser er også god nok), så er denne test noget for dig! Skriv ned en ligning med to ubekente, eller find en på nettet. Send den til mig + svaret, og trin for trin hvordan du har løst ligningen, og ca. hvor lang tid det tog dig. Det skal som nævnt være på C-niveau. Tak på forhånd. ... -
STX og HF enkeltfag samtidig
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 3. G og har afsluttet mat B, men er ikke tilfreds med eksamens karakteren og ved samtidig at den videregående uddannelse jeg gerne vil ind på, kræver mat A. Jeg vil dog ikke have den karakter jeg har fået på b niveauet til at stå i min eksamens bevis. Mit spørg... -
HJÆLP til eksamen i fransk... i morgen!! :)
ForumindlægHello : ) I morgen skal jeg til studentereksameni fransk mundtlig (A-niveau), og jeg har i dag trukket et uddrag af romanen "La vie devant soi".af Émile Ajar. Der er desværre flere steder i teksten, hvor jeg ikke helt forstår sammenhængen.... Er der en, der vil oversætte følgende stykk... -
Hjælp...
ForumindlægHejsa allesammen. Det jeg vil spørge om har intet med lektier at gøre med.. Jeg går i 9. klasse og skal på gym derefter. Men der er noget jeg er tvivl om. Jeg vil gerne tage den naturvidenskabelige linje, men der er et lille problem. Man skal have matematik på A niveau, og jeg er ikke særlig go... -
Angående stilistik
ForumindlægJeg vil gerne hører om der er nogle herinde der lige hurtigt vil forklarer: begrundelsen på hvorfor denne sætning ikke skal hedde sådan: The audience is reminded of that smoking is not allowed during the show ? Men i stedet: The audience is remninded of the fact that smoking is not allowed du... -
DANSK ØKONOMI HJÆLP
ForumindlægHej. De dårlige sider ved dansk økonomi er: Dansk økonomi balancerer faktisk på kanten af recession, de snegler sig af sted med 0,2 % i første kvartal. Dette betyder at den danske økonomi fortsat hænger fast i krisen, selvom at væksten altså på overfladen faktisk blev positiv. Mit spørgsmål e... -
Markeringer i "Nyeste i ... "
ForumindlægHvad betyder markeringerne ud for oprettede indlæg i "Nyeste i Matematik" A B C V 8 9 (ingen markering) ? -
Samfundsfag A
ForumindlægHej alle. Jeg står overfor det valg, at jeg skal vælge, om jeg vil have samfundsfag opløftet til B-niveau i 3.g. Selve faget interesserer mig rigtig meget, men det er ikke sådan at jeg føler overlegenhed i timerne. Derudover er min nuværende lærer rigtig dygtig på hele linjen. På mit gymnasi... -
Spørgsmål om at blive gymnasielærer
ForumindlægHej portalen, jeg er i gang med min vidergående uddannelse i Biologi. Jeg vil som tilvalg vælge idræt, men er sku lidt i tvivl, om jeg ikke hellere ville vende studiet om og læse Idræt som hovedfag, og biologi som tilvalg. Min beslutning afhænger primært af, hvad jeg må undervise. Så her kommer... -
Psykologi som valgfag på HTX?
ForumindlægHej Kan man vælge psykologi som valgfag på HTX? Hvis ja, hvilket niveau da? Kom gerne med et link. På forhånd tak -
Test.
ForumindlægJeg har en test imorgen i samfundsfag. Og jeg tænkte på, om nogen vidste, om det var spørgsmål til begreberne man havde lært, man ville få? Eller nogle spørgsmål a la, "hvis den pågældende person er socialist, hvad ville den så gøre i ..."? JEg har samfundsfag på C-niveau. -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægSkal meget snart op til mundtlig engelsk på B-niveau, og søger efter noget inspi til en disposition! Nogen der kan sende et eksempel på en dispositionen eller noget lignende. -
Søger nogle folk der er gode til tysk! Hurtigst muligt :D
Forumindlæg#0 Hej alle, Jeg har trukket teksten: Spuck vor ihr aus, som jeg skal op i til tysk eksamen. Så jeg tænkte på om der eventuelt er nogle der tidligere har været oppe i denne/har noter om den eller på anden måde kan være behjælpelig, da jeg er meget i tvivl om jeg har fået fat i det rigtige. Håbe...
