Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 10941 til 10960 af 25374
-
Efterkrigstiden i Danmark
ForumindlægHej! Jeg vil gerne spørge om noget vedrørende efterkrigstiden i Danmark, da jeg ikke lige kunne finde det på nettet. Danmark var jo økonomisk påvirket i efterkrigstiden, ikke? Havde det også betydning for befolkningen, hvordan var det for de enkelte familier i Danmark? På forhånd tak. -
Hvilken uddanelse inden politibetjent?
ForumindlægHej Jeg går i 9 klasse. Vi skal snart til at vælge hvad vi vil efter 9, og jeg er utroligt meget i tivivl. Jeg overvejer selv noget indenfor politiet. Jeg ville høre hvad i har gjort/ville gøre indtil. Jeg havde planer om at søge ind på kadet uddannelsen først ( ikke et must, men blot en ide ), m... -
hvad skal jeg gøre?
ForumindlægHej, Jeg er elev i 1.g, jeg har inden for det sidste haft problemer med niveauet i klassen, da jeg kan mærke at det er ekstremt højt. jeg er desværre ikke gymnasiegenet men bestod med en optagelsesprøve, ligenu ligger mit gennemsnit på 3,3 og har altid drømt og brænder virkelig ekstremt meget, o... -
At droppe ud af STX
ForumindlægJeg er lige startet på STX her for en måned siden efter 9. klasse. Generelt går det vel fint nok, men fortryder at have valgt STX. Har fundet ud af, at jeg meget heller vil have en HHX. Problemet er, at jeg rigtig gerne vil have spansk da det er det fag jeg er bedst til og er meget glad for det. ... -
grammatik
ForumindlægHej er der nogle kloge sjæle som vil hjælpe mig med løst sammensat verber hedder det : Der Film fängt in der Zeit an vom Sommer 1988 bis zum Fall der Mauer in Ost-Berlin. Der Film fängt in der Zeit vom Sommer 1988 bis zum Fall der Mauer in Ost-Berlin an . -
Evt. emne til SOP
ForumindlægHej alle, jeg står i den situation at jeg skal skrive en SOP inden længe, og har fået fagene Afsætning og Erhvervsret/Erhvervsjura. Jeg står dog i denne situation at jeg intet emne har, og derfor spørger jer til råds. Håber at i kan finde komme på et godt emne! På forhånd tak! :) -
Gymnasie, eller erhvervsuddannelse, og hvilken?
ForumindlægHej Jeg står nu og overvejer kraftigt at starte på hotel- og restaurant skolen her efter 9. Jeg vil på en måde gerne starte der, og alligevel overvejer jeg samtidig gym. Min frygt er lidt at jeg ikke møder nogle mennesker som er på min alder osv, hvis jeg starter på Hotel- og restaurant skolen. S... -
FORSØG
ForumindlægHej. Jeg skal lave et tværfagligt projekt hvor min problemstilling er "Hvordan kan vi alle spise bæredygtigt?" Jeg skal have et forsøg med på min opgave, men jeg kan ikke finde et på nettet eller komme på noget. Er der nogen der evt. kan komme på et forsøg eller finde noget på nettet? -
Projektopgave, sundhed og trivsel
ForumindlægHej alle Vi har projektuge i næste uge, hvor vi har fået overemnet FN’s 17 verdensmål. Min gruppe og jeg har valgt at dykke ned i mål nr. 3 sundhed og trivsel, hvor vi vil snakke om mental sundhed. Vi har brug for hjælp til nogle spørgsmål, som gerne skulle have noget kød på. De kunne evt. start... -
Projektopgave-Bæredygtig energi
ForumindlægHey jeg har projektopgave lige nu og mangler svar på et par spørgsmål håber i kan hjælpe Hvilke udfordringer er der ved at nå målet i Danmarks klimalov af reducering af drivhusgasser med 70% inden 2030? Hvad bliver der gjort lige nu for at Danmark når målet om reducering af drivhusgasser med 7... -
Hjælp til fransk stil!
ForumindlægSalut!Jeg vil meget gerne have hjælp til min franske stil. Der er en par sætninger jeg ikke kan få oversat rigtigt. Det er ikke skrevet vildt godt, men jeg ville sætte pris på hvis der var en der lige gad kigge lidt på det :D På forhånd tak for hjælpen! B. Faites le portrait des personnages les p... -
Spansk hjælp Plz, Hurtigts muligt.
ForumindlægJeg har en lang spansk aflevering jeg skal lave men har fået problemer med to af opgaverne. Dette er den ene: Man skal skrive den i den rigtige form:: Tita…………. Un amor profundo por Pedro (sentir) Pedro y Tita..................... (quererse): Pedro y Tita querer ... -
Hvornår er man for gammel?
ForumindlægHej alle. Vi kender alle sammen den der med at man aldrig er for gammel til noget som helst og bla, men må jeg få nogle begrundede (måske ud fra erfaring / bekendte) meninger om, hvornår man er for gammel til at læse til læge? Jeg har ikke haft det nemmeste liv, har det godt idag og på mange måde... -
udvidet tid/ simpel tid......
ForumindlægJeg har oversat følgende sætninger, og jeg er lidt i tvivl med det jeg har oversat. 1.Han sad og læste lektier, da det bankede på døren. -He sat reading homework, when it was knocking at the door. 2. Joan kunne høre naboens hund, der gøede hele natten. - Joan could hear the neighboors dog, which... -
Essay og fortælling!
ForumindlægNår man lavet et essay, er det så forudsat at læseren kender novellen?Eller skal man starte med et lille resume af historien og derefter begynde at rede historien ud..?Er lige lidt usikker så skal lige høre inden jeg begynder på noget forkert!!! -
integralregning-teori
ForumindlægJeg har prøvet på at finde historie og teori bag integralregning på nettet, men det har ikke lykkes mig endnu. Derfor vil jeg gerne vide, om i ikke kender nogle gode links til sider med historier og teorier omkring integralregning. -
Indien SRP
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til at lave en problemstilling omkrin Indien, jeg har valgt Samf A og Historie A, og så ville jeg meget gerne høre om der er nogle som har forslag til hvad jeg kan skrive om, hvor både historie og samf er inde over ? DBH. På forhånd tak -
Tuberkulose SRP
ForumindlægHej (: jeg skal skrive om tuberkulose i fagene historie og biologi, men har svært ved at finde ud af noget kilde kritik til historie delen. jeg skal skrive om rødekors kampagne efter 2 verdenskrig. nogen der kan hjælpe? -
Merkantilisme
ForumindlægHej, Jeg er så heldig at skulle op i historie. En del af vores pensum handler om merkantilisme - det er ikke min stærkeste side i historie; så jeg ville høre om nogen eventuelt har nogle gode notér om dette - eller måske i korte træk kan/vil forklare hvad det går ud på? -
Pink floyd, Berliner muren?
ForumindlægHejsa. Jeg skal bruge en troværdig kilde der kan fører fagene musik og historie sammen. Mit emne er Pink floyed the wall og den tilhørende historie der til.. Så hvis nogen er Pink floyed fans og kender en sidde eller et interview med dette ville det være skønt.
