Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 10961 til 10980 af 109300
  • Matematik B - Maj 2012 - Opg. 6

    Forumindlæg
    Halløjsa! Jeg sidder og øver mig til eksamen i matematik, og er kommet forbi en opgave, der ser sådan ud: Opgave 6) En funktion f er bestemt ved f(x)=5x^4+e^x Bestem en forskrift for den stamfunktion til f, hvis graf går gennem punktet (0,10) Starter med at finde sam...
  • Dansk mundtlig eksamen prøveform B 9 klasse

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen på Tirsdag. Er der nogen, der ved hvad det hele går ud på, og hvad jeg skal gøre i de 40 minutters forberedelse og til fremlæggelsen.
  • Biologi hjælp søges B niveau 150kr tilbydes i timen.

    Forumindlæg
    I Må meget gerne send en besked hvis dette vækker interesse, og gerne person med noget viden omkring biologi.
  • Gå 2.g om? Lige dumpet mat b mundtlig

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg har været oppe til matematik b mundtlig i dag og desværre dumpede jeg med et -03, så det er jeg ret nede over lige nu. Jeg gik fuldstændig i sort ved tavlen, jeg ved ikke helt hvad der skete. Mit gennemsnit ligger på 6,1. Burde jeg gå om, og i så fald er det muligt? Nogen der...
  • hvordan benytter jeg en tabels data til at finde frem til a og b og hvordan finder jeg a og b??

    Forumindlæg
    jeg ville blive overlykkelig hvis nogle gad og hjælpe :)) opgaven ligger i screenshot som fil har brug for hjælp til opgave a og b forresten og så er jeg ikke ligefrem den bedste til matematik
  • "HASTER" Rettelser af engelsk stil

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for en hjælpende hånd til min engelsk stil. håber der er en venlig sjæl derude som vil give en hånd. TAK. In the beginning of the tale you meet a salesman. He is travelling through the southwest with jewellery and giftware. He picks up a hitchhiker who turns out to be a really ...
  • (a+b)(c+d) - (a-b)(c-d) = 2ad + 2bc - hvodan/hvorfor???

    Forumindlæg
    Hej :) Følgende ligning skulle give 2ad + 2bc, men der kan jeg bare ikke få til at passe. Hvordan/hvorfor giver (a+b)(c+d) - (a-b)(c-d) = 2ad+2bc ? -Amanda.
  • "Find udtryk for!" niv b

    Forumindlæg
    Hej, har glemt hvordan man finder udtrykket for disse F.eks. disse 3 giver mig store problemer, er der nogen der kan forklare mig hvordan de løses ville det være super lækkert: a) vo = Vf/Rb (Ra+Rb) find utryk for Rb b) Acl = rf+ri/ri / 1+1/Acl(Rf+Ri/Ri) Find et udtryk for Rf c) Vo = -(Vref/R *...
  • "I Danmark er jeg født" Isam B synopsis

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg skal snart op i mundligt dansk. jeg har trukke 'Danmark set med andre øjne' og har derefter valgt emet "I Damark er jeg født" af Isam B. vi er i gang med at lave synopsis, og de skal senest afleveres på torsdag. jeg er har virkelig brug for hjælp! Hvilke e...
  • Regression via maple? Bestemme tallene a og b.

    Forumindlæg
    Regression via maple? Opgaven er vedhæftet.
  • Bevis for differentialkvotient (ax+b)'=a

    Forumindlæg
    Godaften.Jeg er i færd med at øve mine beviser for differentialkvotienter.Dertil så jeg at mine lærer har tilføjet at inden beviset for ovenstående udføres, bør vi forklare hvorfor resultatet ikke er overraskende.Har det noget at gøre med at differentialkvotienten i et punkt, netop angiver tangen...
  • Samme lærer i mat B og mat A?

    Forumindlæg
    Hej\nMin studieretning indeholder bl.a. matB, som jeg har tænkt mig at opgradere til matA. Eneste problem er at vores nuværende mat-lærer ikke er så god. \nSå skal jeg også have den samme lærer, hvis jeg vælger matA? Er der nogen der ved noget om det?
  • Nogen der har lyst til at rette noget engelsk?

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg ville høre om nogen der havde lyst til at rette min essay for grammatiske fejl. Det vil betyde enorm meget Sid mit svar i dette forum Hilsen Marie
  • Horror fiction som eksamens emne Engelsk A?

    Forumindlæg
    Hej alle. Et af mine eksamens emner i Engelsk A er Horror Fiction, er der nogle af jer der har nogle idéer til hvordan man kan forberede det fyldestgørende? Jeg tænker på noter om genretræk mm. Mvh.
  • Eksponentiel vækst / funktion bestemmelse af a og b

    Forumindlæg
    Hej, jeg har bare et spørgsmål omkring bestemmelsen af a og b i en eksponentiel funktion. Har jeg ikke ret i, at hvis man får udleveret en tabel med flere x og y koordinater, kan man ikke bare tage udgangspunkt i to sæt. Altså at man er nødt til at regner med hele tabellen og derfor udregne det p...
  • Puffersystemer, hjælp! (opg. 58, s.97 Basiskemi B)

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har brug for hjælp/løsningsforslag med følgende opgave, og det haster: Man har 500ml pufferopløsning, der indeholder NH3 i stofmængdekoncentrationen 0,100 M og NH4Cl i stofmængdekoncentrationen 0,200 M. a) Beregn pufferopløsningens pH-værdi b) Der tilsættes 20mL 0,100 M HCl. Beregn pH-æ...
  • grafer, A og B, f og f'?whaaat ?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er 'stuck' med en opgave som burde være så simpel som en opgave kan være. Men kan bare ikke argumentere eller se for den sags skyld hvad der er hvad. Så hvis i ville fortælle mig hvordan man kan finde ud af hvad der er hvad ville jeg være taknemmelig.
  • Potensfunktion, konstanterne a og b, x^n

    Forumindlæg
    Dette er mit udkast til den mundtlige eksamen, se vedhæftet spørgsmål og svar. Kom gerne med svar, jeg er meget i tvivl angående differentiationen af x^n.
  • AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?

    Forumindlæg
    hej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk?
  • Engelsk eksamen, South Africa emner

    Forumindlæg
    Hey allesammen! Jeg skal til at vælge hvilket emne jeg vil fremlægge om til engelsk mundtlig eksamen. Jeg har valgt overemnet South africa.Er der nogen der har nogle gode ideer, udover Apartheid og Nelson Mandela? Tak på forhånd! :)