Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11081 til 11100 af 14598
-
JUHU FIK 10 :D
Forumindlægså har jeg lige været oppe og fået 10 :) hvilket jeg ikke havde regnet med overhovedet. hvordan er det gået med jer andre? -
Hvordan får jeg mine forældre til at være stille ?
ForumindlægJeg blev i år student, og mine Forældre har hver dag kørt på at jeg skal være noget indenfor medicin... Det er vildt irreterende, og især nu hvor jeg har fortalt dem at jeg tager et Sabbat år, går de fuldstændig amok.. Som om det verdens undergang.. nu er de begyndt ringer til en masse for at sp... -
Er det rigtigt?
ForumindlægHej, jeg har lavet en lille oversættelse, men jeg er usikker på, om det nu er rigtigt. Kan jeg få noget hjælp? :D Jeg vil også helst gerne have forklaret, hvad der er galt, så jeg kan blive bedre. :D Dansk: Juan er 22 år, og han kommer fra Granada. Han studerer engelsk ved universitetet i Granad... -
Barndommens land - Budskab ?
ForumindlægHej Nogle kan hjælpe mig med digtet af benny andersen - barndommens land - hvad budskabet er ? -
Dresscode i bank? Vest tilladt?
ForumindlægHej. Jeg læser polit, og har fået arbejde hos en bank. Det er en forholdsvis vigtig position med masser af klientmøder, og vil derfor gerne gøre et godt indtryk mht. udseende. Jeg kunne selvfølgelig bare spørger mine kollegaer, men er endnu ikke påbegyndt på jobbet, og vil gerne have styr på de... -
To do eller to be?
ForumindlægSkal jeg bruge en form af to be eller to do? Jeg har fået fortalt at man bruger to do ved spørgsmål og ved nægtende sætninger (passer det?). Men hvilket udsagnsord skal jeg bruge i disse eksempler? Do you come home? eller Are you coming home? Are you eating here? eller Do you eat here? De... -
spørgsmål om mit gennemsnit
Forumindlæghej er det muligt at forbrede sit snit fra 4,2 til 10,3 som odontologi kræver. jeg går i 2.g efter sommerferien og har afsluttet biologi og billedkunst med begge 7 taller. jeg skal til at gå i 2.g og har ikke nærmest ikke løsten til at starte ikke igen pga det lyder helt sindsygt at når der... -
Bytte fra vinterstart til sommerstart på AU
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er så heldig, at være kommet ind på medicin til vinter på AU, men kunne godt tænke mig at starte til sommer i stedet, så tænkte på, om der er nogen herinde, der har lyst til at bytte med mig :) ? Det ville være enormt dejligt, hvis nogen ville bytte :) -
Videregående uddannelse tandlæge
ForumindlægHej Alle, er der andre herinde som har søgt tandlæge ? Og er der muligvis folk herinde som allerede læser tandlæge ? :) -
SRP omkring kræft.
ForumindlægHeyyy :D Jeg har som så mange andre 3´gere modtaget min SRP-problemformulering, og har problemer med, at forstå den. I min formulering står der, at min opgave skal indeholde en diskussion af hvorvidt kræft er en sygdom, mit problem er så bare, at jeg ikke rigtig kan se hvordan man kan argume... -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for... -
Er min oversættelse rigtig?
ForumindlægOprindelig tekst: Reasons for reincarnation 1. Conscious past life memories in children Perhaps the strongest and best documented evidence in support of reincarnation comes from the work of the late Dr. Ian Stevenson (1918-2007), a Virginia psychiatrist of impeccable credentials, who beg... -
Kig lige her
ForumindlægHej. jeg har lige skrevet en stil, og vil gerne høre jeres mening. Gerne kommentarer, både dårlige og gode. Mange tak! Nr. 6 Ansvar? Er det overhovedet mit ansvar? Nu har jeg for tredje gang, mødt min veninde på gaden. Jeg kunne sagtens kende hende, på de hundrede meters afstand jeg så hende ... -
Kommentar til stil
ForumindlægJeg søger en kommentar/kritik til min danske stil om fedme/fri stil. På forhånd tak :)Livet er fedt”Livet er fedt” udtrykket, der opstod efter tv2’s succesrige tv-program om overvægtige danskere indeholder en sandhed. På trods af de alarmerende undersøgelser, hvor det viser sig, at fedme er ved, ... -
Analyse af Malk De Koijns "Braget".
ForumindlægHej. Nogle som vil finde nogle enkelte guldkorn i teksten. Jeg mangler nogle sproglige virkemidler. Du spør' hvorfor jeg er sådan, Hvorfor er jeg spasser mand? Er det fordi jeg' vokset op for Dirch Passer mand? Er det fordi jeg var for ung til den pibe, Eller fordi jeg var gammel n... -
skjult kamara i min egen hus HJÆLP, HVOR SKAL MAN SLUKKE DEN
Forumindlæghej jeg har en spørgesmål med hensyn til skjult kamara. nogen idoter har lagt kamara i min egen hus men hvordan ved jeg stadig ikke. jeg har ledt meget, men kan ikke finde den da jeg ikke ved hvordan den ser ud. min spøgesmål er hvordan ser den ud hvad skal man gør for at fjernr den er det i... -
Jesus frelseren
ForumindlægHej Vidste folk godt, at der ville komme en frelser(Jesus) eller blev de overrakset, da han kom? Var det ikke noget, som de havde håbet på dengang? -
UNGE MØDRE
ForumindlægHej .. jeg har en fremlæggelse i engelsk om unge mødre, nogen der kan give mig nogle idéer om hvad jeg kan skrive om? (;. -
Mangler hjælp til tysk!
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lige begyndt i 10. klasse og har valgt at jeg vil have tysk i år, fordi jeg ikke ved hvad jeg vil bagefter endnu. Jeg havde ikke tysk i 9. klsse, så har lidt svært ved det. Det jeg specialt har svært ved, er fordi jeg ikke rigtig ved hvor ordene skal stå hvis jeg slår d... -
Essay
ForumindlægHejsa, jeg er lige begyndt i 1.g her efter sommerferien, og må indrømme at kravene er forholdsvis høje. Vi har fået stillet den opgave, at skulle skrive et essay om stort set alt, så længe det ligger inden for dansk fagets falige pensum. Jeg ville meget gerne skrive om propaganda i det 21. århund...
