Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11121 til 11140 af 57177
-
Contexts - hjælp
ForumindlægNogen der har sit pensum i contexts? Vil meget gerne høre fra jer.. -
Atomkerner og radioaktivitet
ForumindlægHvad skal jeg vide om dette emne? Tak. -
Just like that
ForumindlægHej er der nogen der har en analyse eller opgave om just like that, som jeg kan læse. Det er en tekst som er i vores pensum til engelsk mundtlig eksamen, udner emnet growing up. Mange tak på forhånd ;) -
12 i mundtlig historie 9 klasse.
ForumindlægHvad skal man gøre for at få 12 i mundtlig historie i 9 klasse? -
Højt snit på en naturvidenskabelig studieretning
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en dreng, der går i 1g på en naturvidenskabelig studieretning (mat A, fys A, kemi B), og jeg går og tænker på at læse til medicin efter gymnasiet (STX). Jeg er klar over, at karakterkravet er abnormt højt for medicin på næsten alle universiteterne i Danmark. Jeg har derfor... -
Hvor meget man skal skrive til hvert punkt
ForumindlægHejsa folkens Er der nogle der ved hvor meget man skal skrive til hvert punkt når man skal analysere et essay til Dansk prøveform B? Skal man skrive f.eks. et langt resume eller skal man bare skrive et resume der ligger på 2sætninger? Og hvad med kompositionen osv.? Jeg har skrevet en del ... -
Kan jeg få snittet?
ForumindlægHej SP, Min drøm er at komme ind på medicinstudiet, men jeg er bange for, at jeg ikke kan få gennemsnittet. Jeg går i 3g, og i 2g fik jeg et snit på 11 i de afsluttende fag. For ikke så langt tid siden fik jeg mine standpunktskarakterer; Matematik A; 12 / 10 Fysik B; 12 / 10 Dansk A... -
Rettelse af essay (300 ord)
ForumindlægSomeone I admire...My father is not a professional football player, a rock star or anyone worldwide known, but I am deeply proud of my father. He is such an inspiration to the people in his community. His attitude to help other out is admirable. He is simply and solely the person I most admire. H... -
Hvilket slags gymnasium`?
ForumindlægHey studieportalen Jeg ville lige høre om der er et gymnasium i københavnsområdet, som udbyder en linie med Dansk A, SpanskBeg A, Engelsk A, Matematik A, Fysik A/B og Psykologi/Filosofi? Ikke alle kriterier behøver at blive opfyldt, men de første fire er uerstattelige. Hvis flere gymnasier... -
Redegørelse? Forvirring - DHO
ForumindlægHvad indeholder en redegørelse? Er det, det samme som en problemstlling eller en intro eller er det noget ekstra man skal skrive? -
Tage 1.g om????
ForumindlægHej. jeg er en pige på 17 år der lige har afsluttet 1.g på STX, men med et meget lav gennemsnit, som overvejer tage 1.g. om. Mit gennemsnit ligger nu på 3.8 hvliket er meeeeget lavt... :((( Jeg vil gerne komme ud med et snit mellem 9-10 ud af gymnasiet, men lige nu føles det umuligt. Jeg afslutt... -
Hvad kan jeg gøre uden gymnasiet?
ForumindlægHej :) Jeg har gået i STX, derefter skiftet over til HF, og havde tænkt mig at gå på HTX. Men jeg har hele tiden aldrig haft lyst til at gå på et gymnasium. Efter at gå i skole halvdelen af mit liv er jeg blevet træt af det. Jeg vil bare gerne vide om der er sucess uden en gymnasial ud... -
Staten af Platon
ForumindlægVed godt jeg er sent ude :) Har i Old haft om Staten I og V bog. Har haft en lærer der aldrig skrev noter og dertil også hyggesnakkede meget ind imellem de vigtige ting, ingen undskyldning, men har bare brug for lidt hjælp. Har den opfattelse at Første bog er grundlag for resten af bøgerne. Der... -
rettelse af grammatikfejl!!!
Forumindlægdet kunne være rigtig rart hvis jeg kunne få en til at tjekke min oversættelse igennem for de værste fejl. meget gerne gramatik fejl, da jeg altid roder med det.oversættelse:In 1979 there were about 300 break-ins in English shcools, which cost the goverment 15 million punds.Ofcourse its mosltly h... -
Slagtet til terminsprøve
ForumindlægHej studi, Jeg har i dag været til terminsprøve og synes det gik ad helvede til. Har opdaget, at jeg har flere fejl, da jeg har rettet følgende sætninger til: Sætning 1: One of the local stores was robbed of some young thugs and the owner killed with a knife. Min rettelse: Sætning: One of... -
Jura i England
ForumindlægHej! Vil man være ligeså godt stillet med en jura uddannelse i England som hvis man tog den i Danmark? Mvh Iben -
øknomiske mål eksamimorgen
Forumindlæghej hvad er kort øknomiske politiker hvad er økonomsike mål har eksam imorgen håber for svar -
tv debat
ForumindlægVille i give mig ret i dette? og hvad er jeres holdning? For omkring et halvt år siden, afmeldte jeg mit kabel tv abonnement. Den store pakke. Selector med Mtv Base og russiske dokumentar programmer om livet i Sibirien. Alt dette skulle jeg nu leve uden. De første 2 uger skete det at jeg fandt m... -
Hjælp mig!
ForumindlægHvad sker der hvis jeg har fået hhv 7 & 10 i årskarakter i et fag. Men fagene er udtrukket til eksamen (stx) og jeg i fagene får 02 og 00? Er jeg så dumpet i det fag? Og kan jeg så ikke få mit stx-bevis? Mit snit er 8. -
Rettelse
ForumindlægHej! Er der nogen der vil rette min stil?Dansk version:Adem er 14 år gammel. Hans forældre er tyrkiske, men han er født i Tysklanf. Da han var 7 år gammel, fortalte hans forældre om deres gud Allah. Siden da, har han troet på Allah. Nu går han i Koranskole hver uge. Den fortæller ham, hvordan man...
