Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 11141 til 11160 af 40403
-
Spansk oversættelse hjælp
ForumindlægHej. en der vil rette det, og forklare hvad jeg evt. gør forkertt? Jeg skal svare på disse spørgsmål: Cuando nacio? : nacio en 1907. Og oversættelse: at gifte sig med: casarse con el. Jeg er vild med de mexicanske murmalere: me encant... -
Oversættelse; en sætning
ForumindlægHvordan siger man på engelsk: De blev set ned på, i forhold til de andre borger i landet? Jeg ved ikke helt hvordan, at jeg skal formulere sætningen? På forhånd tak :-) -
Oversættelse af tekst
ForumindlægHej sprogkyndige. Er der ikke nogen der er søde at hjælpe mig med at rette noget af den nedenstående tekst. Bare noget af den. Jeg har skrevet den Danske version først. John var på vej I biografen. Der blæste en kold vind fra nord, og han var sent på den. Han var dog i godt humør for første gan... -
Oversættelse - Grammatik
ForumindlægHej derude! Er der nogen - en gymnasielærer eller universitetsstuderende - der vil kigge på en oversættelsesopgave, som jeg har lavet. Jeg ønsker ikke at få min tekstet rettet for fejl - blot at få markeret dem, med en kommentar om det evt. grammatiske problemer. Så kan jeg nemlig fokusere p... -
Rettelse af oversættelse
Forumindlæg# -
oversættelse af sætning
ForumindlægSå vil de gerne danne et specifikt image og blive en del af en, med tiden, velkendt sub kultur. Mit bud: Then they want to create a specific image and be a part of a, by the time, well known sub-culture. Dit bud? tak :-) -
Hvordan oversætter man det på engelsk?
Forumindlægat reklamen bruger et opstigningskneb i og med det antydes, at man har alt at vinde -
hjælp til at oversætte
ForumindlægOm 10 år ønsker jeg at have et liv som er i over klassen fordi, min familie er middelklassen og selv om det ikke er dårligt så vil jeg gerne en rank højre fordi, jeg føler en trang til at jeg skal have et økonomisk overskud. Jeg føler at når man har penge i overskud er der ikke så meget pres ford... -
Tvivl om oversættelse
ForumindlægHej alle, skal skrive et lille referat om den franske "Persepolis" og vil gerne skrive: "Marjanes forældre er bange for at Marjane bliver smidt i fængsel" Jeg har oversat det til: "Les parents de Marjane sont peur qu'elle jette en prison" Men er lidt i tvivl om ... -
Tjek og hjælp med oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en tekst om et billede, men det er måske lidt svært. Så hvis der er en der vil læse den igennem vil det være skønt og der er tre "vendinger" i parentes som jeg ikke har fået til at hænge sammen. Es una fotografía con pocos colores. En la fotografia hay un... -
Okay oversættelse?
ForumindlægHej! Er der en der er super god til fransk som vil læse min lille aflevering igennem? Bare lige se om den er okay, og der ikke er for mange fejl i den. Tak på forhånd! :-) -
Fransk oversættelse
ForumindlægHej studieportalen, jeg er lige nu igang med et forløb hvor jeg emailer frem og tilbage på fransk og har problemer med at få oversat hvad jeg gerne vil sige uden det bliver helt kludret. Nedenfor står der på dansk, hvad jeg skal skrive: Hej Sybille Jeg vil forsøge at svare på fransk, men j... -
Oversættelse af sætning
Forumindlæg -
Hjælp til nogle oversættelser!
ForumindlægHej jeg tænkte på om der var nogen som havde læst, Gern, aber wo?, Elvira Weiss, was sue will, Das Brot og kunne give et kort resume af dem (: Det ville virkelig hjælpe mig meget ! På forhånd tak -
En sætnings oversættelse
ForumindlægHej, nogle der ved hvordan man siger: Saras mandags rutine på spansk? Haster :) -
Eksamen: oversættelse
ForumindlægHej Jeg sidder til spansk 24-timers forberedelse nu og har trukket en tekst hvor jeg har problemer med at få oevrsat følgende sætning: "Que habían estado en nuestra casa la noche que llevaron a Pablo, se habían quedado a dormir, y los tres ocupaban el mismo dormitorio." so... -
oversættelse - let
Forumindlægøverst ser man hovederne og nederst ser man bilen i forgrunden er bilen og menneskerne, i baggrunden er en hvid baggrund med en mand helt ude til højre. -
oversæt til fransk
Forumindlægjeg stod op kl 7 da jeg skulle til årsprøver kl 9. jeg var faktisk ikke særligt nervøs som jeg havde regnet med. jeg skyndte mig at spise morgenmad. efter morgenmaden pakkede jeg min ting og var klar tl at gå i skole. jeg kom over på skolen kl 8.20. vi var færdige kl 12.30. -
Spansk oversættelse
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig om disse spansk sætninger er korrekte? A) 1. Hvor ligger Cuba? ¿Dónde está Cuba? 2. Hvad hedder Cubas hovestad? ¿Cómo se llama la ciudad a Cuba? 3. Hvor findes oprindelsen til den cubanske musik? ¿Dónde hay el ... -
ret oversættelse
Forumindlæghej er der nogle som vil hjælpe mig med at rette mit engelsk??? Denmark I have choose Denmark as my topic because the country Denmark is very important and means a lot to me, since I myself am a young girl living in Denmark. Although Denmark is a small country it is still widely reported and know...
